Nigdy nie miałam styczności z tymi kosmetykami do włosów, więc jestem ciekawa jak się będą sprawować. 


 John Frieda, Frizz - Ease, Straight Ahed, Szampon prostujący i wygładzający



Szampon ułatwiający układanie włosów. Przeznaczony do wszystkich rodzajów wysuszonych i podatnych na tworzenie loków włosów. Dyscyplinuje, nadaje połysk i natychmiast wygładza włosy. Szampon odżywia je, zmiękcza i nawilża.

Cena. 35zł/250ml 





John Frieda, Frizz - Ease, Hair Serum Original, Serum do włosów suchych i średnio kręconych


Serum regeneruje suche i średnio kręcone włosy. Formuła z dodatkiem protein jedwabiu nadaje włosom niesamowity połysk, a także chroni przed puszeniem się włosy proste i kręcone. Preparat natychmiast wygładza, ułatwia rozczesywanie i układanie włosów. Rezultat: zdyscyplinowane i jedwabiście gładkie włosy.

Cena. 53zł/50ml 

+ próbka  John Frieda, Frizz - Ease, Hair Serum



Serum przeznaczone do włosów suchych, kręconych i skłonnych do `puszenia się`, a także do wszystkich włosów wymagających prostowania. Serum natychmiast po nałożeniu sprawia, że suche, trudne do układania, kręcone i szorstkie włosy stają się gładkie, proste, błyszczące i miękkie. Kosmetyk chroni włosy koloryzowane i przedłuża trwałość ich koloru. Serum należy aplikować na wilgotne włosy, ponieważ pomaga ono zatrzymywać wilgoć wewnątrz włosa, co zapobiega jego wysuszeniu. Zawiera filtry chroniące włosy przed szkodliwym działaniem słońca.

Cena. 30zł/50ml








John Frieda, Satin Shine Finishing creme - Krem do włosów


  Krem rozświetlający o przyjemnym zapachu  i lekkiej konsystencji. Nie skleja i nie przetłuszcza włosów. Odżywia i rozświetla brązowe włosy.

Cena. 50zł/125ml 




















Mam teraz zamiar zadbać troszkę o włosy i nie farbować ich przynajmniej do końca roku, nie przejmując się kompletnie odrostami. Mam nadzieję, że ostatni produkt ładnie podkreśli mi moje brązowo rude włosy. A pozostałe produkty wygładzą i zapobiegną puszeniu się moim czasem niesfornym kudłom. 

44 komentarze:

  1. Niecierpliwie czekam na recenzję :D szczególnie szamponu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Regularnie używam szamponów JF, jednak do włosów blond i są na prawdę świetne! Do tego są wydajne, bo bardzo mała ilość straszliwie pieni się na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam kosmetyków JF. Ciekawa jestem Twoich opinii na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie potrafię wytrzymać bez farbowania włosów choć są troszkę zniszczone, nie potrafię i koniec od roku farbuje się na rudo i jakoś w swoich mysich się już nie widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są kosmetyki z JF, miałam do układania włosow produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w ogóle nie słyszałam o tej marce :| życzę wytrwałości w niefarbowaniu włosów - u mnie rekord to 1,5roku ale ciężko było i się w końcu złamałam.
    p.s. Twój login rozwalił mnie na łopatki - nie da się obok niego przejść obojętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to ja również czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię zapachy kosmetyków Johna Friedy, zwłaszcza serię do ciemnych włosów. Bo takie posiadam :) Fajny plan z tym niefarbowaniem, życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w pielęgnacji! I wytrwałości, bo wiem z doświadczenia jak irytujące potrafią być odrosty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A to ciekawe! :D Podobnie ma moja siostra z marchewką. Zje tylko surową, gotowanej w życiu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam tych produktów, ale słyszałam o nich wiele pochlebnych opinii

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje włosy również okropnie się puszą ale znalazłam już chyba dla nich złoty środek : ) Jestem ciekawa efektów Twoich testów : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, ale ja bym tyle nie dała za takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten ostatni najbardziej mnie zaciekawił :) poczekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie produkty, bvardzo Ci ich zazdroszczę ! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Raz miałam szampon i odżywkę JF dla blondynek ale szczerze jakoś mnie nie powaliły a cena wysoka:)Jestem ciekawa pierwszego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe produkty i czekam na ich recenzje, albo chociaż wzmiankę o tym jak się sprawdziły ;) Co do Twoich planów o nie farbowaniu włosów to ja też staram się je ograniczyć. Nie aż tak jak Ty, ale wracam do brązu (mój naturalny kolor to brąz) i będę starać się farbować nie częściej niż co miesiąc co dla mnie będzie może lekkim wysiłkiem, ale mam nadzieję, że włosy odwdzięczą mi się choć troszkę lepszą kondycją:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam jeszcze nic z Johna Friedy, dlatego czekam na Twoje opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na recenzje :) Bardzo fajne te produkty, wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam tych kosmetyków :) uwielbiam serum do włosów :) będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam 2 sera Frizz Ease i bardzo je lubię, chronią przed puszeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Produkty wyglądają fajnie, niestety ceny odstraszają :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem Twej opinii nt. tych produktów, ja po zapoznaniu się z odżywką do blond włosów straciłam ochotę na dalsze testy:/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka razy miałam już w Rossmannie w ręce kosmetyki tej firmy, oczywiście takie w promocji, bo cena trochę mnie przerażała, ale słyszałam same dobre opinie :)
    Ciekawe jak się u Ciebie sprawdzą :]

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam z tej firmy odżywkę rozświetlającą do blond włosów :) Świetny zapach i ułatwiała rozczesywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie iałam jeszcze nic z tej firmy, ale bardzo mnie ciekawi;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś używałam szamponu i odzywki JF do włosów brązowych i nawet byłam z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  28. no to czekamy na recenzje, bo kosmetyki wyglądają na ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Krem rozświetlający do włosów? Interesujące :D Daj znać, jak kosmetyki się sprawdzają i czy są warte swojej ceny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno będzie chociaż jakaś drobna recenzja ich :)

      Usuń
    2. Tak, ja też czekam na recenzje tych produktów! :)

      Usuń
  30. Kiedyś namiętnie używałam szamponu oraz odżywki dla brunetek, lecz obecnie w mojej łazience nie ma żadnego kosmetyku z tejże firmy. Serum miałam i było nawet OK, krem rozświetlający zaś okazał się zupełnie nijaki.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jakoś nigdy nie miałam nic z tej firmy ;) ostatnio jeśli chodzi o odżywianie to ostatnio tylko biovax używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. A może skusisz się na hennę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. henna trzyma się gdzieś tyle, co szamponetka chyba, a ja mam taką radość, gdy przy myciu głowy już mi woda nie farbuje :D w sumie, to na razie podoba mi się ten kolor, będę wytrwała i nie tknę ich przynajmniej do końca roku :)

      Usuń
  33. nie bawię się w obserwuj za obserwuj :]

    OdpowiedzUsuń
  34. Oooj tak, czekam na recenzję, bo moje włosy zdecydowanie potrzebują czegoś nowego ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. koleżanka zostawiła taki sam komentarz u mnie ;) Jakby ludzie zaczęli myśleć to byłoby wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. no tak, teraz to tylko trzeba natrzepać sobie obserwatorów i będzie git...:p

    OdpowiedzUsuń
  37. strasznie ciekawe produkty, sama musze w końcu zainwestować w jf :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)