Jesika jest posiadaczką pięknego niebieskiego koloru oczu, który wpada wręcz w turkus. Do tego jaśniutka cera bez żadnych niedoskonałości...marzenie! Postanowiłam u niej pokombinować trochę z odcieniami miedzi i złota, tym bardziej, że dodatki w postaci kolczyków i paska miały być złote, także ten akcent postanowiłam dodać tylko na dolnej powiece. Sukienka Jesiki była czarna, więc w takim właśnie kolorze pogłębiłam zewnętrzny kącik. Na środek powieki dodałam nieco brązu z miedzianą poświatą, który świetnie współgra z takim kolorem oczu. Wewnętrzną cześć rozświetliłam beżowym połyskującym cieniem. Do tego subtelna kreska. Żeby już nie przesadzić usta pozostawiłam w dość neutralnym odcieniu, pomadka w cielistym kolorze, błyszczyk i muśnięte policzki bronzerem. Trochę rozświetlacza, który w słońcu wygląda na prawdę pięknie i makijaż skończony. W zasadzie taki makijaż można zastosować na różne okazje. Dzienny raczej nie jest, ale jeśli zrezygnujemy z ciemniejszej górnej powieki i zastąpimy ją cieniem w neutralnym kolorze, beżowym, albo delikatnie brzoskwiniowym, a dół zostawimy, zda egzamin także jako dzienny make up. 
Brwi: kredka Catrice Eye Brow Stylist
Oczy: baza Joko  Exclusice Eyeshadow Base, paleta Sleek Storm, paleta MakeUpGeek Vegas LIghts, eyeliner Music Flower, tusz Ingrid Volume & Long
Twarz: podkład Revlon Colorstay Buff 150, puder Essence All About Matt, bronzer Catrice Sun Glow 30 Mednium Bronze, rozświetlacz L'Oreal Touch-On Colour nr 928
Usta: pomadka Golden Rose Lipstick nr 98, błyszczyk Kobo Long Lasting Glass Shine nr 204 Carmel Ice 

Osobiście uważam, że nie powinno się dobierać kolorów wyłącznie do koloru naszej tęczówki. W pewnym sensie to duże ograniczenie, ale nie tylko o to chodzi. Czasem kolor, który z początku może nam się wydawać, że będzie się zlewał z kolorem naszych oczu w połączeniu z jakimś innym odcieniem sprawi, że stanie się wręcz przeciwnie. Także nie bójmy się pokombinować z makijażem i wyjść poza jego "sztywne ramy". 

A Wy jak najczęściej się malujecie? :) 


26 komentarzy:

  1. Ślicznie, bardzo twarzowy makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) Bardzo podoba mi się kolor włosów modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż szczególnie oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kobieta :) Makijaż świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio codziennie mam inny makijaż, lato przyszło więc szaleję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna dziewczyna (cera <3) i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda ten miedziany odcień na dolnej powiece. Jak u siebie próbuję takie zastosować, mam wrażenie że rozmywają mi twarz- a tutaj wszystko wyraziście i pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat na dolnej powiece jest złoto + ciemne bordo w zew. kąciku, więc ten kolor mógł wyjść podobne ;) a na górnej brąz z miedzianą poświatą :)

      Usuń
  8. Piękny, efektowny makijaż:) ja także najczęściej sięgam po beże, brązy i nuty brzoskwini:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię miedziane dodatki : )

    OdpowiedzUsuń
  10. O o coś dla mnie - też niebieskooka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż, sama stawiam na miedź i złoto u siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dolna powieka fajnie się zgrywa z tęczówką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie dobrany makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to jednak umiesz super dobierać kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
  15. najczęściej na co dzień sięgam po bezpieczne brązy i beże:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)