Minerały skradły już moje serce, więc namiętnie je na sobie testuje ;) Dziś idzie na tapetę odcień Sunset, czyli lekkie ożywienie tego zimnego okresu.




Opis producenta:
Róż mineralny o naturalnym, prostym składzie. Produkt pozytywnie wpływa na skórę. Polecany dla wszystkich rodzajów cer, w szczególności dla tłustych i problematycznych. 

Moje odczucia: 
Ze składem się zgadzam, jest całkowicie mineralny, od razu jakoś łatwiej mi się go wtedy nakłada na twarz i nie mam wrażenia, że jest ciężki, że zaraz mnie po nim wysypie, wręcz przeciwnie. Co do tłustej cery, jestem jej posiadaczką, więc niestety w ciągu dnia muszę go poprawiać, bo ścierają mi się w ciągu dnia.
Jako, że jest tu róż sypki, lubi się pylić, ale to nieuniknione przy takiej formie, także jak to się mówi "widziały gały co brały". Jest wydajny i to bardzo, wystarczy niewielka ilość, aby już policzki ładnie wyglądały, a co jest dodatkowym plusem, można stopniować efekt i nie zrobimy sobie nim krzywdy.
Kolorów jest sporo w asortymencie, każda z Was na pewno dopasuje sobie jakiś odcień. Jak widać ma bardzo delikatne drobinki, ładnie rozświetlają one policzek. Jak na tak wydajny róż i mineralny róż, cena nie jest wygórowana.

A tak prezentuje się na policzku:
Efekt jest subtelny, bo taki chciałam uzyskać do swojej bladej cery, ale można go dopasowywać.

Zalety:
+ całkowicie mineralny
+ wydajny
+ można intensyfikować efekt
+ spory wybór kolorów
+ cena w stosunku do jakości i wydajności odpowiednia

Wady:
- pyli (takie uroki sypkich kosmetyków)
- ściera się w ciągu dnia, szczególnie przy tłustej cerze

Cena: 
39,90zł/ 3g

32 komentarze:

  1. Ślicznie wygląda na Twojej cerze i idealnie z nią wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzą mi się minerałki, świetny, subtelny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny efekt. nie dla mnie jednak, bo mam tłustą cerę:/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnieee :) a tak przy okazji, oddaj mi swoje oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam róże z Lily Lolo, mam dwa kolorki ale ten wydaje się być bardzo interesujący :) może się kiedyś na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Subtelny, delikatny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda ślicznie i bardzo delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię mineralne róże, choć ja rozcieram je palcem na policzku...efekt naturalny, a mniej brudzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele czytałam i słyszałam o kosmetykach z tej firmy ale nic jeszcze nie testowałam :(
    ten róż pięknie wygląda i sama bym go z chęcią kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wygląda na Twoim policzku :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę musiała chyba podziękować za ten produkt - mam mieszaną skórę i jeżeli się ściera, to wolałabym nie ryzykować z niepotrzebną stratą pieniędzy ;) ale efekt bardzo ładny, tak jak napisałaś, subtelny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. delikatny... wolę trochę mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wygląda na Twojej twarzy :)
    Kolejny róż lily lolo, który mnie kusi. Ostrzę sobie zęby na flushed.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale jesteś śliczna ! :) pięknie wyglądasz z takim delikatnym makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam Cię za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny efekt! Wygląda bardzo subtelnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak sobie pomyślałam ze jak byś chciała coś z rossmanna to mogę zrobić dla ciebie małe zakupy i wysłać pocztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za propozycję :)
      ale ja to niezdecydowana i sama musiałabym tam być i milion razy wybierać jakiś kolor ;)

      Usuń
  19. Nie mogę się napatrzeć, jaki piękny efekt daje na policzku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście najbardziej lubię Ooh la la :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)