Brwi: płyn do soczewek Evolution, Essence Eyebrow Stylist Set,  korektor Mollon Dermoconclear nr 1
  Oczy: baza Virtual, cień Virtual Rock Me Baby nr134, cień z paletki Maybelline Eye Studio Intense Chic, cień z paletki BeautyUk nr 6, cień z paletki Sleek Curacao, cień L'Oreal Color Infallible nr 21, eyeliner Eveline Beauty Celebrities, tusz GR Classics 3D Lash Defined, tusz L’Oreal Mega Volume Collagen 24 
  Twarz: krem Siarkowa Moc, podkład Lilu Lolo Porcelain, puder Eveline Beauty Celebrities nr 20, róż Inglot Face Blush nr 89, puder użyty jako róż Sally Hansen Line Smoothing Mineral Powder
Usta: błyszczyk MAC Dazzleglass She-zam

41 komentarzy:

  1. bardzo klasyczny, uwielbiam takie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystyka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko, klasycznie, poprostu pięknie!;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem udane podejście do brązu - co ja piszę ? jest rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Urodę masz świetną :) Makijaż bardzo ładny, lubię brązy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie i z nutką pazura :)
    Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu śledzę twojego bloga i muszę przyznać że cie podziwiam. Malujesz coraz lepiej :) dzisiaj jak profesjonalistka. Ja właśnie uporządkowałam starego bloga i zrobiłam pierwszy makijaż. Przede mną długa droga, ale dziękuje że jesteś inspiracją dla samouków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mkijaż bardzo ładny, choć ja bym się czuła mocno przemalowana, ale za to jaki ładny kłos tam z boku delikatnie się wychyla ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba sie :0 typowy dizenniak jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż jak zwykle świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaaa ale super! i brwi delikatniejsze!;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Brwi bardzo ciekawe, i ładnie równiutko wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio stawiam na brązy i czerń ;] Więc coś w sam raz dla mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. W 100% moje kolory :) Ciepłe brązy, beże brzoskwinie, makijaż idealny:) Chociaż ja powtórzę się po az setny- w tak mocno podkreślonych brwiach wyglądałabym pewnie zabawnie. Ich okrągły łuk i ostre brzegi, oj nie nie, ale u Ciebie wyglada super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż, bardzo ;) ale uważam że w ogóle Ci nie jest potrzebny bo jesteś bardzo piękna;) Naturalna uroda ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blend!!! :) ale kurde jakie elektryzujące oczy!! ach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny stonowany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym umieć się tak ładnie malować ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Kobiecy i elegancki ;d Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie roztarłaś granice między brązami;) zadowolona jesteś z tej bazy Virtual???
    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest dobra, chociaż można mieć problemy z jej nakładaniem, lubi być kapryśna, ale tak jestem z niej zadowolona ;)

      Usuń
  21. jak zawsze cudnie zrobiłaś brwi, makijaż oka też boski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zachwycona Twoimi oczyskami :) :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Spojrzenie na pierwszym zdjęciu - klasyczny przypadek potwierdzający twierdzenie, ze jedno zdjęcie mówi więcej niż 1000 słów. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Klasyczne brązy- makijaż na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pewnie powtórzę to co inne osoby, ale jesteś śliczna :) Świetna kreska

    OdpowiedzUsuń
  26. Heh, jakbym miała jakąś firmę kosmetyczną zostałabyś jej twarzą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)