piątek, 19 lipca 2013

Makijaż na dziś - Radioaktive



 Brwi:  kredka Essence Eyebrow Designer nr 2, korektor Golden Rose Stick Concealer nr 1  
 Oczy: baza Grashka, cień brązowy Grashka, Naked 2, Sleek Snapshots, kredka Oriflame Smooth Definer, tusz MAC Plush Lash
 Twarz: podkład Kobo Matt Make Up nr 101, puder Kobo Mineral Loose Powder Matt Effect nr 202, bronzer EDM Everyday Bronzer
Usta: błyszczyk Urban Decay Lip Jankie



Kto może, niech zagłosuje na mój blog klikając 5 gwiazdeczek :)
Z góry bardzo dziękuję! :*
*******************************************************************************
Mam do sprzedania kolejną partię kosmetyków, tych, które udostępniłam w zakładce sprzedam/wymienię. Można kupić całość, można kupić wybrane produkty, wszystko opisane na tablica.pl. W razie pytań proszę pisać na tablicy, lub pod adresem nata.w9@wp.pl
  **********************************************************************

47 komentarzy:

  1. Slicznie , i jakie loczki dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie, uwielbiam tę piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie "żuczkowe" te kolory, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż!
    Bardzo mi się tez podoba kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. po włosach czas na make up:) bardzo bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie i te loczki bombowe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czym farbowałaś włosy ? Bo widzę, że masz jasniejsze niż na starszych zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam rozjaśniacza w spray z Joanny, kilka postów wstecz o nim pisałam :)

      Usuń
  8. Fajny makijaż;) ja znam trochę inną wersję tej piosenki http://www.youtube.com/watch?v=aE2GCa-_nyU
    może też Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa wersja :) choć wolę oryginalny wokal ;)

      Usuń
  9. Świetne te włosy!:)) I makijaż chyba dziś spróbuje nieudolnie odtworzyć :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ostatnio ulubiona pisenka :)
    Makijaz swietny no i ten twoj baranek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tam, na Tobie to każde maźnięcie wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż cudowny. Podoba mi się Twoje cieniowanie. Włosy śliczne! Ciekawy kolor i te loki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. super;) uwielbiam takie cieniowania wew i zew kącik mocy i akcent na środku powieki;*

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż, ale dziś najbardziej urzekają mnie włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny makijaż. Tak strasznie żałuję, że sama nie potrafię tworzyć takich cud ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mocny i wyrazisty, bardzo fajny i pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Imagine Dragons <3 wiedziałam, że muzycznie jesteśmy podobne :D

    makijaż jak zwykle piękny, a co do włosów to skoro Ci się kręcą tak łatwo to widać jesteś CG i wszystko zależy od stylizacji :) moje włosy też są o to ciągle posądzane :P

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię tą piosenkę, piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. taki kolorek na powiece by fajnie pasował do moich oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ z Ciebie piękna kobieta....zdjęcie profilowe jest nieziemskie i takei zmysłowe...ech.... co ja Ci zazdroszczę :)
    makijaz cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie błyszczy :D Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Co zrobiłaś z włoskami oprócz zakrętasów? :O

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny makijaż <3 masz talent kochana!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny! Piosenkę bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładny,cudne loczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny makojaż... bardzo mi się podobają kolry jakich użyłaś.. do tego ta świetma fryzura... Jestes tak ładna, że nie mogę się przestać zachwycać Twoją urodą:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaz piekny ale powiem Ci szczerze ze maja uwage zwrocily wlosy ! Slicznie wygladasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne oczka.... śliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie Ci w kręconych włosach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)