Nie przepadam za nią, jako za osobą, bo jest znana wiadomo z czego...ale muszę przyznać, że potrafi wyglądać świetnie!



Brwi: płyn do soczewek Evolution, Essence Eyebrow Stylist Set,  korektor Mollon Dermoconclear nr 1
Oczy: baza Virtual, cienie z palety Sleek Curacao, cień z palety BeautyUk nr 6, cień z paletki Vollare, cień z Paletki Rimmel Glam Eyes nr 624, cień MAC Eye Shadow Patina, kredka Oriflame Smooth Definer, eyeliner Eveline Beauty Celebrities, tusz  L’Oreal Mega Volume Collagen 24H
Twarz: krem ACNE, krem Thalgo Fluide Hydrant Ultra Matifiant, podkład MAC Studio Moisture Tint Light zmieszany z Kobo Smoothing Make Up nr 502, puder Eveline Beauty Celebrities nr 20, róż Ingrid Special Blush Color, róż Kobo Luminous Baked Colour nr 103
Usta: konturówka Golden Rose nr 309, błyszczyk Bell WOW! nr 2

112 komentarzy:

  1. No jej makijażysta robi mega robotę.
    Tobie świetnie wyszedł ten make up ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kim jak dla mnie ma zawsze świetny makijaż :D A ty go idealnie odwzorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie te dwa makijaże wyglądają zupełnie inaczej, ale Twój bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miał być odwzorowany, miała być inspiracja :)

      Usuń
    2. bo Kim na dwóch zdjęciach prezentuje inny typ makijażu oka - jeden jest bardziej linearny, drugi bardziej smoky. Ale wracając do interpretacji... A Ty!!! się mnie podoba! :D nawet usta 'zaostrzyłaś' pod noskiem ;) Swoją drogą MUUUSZĘ zauważyć, że nie znam osoby, której tak bardzo pasowałyby różowe błyszczyki jak Tobie

      Usuń
  4. Świetny makijaż, jak zawsze! Ja również nie za bardzo przepadam za tą "gwiazdką" ale trzeba przyznać, że zazwyczaj jest fajnie pomalowana. Ma bardzo dobrego makijażystę. Widziałam jej zdjęcia bez makijażu i wygląda niespecjalnie, jak większość sław ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy Twojej urodzie to wszystko wygląda świetnie, chociaż makijaż sam w sobie też prześliczny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby Kim przefarbowała włosy to bym Was nie odróżniła :D Świetne odwzorowanie, chociaż Twój makijaż oczu bardziej brązowy, a Kim szarawo-czarny. Mimo wszystko podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też za nią nie przepadam. Ok, wygląda nieźle ale sposób robienia kariery miała totalnie "z innej planety". Ale przyznać trzeba że jej makijaże są świetne. Twój również ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm brwi - płyn do soczewek? mam go, co on robi z brwiami ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łatwiej się nakłada na niego cień i utrwala go, również dobry do kresek :)

      Usuń
    2. nie gadaj:D jakikolwiek płyn do soczewek da radę, czy tylko ten konkretny?

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze piękna. Strasznie zazdroszczę ci urody i talentu oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż! Dla mnie tylko chyba trochę za mocny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jej makijaże;-) Cudownie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Też za nią nie przepadam, ale to, że wygląda świetnie muszę przyznać :) świetny makijaż! uwielbiam Twoje brwi <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie;) genialny makijaż oczu, a kolor ust - boski :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie Ci w tym makijażu! Usta są mega!

    OdpowiedzUsuń
  16. To chyba jeden z Twoich najlepszych makijaży! Poza tym cudownie do Ciebie pasuje *.* Po prostu napatrzeć się nie mogę! A kolor włosów teraz masz fajny choć przypuszczam, że po prostu ostatnia farba Ci się trochę wypłukała i dlatego taki jest co nie zmienia faktu że wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje oczy ;) i uśmiech jokera ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja rowniez za nia nie przepadam ale za to Twoje makijaze uwielbiam :) swietnie w nim wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny makijaż, nie mogę się wprost napatrzeć. I zazdroszczę, moje nigdy takie nie wychodzą...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta szminka idealnie z Tobą współgra :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak patrzę na sam makijaż oczu to widzę taką głębię, świetnie je podkreśliłas :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Według mnie Kim jest śliczna :) Poza tym mam podobny typ urody i figurę :P

    OdpowiedzUsuń
  23. I wiesz, prędzej obróciłabym się za Tobą na ulicy, niż za KK , tak mi się wydaje, masz ładniejsze włosy i inteligentniejsze spojrzenie:D

    OdpowiedzUsuń
  24. W jaki sposób dbasz o rzęsy? Moje były zawsze ładne i bardzo długie, ostatnio są w fatalnym stanie, nie wiem jak sobie z nimi poradzić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam odżywki Revitalash, poczytasz o niej u mnie na blogu :)

      Usuń
  25. Uwielbiam Twój typ urody :)
    A ten makijaż pasuje nawet bardziej Tobie niż Kim :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To prawda,ona zawsze świetnie wygląda:-) super makijaż,usta wow:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. makijaż piękny, widzę, ze z rzęsami lepiej;) a tak w ogóle - może nie powinnam tego robić, ale zrobię bo mam serducho;)
    Nie zgłaszasz się już ponad tydzień do mnie, a wygrałaś konkurs na moim blogu;) Teoretycznie powinnam wybrać kolejną osobę, ale ponieważ jest to moje pierwsze rozdanie - nie będę taka i przymknę oko - może po prostu ominęłaś mój wpis. Jeżeli nadal chcesz przyjąć nagrodę - zgłoś się na maila;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kocham jej urodę, bardzo mi się podoba, mimo że czasem(a właściwie zawsze) nakłada na swoją twarz za dużo `tapety`. Twój makijaż piękny! ;O :>

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie wyglądasz, jak syrenka Arielka - w pozytywnym tego słowa znaczeniu ! :)) tak bajezcnie :)) Kim ma nieco bardziej okrągłe brwi, ale Twoje są jedyne w swoim rodzaju. Nigdy swoich tak nie narysuję, zawsze wyjadę, zrobię nierówno i muszę zmyć, bo czuję się jak błazen...

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Twoje makijaże. Jesteś piękną kobieta i wspaniale to makijażem akcentujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czemu ja nie mam Ciebie jeszcze w obserwowanych !? Skandal po prostu :D

    A no obkupiłam się :) Zarobiłam w wakacje trochę kaski i mogłam wydać dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  32. A i kolor włosów jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Makijaz super co do samej Kim - skzoda tylk oze nad nia codziennie pracuej sztab ludzi by tak wygaldala jak wyglada :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny! Bardzo podoba mi się kolor błyszczyka, ale trzeba mieć jeszcze takie usta...

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz takie rysy twarzy, które chyba na zawsze pozostają w pamięci :)
    Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog,Twoje makijaże są cudne !! oczywiście dodaje do ulubionych :)
    Zapraszam do siebie, może znajdziesz coś co Cię zainteresuje http://liliannakim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ masz śliczną buzię! Pal licho makijaż, napatrzeć się nie mogę :D Gdybym była facetem, to poleciałabym na ten uśmiech, serio :P Ja tam za swoim uśmiechem niezbyt przepadam... :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz jak milion $, a ten błyszczyk z Bell jest zdecydowanie WOW!

    OdpowiedzUsuń
  39. naucz mnie tak się malować ;D
    uwielbiam Kim ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Racja, makijażem dobrze modeluje sobie twarz. A Twój jest równie dobry! No i zazdroszczę tej wyrazistej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super Ci wyszedł makijaż ;) Twoja uroda mnie po prostu powala :)

    OdpowiedzUsuń
  42. :D genialnie wyglądasz! Jak mi się podoba taki kolor ust :)) błyszczyk? Sam błyszczyk daje taki efekt? To chyba muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki efekt dała konturówka, którą nałożyłam na całe usta, błyszczyk jest pół transparentny :)

      Usuń
  43. Makijaż piękny jednak brwi jak dla mnie przerysowane :(

    OdpowiedzUsuń
  44. genialny makijaż!
    Ja uwielbiam Kim!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  45. kurcze, jak patrze na Twoja twarz to mam wrazenie, ze ekstra nadawalabys sie na bohaterke jakiejs gry komputerowej :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz ogromny talent do makijaży ! Chciałabym potrafić choć w połowie to , co Ty .

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz niesamowicie a kolor na ustach cudowny też chcę taki:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Niesamowice pięknie! Chciałabym mieć chociaż - pół - Twojego talentu :D
    Efekt na ustach, faktycznie G E N I A L N Y :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny kolor włosków na pierwszym zdjęciu co to za farbka? ;>

    OdpowiedzUsuń
  50. muszę przyznać że inspiracja całkiem dobrze oddana
    usta mają śliczny kolor - a to "tylko" błyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Eh ta Kim, mam do niej mieszane uczucia tak jak i do jej make-upów ;P

    OdpowiedzUsuń
  52. jej nie znosze, zgadzam sie z twoja opinia. ty wygladasz za to zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  53. Co fakt to fakt...Kim wygląda prawie zawsze świetnie...no ale Twój makijaż też rewelacyjny jest!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Taaaakkk.. podbija cudownie :) Zrobię w najbliższym czasie recenzję jednego z matowych cieni KIKO - w przypadku takowych dopiero widać przeogromną i prześwietną różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow, po prostu szczęka opada! Genialny makijaż, pięknie Ci w takim mocnym podkreśleniu oczu i wyrazistej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Super wyszedł masz cudne oczęta

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny makijaż, podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Hejka zapraszam do zabawy maseczkowej:-) Otagowałam Cię na moim blogu http://towarzysko-kosmetycznie.blogspot.com/2012/10/pazdziernik-miesiacem-maseczek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już byłam otagowana, dziękuję, ale wybacz, nie bawię się w to :)

      Usuń
  59. ładnie, ale jednak lepiej byłoby jeszcze gdybyś takich ostrych początków brwi nie robiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. fakt, za cenę 80zł za róż można jakieś trwałości wymagac, jednak jak się zastosuję fix z kryolan to całkiem nieźle się wtedy trzyma, jednak jakbyś chciała trwałego różu to benefit się sprawdzi idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. interesujący blog :)
    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow, makijaż świetny, myślę, że lepszy niż oryginał KK :). Jedynie co mi niezbyt przypadło do gustu to brwi, jakoś nie mogę się do nich przekonać:(

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny, świetny, świetny makijaż oczu, i kusząca malina na ustach - stanowczo bardziej podoba mi się ten odcień , niż KK.
    Zresztą, jak to mówią, 'ładnemu we wszystkim ładnie'.:)

    OdpowiedzUsuń
  64. cudowny makijaż *_*
    świetny blog, będę systematycznie czytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. przepiękny makijaż. Rzeczywiście - Kim potrafi pozytywnie zaskoczyć wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  66. No bo Ty to piękne włosy masz, a ja codziennie rano "szopa".. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prostuję rzadko, a też mam prostownicę z jonizacją, za to suszyć muszę prawie codziennie niestety :P Wystarczy, że jest wilgotne powietrze i od razu pusz ap..

      Usuń
  67. O jak starannie odwzorowałaś makijaż. Wręcz perfekcyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kardashianka jest nieźle "zrobiona", ale rzeczywiście wygląda efektownie... Choć na tym zdjęciu jakas niepodobna do siebie. Za to Twój makijaż robi naprawdę duże wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  69. nie podobaja mi sie tutaj brwi a dokladnie ich poczatki, pozatym makijaz ladny :) super oko

    OdpowiedzUsuń
  70. Dzięki Tobie kupiłam ten eyeliner Eveline Celebrities i nie żałuję:)Trzyma się cały dzień a do tego kreski wykonane nim nawet mi wychodzą:))

    OdpowiedzUsuń
  71. Oj pasuje do ciebie taki makijaż

    No nazbierało się tego od groma i powiem ci że trudno mi się tu ogarnąc z wszystkim. wszędzie stoją kosmetyki:(

    OdpowiedzUsuń
  72. cudownie wygladasz w tym mejkapie

    OdpowiedzUsuń
  73. A co robisz plynem do soczewek?
    Makijaz oka - wooow

    OdpowiedzUsuń
  74. Ty w swojej wersji jej makijażu wyglądasz tak jak ona nigdy nie będzie wyglądać, czyli uroczo i świeżo:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Witaj!
    Chciała bym zaprosić cię do konkursu zorganizowanego na moim blogu z Zielonym Kotem!!Biżuetria tego skl;epu jest naparwdę piekna i solidnie wykonana !! Zapraszam!!!tutajhttp://sistersloveclothes.blogspot.com/2012/10/konkurs.html
    Zasady są
    dość proste.
    Całuję i pozdrawiam Monia&Karola

    OdpowiedzUsuń
  76. Podoba mi się chyba najbardziej ze wszystkich, również jestem zwolenniczką takich kolorów pomadek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)