Wybaczcie jakość zdjęcia, ale akurat gdy chciałam zrobić zdjęcie twarzy, aparat się rozładował.

Brwi: płyn do soczewek Evolution, Essence Eyebrow Stylist Set,  korektor Mollon Dermoconclear nr 1
 Oczy: baza Virtual, cienie z paletki Sleek Curacao, cień Kobo Eye Shadow nr 106, cień Vollare, eyeliner Golden Rose Style Liner Metallic nr1, tusz L’Oreal Mega Volume Collagen 24H
Twarz: krem ACNE, Siarkowa Moc, podkład L'Oreal Lumi Magique nr4, puder Eveline Beauty Celebrities nr 20, róż Kobo Luminous Baked Colour nr 103
Usta: błyszczyk Golden Rose Pearl Gloss nr 3

62 komentarze:

  1. sam makijaż bardzo ładny, tylko brewki mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko ładnie oprócz brwi - przekombinowałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się wydaje, że są przerysowane

      Usuń
    2. Ja też tak sądzę. Brwi mi zasłaniają cały makijaż, bo patrze się tylko na nie.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. i ja niestety muszę się zgodzić :( jesteś piękna, masz mega talent, kocham wchodzić na Twojego bloga.. ale uważam, że te brwi nie dodają Ci uroku.. kojarzy mi się to z moherami, które człapią na targ w mojej mieścinie i rysują sobie kreski na czole. Oczywiście nie robisz tak, ale nie postarzaj się proszę :)

      Usuń
    5. też to chciałam napisać, niezbyt fajnie to wg. mnie wygląda, ale oczywiście Twoje brwi, więc robisz z nimi co chcesz ;p

      Usuń
  3. brwi są ciągle takie same, jak w poprzednich makijażach ;) to się raczej nie zmieni i będą one takie i w kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nigdy nie wystawały Ci carne włoski .. tak jakbyś trochę za wysoko je namalowała . No ale może ja się nie znam

      Usuń
    2. one mi tam zwyczajnie odrastają i mam takie kikuty :p muszę się wydepilować, ale ogólnie sam kształt i sposób w jaki robię brwi jest identyczny, jak na innych makijażach :p

      Usuń
    3. właśnie, te wystające włoski psują efekt, tak jakbyś narysowała je zbyt wysoko, nie wiem, ja takich brwi nie lubię, tutaj są dla mnie za bardzo przerysowane, ale to nie znaczy, że nie lubię Twoich makijaży bo lubię bardzo :D masz talent!

      Usuń
  4. oczywiście rozumiem, że mogą sięWam nie podobać :) ja nie jestem fanką naturalnych brwi i dlatego też takie sobie robieę...przerysowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie tez sie tym razem brwi nie podobaja, ale makijaz bardzo ladny, chociaz dla mnie za intensywny. Szalejeeeesz dziewczyno! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Brwi lekko przerysowane, ale za to oczy... ale Ci się błyszczą *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie tez brwi psują cały efekt i są za bardzo przerysowane. Na zdjęciach gdzie jest zbliżenie oczu aż tak tego nie widać ale na pierwszym bardzo rzucają się w oczy.
    Ale tak Ci się podoba więc co kto lubi... :);)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż piękny, złota polska jesień ;) Brwi faktycznie rzucają się w oczy, ale jeśli Ty dobrze się w nich czujesz, to nic mi do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny makijaż:)świetne połączenie barw suuuper:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podobają oczy :) moje zdanie na temat brwi już znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od makijażu powieki skutecznie odwracają moją uwagę brwi. Kolor cienia bardzo fajny :-)Też uważam, że są przerysowane ale Tobie się podoba, dobrze się z tym czujesz, to no problem :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. super piekne kolory
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakaś Ty piękna!
    I te rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie :)) Lubimy takie kolorki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic dodać nic ująć, idealna, makijażowa jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam lubię Twoje brwi :D
    Zdecydowanie kojarzą mi się z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ladny makijaz , idealny na jesien ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj się brwi czepiły ;P ja zauwazyłam, że masz 1 rzęsę meeega długą :D też bym chciała żenby mi tak szaleńczo urosły! Piękny jest ten pomarańczkowy cień :))

    OdpowiedzUsuń
  19. super! piękny makijaż!Na blogach wszędzie już jesień... A ja nie chcę się jeszcze rozstawać z latem!

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż bardzo ładnie oddaje urok jesieni ale takiej pięknej, słonecznej jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  21. niestety dzis telefon sie buntowal, wstawilam jeszcze jedno zdjecie, na ktorym jest co nieco lepsza jakosc..

    OdpowiedzUsuń
  22. a ten makijaz bardzo mi sie podoba, swietnie polaczenie tego pomaranczowego cienia z eyelinerem

    OdpowiedzUsuń
  23. masz hipnotyzujące spojrzenie moja droga ;)

    Twoje rady, są dla mnie bezcenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie Ty masz śliczne oczka! <33
    Bardzo ładny makijaż :).


    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na konkurs, do zgarnięcia Stylowy Naszyjnik Vintage - stare złoto ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze z zachwytem podziwiam Twoje makijaże czy jesienne czy wiosenne czy letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Makijaż w pięknych żywych kolorach ale czemu brwi tak przerysowane ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ten pomarańcz jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczy wyszły pięknie. Co do brwi cóż, grunt że Tobie się podobają. Jak napisałaś jesteś fanką przerysowanych i ok ;) Dla mnie to już zbyt ekstremalne ;) A pokażesz się kiedyś z naturalnymi brwiami? Tak z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam kilka makijaży z bardziej naturalnymi, na pewno znajdziesz ;) ale się w takich źle czuje :p

      Usuń
  29. Cudowny makijaż :) Z chęcią zrobiłabym podobne cudo ze swoimi brwiami, ale i tak zasłania mi je grzywka :( ale może kiedyś.. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałaś przeze mnie wyróżniona! http://kosmetyczny-raj.blogspot.com/2012/10/zostaam-wyrozniona-za-pasje-kreatywnosc.html :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko ładnie pięknie, ale brwi zdecydowanie przerysowane. Wyglądają nienaturalnie...

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak Pani Jesień :D

    Ale Ty masz piękne oczęta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz śliczne oczy *_* Plus zazdroszczę rzęs... Makijaż fajny, ale nie dla mnie - w oranżach wyglądam okropnie :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za komentarz:) W sumie to średnio mój styl, odrobinę za męski:) W butach czuję się świetnie, ale w połączeniu z jeansami. W leginsach czuję się dobrze, ale w połączeniu z obcasami:) Muszę wszystko mieszać:))

    Super cienie, jak zawsze bez zastrzeżeń. Troszkę za szerokie brwi, jak dla mnie, bo osobiście głupio w takich wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Natalia poeksperymentuj z uzupełnianiem brwi taka mała sugestia
    Bo makijaż jest bardzo ciekawy tylko ta oprawa troszkę psuje całość.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne cieniowanie,kolory i rzęsy,brwi psują efekt,możesz je uzupełniać,ja też to robię,ale ciut za wysoko i za kanciasto,wyglądają nienaturalnie,dodają lat takie brwi i nadają surowego wyglądu,ale jeśli tak lubisz to ok...

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam takie mocne kolory w makijażu..!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesteś przepiękną dziewczyną, ale tymi brwiami robisz sobie krzywdę. Ja też bardzo lubię jak są mocno zaznaczone, a;e te tu to karykatura. Kiedyś lepiej je malowałaś (miałaś nawet filmik z tutorialem) i tam mi się mega podobały. Pomyśl nad tym. Pozdrawiam Ślicznoto! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba musiałaś mnie z kimś pomylić, bo ja nie robię filmików :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)