Lato to taka pora, gdzie spokojnie można sobie poszaleć z kolorami, a fantazja może nas nieco ponieść. I żadna z nas nie powinna się koloru bać, nie wszystko musi być brązowo - beżowe, a nie znam lepszej pory na szaleństwa z kolorem, jak lato! 
 Na załączonym obrazku można również zobaczyć, że zmieniłam kolor włosów, na pewno pojawi się o tym post, bo mam do przekazania coś ważnego apropo koloryzacji w domu :) Ja chyba zawsze na zbliżające się wakacje kombinowałam coś z włosami i to chyba mój coroczny rytuał. A może nie tylko w wakacje to robiłam...;) Jakby nie było, teraz włosy potrzebują porządnego kopa w postaci produktów nawilżających i odżywiających. 


Brwi: kredka Catrice Eye Brow Stylist, zestaw do stylizacji brwi Catrice Eyebrow Set, korektor Grashka 
Oczy: baza Joko Exclusive Eyeshadow Base, paleta cienie Sleek: Curacao, Storm, Snapshots, cień MakeUpGeek Razzleberry, cień My Secret Matt Eyeshadow, eyelinerMusic Flower, tusz Ingrid Volume & Long, rzęsy Red Cherry #217
Twarz: podkład Revlon Colorstay Buff 150 zmieszany z Pierre Rene Skin Balance #20,
puder Essence All About Matt, bronzer Catrice Sun Glow 30 Mednium Bronze, rozświetlacz L'Oreal Touch-On Colour nr 928
 Usta: błyszczyk Benefit Dandelion

A Wy kiedy decydujecie się na odważne kolory na powiece? 


68 komentarzy:

  1. Rewelacja, z nowymi włosami:)) A makijaż kojarzy mi się z jakimś ptaszkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci cudownie z blond włosami! Wyglądasz jak Claudia Schiffer! :) Makijaż też bardzo mi się podoba, ale sama chyba bym nie dała zrobić takich misternych kresek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż :) A kolor włosów cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zmiana koloru włosów ;ooo

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny makijaż :) ciekawa kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie inaczej wyglądasz w tym kolorze włosów, bardzo ładnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Kochana, jestem tobą oczarowana ♥ I kolor na włosach - cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcześniej sądziłam, że pięknie Ci w rudym a dziś uważam, że blond jest dla Ciebie stworzony <3 jeszcze piękniej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż, masz cudowny kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, odważny,
    ale Ty masz fajny odcień włosów

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycasz!
    Piękne włosy <3 Świetny makeup. Zjawiskowa Ty!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak mam dłuższą chwilę na makijaż to tylko kolor:D masz teraz piękne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest, w końcu udało mi się mieć ładne brwi :) teraz też jestem z nich zadowolona

      Usuń
  13. Mam pytanko, mam nadzieję, że nie proszę o zdradzenie jakiejś tajemnicy:D aleeee czym wygładzasz skórę na zdjęciach? nie wygląda to jak chamski blur, a za każdym razem mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oświetlenie bardzo dużo daje, bo skóra wygląda na taką bardzo...miękką :) a do tego nakładam filtr z Nik Software Color Efex Pro o nazwie Dynamic Skin Softener i to pogłębia ten efekt :)

      Usuń
    2. nie mam pojęcia co to jest haha :D ale dziękuję za odpowiedź, postaram się to ogarnąć :D

      Usuń
    3. ja akurat te programy miałam wraz z aparatem, jak go kupowałam, lata mi na Photoshopie, ale podejrzewam, że gdzieś w czeluściach internetu też się znajdzie :)

      Usuń
  14. ciekawy pomysł na makijaż, do twojej urody pasuję trochę szaleństwa włąsnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten czerwony akcent, jest bardzo niespodziewany :) Włosy super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kolor włosów. Idealnie Ci pasuje. A kreska na oku ekstra pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż super i w tych włosach wyglądasz bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie wyglądasz w tych włosach! I cudowny, czysty odcień wyszedł, ekstra! :D

    Noo, jak szaleństwa makijażowe to przede wszystkim latem :D Bardzo lubię żółć w makijażu a trochę ją kurczę zaniedbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czysty? nie, nie :D wyglądam, jakbym miała dużo pasemek, w jaśniejszych i ciemniejszych odcieniach blondu, ale to był efekt nieoczekiwany, który na szczęście mi się spodobał ;)

      Usuń
  19. Idealnie! A jakie brwi! Teraz wyglądają mega :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie Ci w takich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie komentuję ale teraz czuję, że muszę :) Piękny makijaż, włosy mega, ale te brwi... cudowne! :) Bez wątpienia mogę powiedzieć, że jak dla mnie są to najpiękniejsze brwi jakie miałaś do tej pory :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale Ci pięknie w tym blondzie , makijaż też piękny

    OdpowiedzUsuń
  23. oo, nowy kolor włosów! cudownie! wyglądasz znakomicie :)
    Makijaż śliczny :) uwielbiam żółte cienie na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń



  24. Cudownie wyglądasz w blond włosach!

    Makijaż piękny, jak zawsze ;)



    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż jak zawsze piękny! W tych włosach wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  26. ten kolor to był świetny wybór <3 przepięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze się w nim czuję :) choć teraz mam kilka różnych odcieni blondu na głowie i pewnie co nieco jeszcze tak "dofarbuje" :D

      Usuń
  27. Makijaż cudowny!! A włosy jeszcze lepsze, zakochałam się! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Włosy to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy makijaż:) Idealnie pasuje do nazwy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ zmiana. Super!!!!
    Makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jej ale odmiana!!! No pełen zachwyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obłęd! Czy są kolory, które Ci nie pasują? Chyba nie! W każdym wyglądasz bosko! :)
    I te breeewyyy! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Makijaż- majstersztyk :) Cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  34. o kurde :) wyglądasz cudownie w tych włosach !

    OdpowiedzUsuń
  35. Makijaż po protu niesamowity, napatrzeć się nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie to wygląda przy Twoim kolorze oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Makijaż jest prześliczny, ja jednak większą uwagę zwróciłam na Twoje idealne brwi <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepięknie. Chciałabym umieć się tak ładnie pomalować. Ja to noga w tym temacie..

    OdpowiedzUsuń
  39. jaka farbą pomalowałas wlosy? bardzo ladny odcien:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czekam na wpis o włosach! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. WOOOW! Ty to masz talencicho! :) Robisz genialne makijaże <3 Jestem zachwycona! :)
    Obserwuję blog i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny makijaż :)

    https://www.youtube.com/watch?v=_8k4MALtSbQ

    OdpowiedzUsuń
  43. Lato to zdecydowanie zielone światło dla tego typu makijaży!

    OdpowiedzUsuń
  44. jaki piękny makijaż! ja kocham kolorki na powiekach,ale w moim wieku nie wypada mi za bardzo-co tam :D ja lubię ostatnio czerwień z brązem mieszać,no i oczywiście coś w stronę turkusu-ciemny turkus morski :)
    Pięknie Ci w tym blondzie,ogólnie kocham Twoją urodę <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Deneris :D

    Natalia, wyglądasz zjawiskowo! Piękny makijaż, śliczny kolor włosów.
    Subtelność.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale włosy! <3 Zakochałam się. ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. Aleś Ty piękna! Zakochałam się w Tobie <3
    PS Blond jest świetny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jaka zmiana w kolorze :) Ładnemu we wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  49. wow jaki piekny makijaz !!! jestem pod wrazeniem <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)