UWAGA! Zdjęcia są wyjątkowo obleśne, więc nie polecam oglądania ich w czasie posiłku lub zaraz po ;) 

Wrażliwym zdecydowanie może się zrobić niedobrze patrząc na mnie, ale za to myślę, że charakteryzacja jest adekwatne do Halloween, owrzodzenia, choroba i na wpół martwy człowiek może jednak trochę przestraszyć :D 


Do zrobienia tego użyłam tak jak zwykle kolorówki i tak jak w poprzedniej charakteryzacji masy, którą zrobiłam z wody, gliceryny, mąki pszennej i skrobi ziemniaczanej, wszystko na oko ;) 

Powodzenia w straszeniu! 

                                                                     Bonusik                                                                 
A dodatkiem jest making of z sesji, o której pisałam Wam...8 miesięcy temu! Niestety tak długo wszystko to trwało i filmik dopiero dziś jest dostępny. Z lekka wam przybliżę skąd ta sesja, a mianowicie w zeszłym roku w styczniu zostałam ambasadorką Pomaderia.pl stąd sesja i filmik, z którego śmiało można się pośmiać, kamera mnie jednak nie kocha :p z pewnością cięzko Wam będzie mnie poznać, było to sporo czasu temu, ciut się zmieniłam, no i brwi...tak, tam są naturalne! :D  Za jakiś czas wyjdzie kolejny filmik, pewnie dla Was ciekawszy, więc na pewno dam znać :) 

67 komentarzy:

  1. O wiele bardziej wolę Cię w tych przerysowanych brwiach :P
    Co nie zmienia faktu, że i tak jesteś piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej... ja rano wchodzę na bloga żeby zobaczyć coś nowego, fajnego, miłego i poprawić sobie humor trochę, a tu takie coś.... bleeee
    no ale pod względem technicznym to rewelacja! na halloween jak najbardziej się nadaję, na poranki nie za bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Się wystraszyłam ;)
    Filmik świetny - gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się zesrałaś chyba,jak zwykle i wszędzie,na każdym blogu

      Usuń
    2. zero kultury i jakiejś ogłady...żałosne

      Usuń
  4. rzeczywicie ciezko jest Ciebie poznac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na filmiku ciężko Cię poznać :-) Oglądałam zdjęcia wcześniej i byłam zdziwiona, że wyglądasz na nich zupełnie inaczej :-) A charakteryzacja super. Dobrze, że nic nie jadłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uff... nie zaczęłam jeszcze jeść śniadania ;P
    Nieapetycznie, więc wniosek z tego taki, że charakteryzacja bardzo udana i zamierzony efekt osiągnięty :)
    Czekam na kolejne posty z cyklu Halloween ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne syfy :P nie no jak na Halloween to bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale paskudnie wyglądasz :D:D

    A na filmiku pięknie - tak delikatnie (zdecydowanie za mało jest takich delikatnych mejkapów :P)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż na halloween rewelacja ,powiem nawet że widać że cię to kręci, takie właśnie charakteryzacje :)A co do filmiku z sesji ,kobieto będziesz bogata ,bo ja to cię nie mogłam poznać hihihihi ale ogólnie sesja fajna i nie mogę się doczekać kolejnego filmiku :)* kiss kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. O FU. właśnie jem śniadanie... haha

    OdpowiedzUsuń
  11. Okropnie wyglądasz ;P Od czasu nagrywania filmiku bardzo się zmieniłaś, ale nie miałam większego problemu z rozpoznaniem Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja się chyba zaczynam przyzwyczajać do tych obrzydliwości ;) już mnie nie przerażają- chociaz nadal bardzo realistycznie to wygląda. A co do filmiku to widziałam już kiedyś zdjęcia z tej sesji i nie mogłam uwierzyć, że to Ty ;) bardzo młodziutko wyglądasz na tym filmie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow nie poznałam Cię na filmiku:)jesteś niepodobna do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako koleżanka po fachu poproszę o chociaż jeden makijaż dzienny z Twoimi naturalnymi brwiami!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obiecałam już kilku dziewczynom, że taki będzie, więc nie długo będzie :)

      Usuń
    2. no ja myślę! i przy okazji coś, co jak zobaczyłam to od razu pomyślałam o Tobie - http://www.youtube.com/watch?v=9J1Kl0kKmz8 :)

      Usuń
  15. Obejrzalam filmik i na poczatku nie bylam nawet pewna, ktora z dziewczyn to Ty. Wygladasz tam tak swiezo, dziewczeco i naturalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Straszne :D Naprawdę, jedząc śniadanie trochę mnie zemdliło :P ale w pozytywnym sensie, mega :D Trochę mi przypominasz boomera z gry left 4 dead :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten makijaż to coś co jest mi potrzebne gdy spotykam "znajomych" którzy nie rozumieją, że nie są mile widziani w chwili obecnej ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie to wyglada :D taka prosta masa a jaki efekt mozna z niej uzyskac :) ja wczoraj robilam z tej masy blizny na twarzy hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniała sesja. Zachowywałaś się bardzo swobodnie. Ja będę ciągle powtarzać - istny materiał na modelkę :) Swoją drogą, wiedziałam, że naturalnie jesteś jeszcze piękniejsza niż widzimy Cię na zdjęciach blogowych. Masz charakterystyczną, urodę, kiedy chcesz, potrafisz zagrać ponętną babkę, albo kiedy się uśmiechasz, wydajesz się być beztroska i nadzwyczaj dziewczęca. To świetny prezent od natury, taka plastyczna buzia. Jesteś zjawiskowa, i sama na pewno o tym wiesz :) dlatego naprawdę nie rozumiem, dlaczego tak kochasz te dorysowywane ponad miarę brwi ;) Tak tak, wiem... bo tak lubisz. Ja jednak cicho liczę, że kiedyś Ci minie etap podobnych eksperymentów. Chyba każda musi zaliczyć to 'olśnienie' :) Sama, z 10 lat temu uwielbiałam obrysowywac oczyska czarną kredką dookoła, nikt nie miał odwagi powiedzieć, że mi to po prostu nie pasuje i wyglądam jak panda. Musiało więc minąć trochę czasu, zanim sama dostrzegłam i pojęłam, że chyba przesadzam. Że makijaż - jak powtarzają faceci - ma służyć do pokreślenia urody, a nie do tworzenia jej od nowa, nierzadko psując efekt końcowy. A w kwestii charakteryzacji - fajny pomysł z tymi wrzodami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może faktycznie masz rację i przejdę ten etap ;) chociaż na razie no mam to swoje zboczenie z brwiami i może coś tam się zmieni kiedyś :)

      dziękuję Ci :*

      Usuń
  20. grrrr! Ale fantastyczne dzieło ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha jakie fajne bąbelki :D Zamiast mnie przestraszyć to mnie wprawiłaś w dobry humor :P Świetna sesja. ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. sesja fajna, charakteryzacja tez, chociaz dodalabym jeszcze troche zaczerwien na wrzodach. a swoja droga ja poznalam Cie bez problemu, i teraz i wtedy wygladalas tak samo ladnie, ale inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rezczywiśćie na filmiku "troszeczkę" inaczej wyglądałaś!:) teraz kolor włosów i mocniejszy mejkap (który obserwuję na zdjęciach) dodaje Ci takiego fajnego zadziorka, charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł ;D A na filmiku przyznam, że ledwo Cię poznałam... :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ekstra..... strasznie czasochłonna ta masa "mączna"? efekt nieziemski;oo
    a o sesji to też gdybyś jej u siebie nie puściła to nie powiedziałabym, że to Ty tylko ktoś mega podobny;ppp WYGLĄDASZ ŚWIETNIE NA TEJ SESJI

    OdpowiedzUsuń
  26. oo fuu !
    ale jazda, dobra jesteś :D:D

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę to prawie Noc żywych trupów, Ty zdolniacho :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowite :D
    Idealne na Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  29. matko święta. takie to obrzydliwe, że aż piękne. pogratulować. a film świetny. pięknie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  30. ja myślałam, żeby te rzęski przeciąć.. ale muszę jeszcze pomyśleć :) oryginalny makijaż i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacja! Wygląda naprawdę przerażająco realistycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ojej aż się boję;/
    Ale jesteś naprawdę świetna w tym co robisz, wygląda prawdziwie

    OdpowiedzUsuń
  33. haha no bez kitu na filmiku wygladasz jak nie ty :D wygladasz jak swoja mlodsza siostra hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale kiecke mialas fajna na tej sesji :)

    Co do owrzodzen :) Ha wreszcie nie mam kompleksow patrzac na Twoej zdjecia :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Superowa ta charakteryzacja :)
    A wrzody wyglądają jak orzeszki ziemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Apeluję o więcej takich postów, są genialne :D
    Prawdziwa trędowata z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne! Wygląda naprawdę przerażająco! Pozazdrościć talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo interesujący post! w ogóle Twoj blog jest świetny i chętnie tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. przerażający efekt, czyli good job!:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Podziwiam talent! Na prawdę super blog :)
    Zapraszam w moje skromne progi ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bleeeee! Ale super Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  42. Niesamowicie... prawdziwe! To komplement Kochana, nie pomyśl sobie :)
    Super filmik, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. gratulacje!
    prześliczne z Ciebie dziewczę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Totalna masakra... genialne i tak sugestywne, ze brak słów.

    OdpowiedzUsuń
  45. WOW :D nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiekna sesja! Jestem pod mega wrazeniem powinnas zostac profesjonalna modelka. A co do makijazu... potrafisz czlowiekowi obrzydzic posilek leeeeeee !! :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale obrzydliwie wyglądasz :P Oczywiście to był komplement, bo uzyskałaś zamierzony efekt :). Chociaż i tak widać, że pod "owrzodzeniem" ładna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Efekt niesamowity! widziałam na fb, startowałyśmy w tym samym konkursie :)
    Inna niż wszystkie :) najobrzydliwasza w pozytywnym znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)