Obiecałam zrobić delikatniejsze brwi, więc oto są. Jednak mnie się takie nie podobają i będę wracać jednak do tych, które robię zazwyczaj, będziecie zmuszone się do nich przyzwyczaić :D Tak już mam, że lubuję się w przerysowanych brwiach i nie zmienię tego:). Wybaczcie mi te rzęsy, które przyklejałam bez kleju, bo wyschły jego resztki w niektórych miejscach nie wyglądają za dobrze. 

Brwi: płyn do soczewek Evolution, Essence Eyebrow Stylist Set,  korektor Mollon Dermoconclear nr 1
  Oczy: baza Virtual, cień z paletki Astor Eye Artist nr 230, cień Catrice Eye Colour nr 410, cień z palety Sleek Curacao, cień z paletki Vollare, eyeliner Miyo Glam Eyes, Avon, tusz L’Oreal Mega Volume Collagen 24H
 Twarz: krem Siarkowa Moc, Kobo Smoothing Make Up nr 502 zmieszany z L'Oreal Lumi Magique nr 4, puder Eveline Beauty Celebrities nr 20, róż Ingrid Special Blush, Sally Hansen Line Smoothing Mineral Powder, skrobia ziemniaczana
Usta: błyszczyk Mary Kay Nourishine Plus Red Passion

98 komentarzy:

  1. ogólnie bardzo ładnie, ale te rzęsy chyba masz za długie. wydaje mi się, że powinnaś je deko przyciąć (odciąć całkiem na pasku jedną kępkę rzęs), aby nie wystawały tak daleko w wewnętrzny kącik oka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je zazwyczaj tylko do zdjęć zakładam, o tak to mi w sztucznych rzęsach nie do końca wygodnie :D

      Usuń
  2. mnie się rzęsy podobają, fajny efekt a brwi... wole Cię zdecydowanie w ciemniejszych. te nie mają wyrazu. Może już się przyzwyczaiłam do tamtych bo te są dla mnie niezauważalne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie podobaly mi sie mocne brwi, ale u Ciebie przerysowany efekt jest super i dlatego tutaj mi czegos brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. już makiaż sylwestrowy ohoh ja nawet jeszcze o nim nie pomyślałam :))
    bardzo mi się spodobały te diamenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie wolę Cię z bardziej podkreślonymi brwiami :) co do makijażu - podoba mi się :) mogłabym się tak umalować na sylwestra :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. brwi faktycznie pasują Ci te mocniejsze- ja je u Ciebie lubię :) makijaż bardzo fajny- ja jednak nie przyklejałabym sztucznych- swoje masz świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż śliczny! W takich brwiach wyglądasz dużo bardziej dziewczęco i naturalnie (ja bym Ci jeszcze delikatniej je pomalowała ;)), ale rozumiem, że każdy lubi co innego i to Ty masz się czuć dobrze w swoim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem ciekawa jak bez podkreślania byś wyglądała - bo widać że masz ładne gęste rzęsy :)

      Usuń
    2. ee tam nie wierzę - póki się nie zobaczy to się nie liczy ;)

      Usuń
    3. ja mam straszne ubytki i u nasady włoski mi w ogóle nie rosną, brwi mam niesymetryczne, jasne i w ogóle wyglądam jak kosmita :p

      Usuń
    4. ja też mam przerzedzone i generalnie również nie przepadam za swoimi brwiami ale uzupełniam ubytki co nieco żelik i jest prawie jak natura chciała :) i Ty wtedy też byś nie wyglądała jak kosmita - albo zrób makijaż na kosmitę ;) i zostaw brwi czyste :D:D:D

      Usuń
  8. Jak ja lubię te Twoje makijaże!:-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, ale jednak wyglądasz inaczej bez tych swoich przerysowanych brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię Twoje makijaże, więc oczywiście jak zawsze jest pięknie. A co do brwi, nie zwracam już na nie aż tak uwagi. Jeśli Ty się w takich dobrze czujesz to nic nam do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te rzęsy są świetne, ale "za bogate" jak dla mnie, nawet na Sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. no no, na bogato :D ale na sylwestra jak najbardziej :) bardzo mi się podobasz w tym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie i uwodzicielsko :) Pamiętam Cię z mm na wizażu, robisz ogromne postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i mamy pomysł na sylwka 2013 ;) ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już przyzwyczaiłam się, że masz zawsze mocno zarysowane brwi :) Dodają takiego drapieżnego wyglądu Twojej niewinnej twarzy :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam Cię wolę w przerysowanych brwiach, idealnie do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny makijaż, a co to za jasny cień ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! jakie rzęsy :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Eee tam, ja sądzę że mocniejsze brwi lepsze u ciebie są zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie!!!! Ale myślę, że z mocniejszymi brwiami lepiej:)
    pozdr:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż cudny w moich ulubionych brązach :) Co do brwi - popieram dziewczyny - w Twoich 'normalnych' przerysowanych jest Ci znacznie lepiej. Idąc Twoim tropem chciałam ostatnio lekko przyciemnić brwi kredką - wyglądałam jak czarownica :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobra robota, jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz,rzęsy są cudowne! wszystko perfect!! ahh,lubię się tak zachwycać jak teraz....<3 zapraszam do siebie na wieczorny wpisik;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Boożę, jakie złoto na tęczówkach! Piękne ;) Makijaż też dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba już się przyzwyczaiłam do Twoich przerysowanych brwi bo nawet tutaj jakoś dziwnie mi się ogląta te zdjęcia jak są delikatniej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Makijaż jest bardzo ładny, a charakterystyczne brwi są Twoim znakiem rozpoznawczym i nie daj sobie wmówić, że są "złe", czy "brzydkie".
    Ja lubię mieć dość grube brwi, a każdą kosmetyczkę świerzbią ręce, żeby ze mnie zrobić Pamelę Anderson, ale nie daję się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo dobrze, grube brwi są piękne! :)

      Usuń
    2. Więc trzymajmy się swoich brwi ;)

      Usuń
    3. dokładnie! ostatnio poszłam do kosmetyczki na hennę na rzęsy, przy okazji dobrała mi się do brwi i niestety wyszłam z cienizną ;| grube brwi górą!

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. grube brwi grubymi brwiami, ale te które wyglądają jakby były odrysowane od linijki to jeszcze coś innego. Grubość Natalii jest zawsze dobra, wg mnie (to tylko moje zdanie!!!) jak nie są aż tak liniowo zaznaczone (właśnie tak jak na tych zdjęciach, tu jest super ;) ) to wyglądają bardzo dobrze ;) Gdybyś malowała je tak mocno jak zawsze, i na koniec przejechała starą szczoteczką po tuszu do rzęs (oczywiście wymytą ;D chyba, ze masz specjalny pędzelek), to i grubość i efekt końcowy byłby piękny. A do co makijażu - jest fantastyczny! Cudowny na sylwestra czy inne wyjście.
      Pozdrowionka ;)

      musiałam usunąć post, bo napisałam jedną rzecz tak niegramatycznie, że można by to było odebrać totalnie na odwrót ;D ale już poprawione ;D

      Usuń
    6. próbowałam sobie tka kiedyś...pociągnąć i wyglądało okropnie i bardzo niechlujnie, wolę się właśnie w tych od linijki niż w takich niestarannych :) zazdroszczę dlatego dziewczynom, które mają swoje grube brwi :)

      Usuń
    7. no najważniejsze, abyś Ty się dobrze czuła ;))
      No, niektóre mają booooooooooskie ;< ja też mocno podkreślam, ale mi wychodzi coś takiego -> http://imageshack.us/photo/my-images/268/page2uxd.jpg/
      w każdym bądź razie, RÓB TAK, ABY TOBIE BYŁO W NICH NAJLEPIEJ :)) to najważniejsze!

      Usuń
    8. dla mnie to bardzo delikatne podkreślenie! :)

      Usuń
  27. siczny! tez sie musze niebawem wziac za sylwestrowo/karnawalowe mejkapy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzęsy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny makijaż i rzęsy też mi się podobają. Co do brwi to wydaje mi się, że powinny być mocniejsze w kolorze (taka intensywność jak malowałaś wcześniej), ale delikatniejsze w rysunku. To tylko moja subiektywna opinia. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też uważam, że w takich przerysowanych brwiach wyglądasz lepiej. Sam makijaż świetny jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  31. kochaniutka... ja sie zakochalam w tym makijazu... uuuu !!!! jeden z (moich) twoich :P ulubionych .... swietny jest i te twoje oczyska... aahhh.... musze sprobowac cos takiego zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. I takie i takie brwi są dobre ;] A makijaż świetny ;]

    OdpowiedzUsuń
  33. też uważam, że sposób w jaki zawsze podkreślasz brwi dodaje Ci fajnej drapieżności:) a rzęsy są niesamowite!:D

    OdpowiedzUsuń
  34. Super, ale zdecydowanie w tych wyrazistszych brwiach jest Ci o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam Twoje brwi, nie zmieniaj ich :D

    OdpowiedzUsuń
  36. super to wygląda, ale wiem jak w tych rzęsach nie wygodnie;/

    OdpowiedzUsuń
  37. HEJ, jakim aparatem robisz zdjęcia makijaży? ja mam tak beznadziejny, że cała moja praca przy wykonywaniu makijażu idzie na marne bo nie widać efektów:( u Ciebie każdy kolor widać wyraźnie. Będę wdzięczna za pomoc. Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej :) Jak sie ciesze że Cie znowu znalazłam, skasowałam poprzedniego bloga i pamiętałam tylko tak piąte przez dziesiąte adres :) Dziekuje za pomoc w doborze kolorów dla mnie, jednak nadal nie potrafie odnaleźć się w ciemno bladorózowej pomadce, niestety mam wrazenie wieeeeeeelkich ust :) Będę Cie obserwować,no i skorzystam bo założyłam nowego bloga na ktorego serdecznie zapraszam :) Pozdrawiam Shelajla :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny efekt dają rzęsy. Mogę wiedzieć jakiej firmy, gdzie i za ile je kupiłaś?
    I pytanie, ty nacodzień malujesz tak brwi czy tylko na "wielkie wyjścia" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chińskie rzęsy za 5zł bodajże na allegro ;)
      tak brwi nie maluję, za delikatne dla mnie, ale te we wcześniejszych makijażach maluję codziennie, dobrze się w nich czuje :)

      Usuń
  40. Najważniejsze żebyś Ty się w takich brwiach czuła dobrze, a makijaż wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. masz przepiekne oczy... :) a te rzesy sa fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  42. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award, Gratuluję :)
    Po szczegóły zapraszam na http://dressed-in-mint.blogspot.com/ Pozdrawiam A. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja jednak na razie nie bawię się w takie rzeczy :)

      Usuń
  43. bardzo ale to bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja tez lubie bardzo wyrazne brwi. Najlepiej czuje sie zaraz po zrobieniu henny, chociaz moje kolezanki krzywia sie kiedy to widza :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny makijaż :) Podoba mi się to rozjaśnienie na środku powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Rewelacja! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Rzęsy są piękne :) Ja tam lubię Twoje brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny makijaż :) Ja tam zdecydowanie wolę Cię w mocniejszych brwiach, moim zdaniem bardzo Ci one pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  49. A mnie się podobają obie odsłony brwi <3 Super!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawa wersja sylwestrowa. Muszę wypróbować ciemny kącik wewnętrzny, czy mi to w ogóle by pasowało. Co do Twych brwi wolę Cię w tych mocniejszych:))

    OdpowiedzUsuń
  51. Zostałaś nominowana :) Gratuluję :* !
    http://kosmetykiweroniki.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  52. boski makijarz ♥
    chciałabym taki zrobić ale moje zdolności nie sa zadawalające ;)

    ps. obserwujemy ? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie żartuj sobie...
      nie bawię się w obserwuj za obserwuj ;]

      Usuń
  53. świetny makijaż :) też chcę tak umieć :(
    nie wyglądasz źle w delikatnych brwiach, ale najważniejsze, żeby ci się podobało i żebyś się w nich dobrze czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fantastycznie wygląda, w sam raz na sylwestra ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Nooo, rzęsy robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajny efekt z tym rozjasnieniem na środku powieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. swietny makijazyk - podoba mi sie cieniowanie, do tego te soczewki prezentuja sie przepieknie! Coz to za kolorek? Dodaja ci takiego blasku i swiezosci...
    A temat brwi jest gleboki i szeroki, wiec ja sie nie wypowiem :)
    pozdrawiam cieplutko xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie soczewki kochana :) lampa mi tak dała po oczach, że rozjaśniło gały + podciągnięcie nasycenia i wyszedł taki intensywny efekt, choć właśnie dookoła źrenicy mam taki jasny żółtawo piwny kolor, dziwny mam odcień tęczówki ;)

      Usuń
  58. okropne te brwi, oryginalne o niebo lepsze i nadają wyrazu Twojej buzi :)
    Super cieniowanie z tym ciemniejszym wewnętrznym i zewnętrznym kącikiem chyba zgapię :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepiękny makijaż i świetne rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  60. Pięknie a Ty mi się podobasz w tych przerysowanych brwiach, pasują do ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale masz piękny kolor włosów! Szkoda, że moje nie chcą być farbowane :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)