Jeszcze nie wychodzę za mąż, ale pokombinować można :)





 
Lista użytych kosmetyków:
Brwi: krem LRP, Eyebrow Stylist Set, korektor Revlon Photo Ready nr 3
Oczy: baza własnej roboty, cienie Kobo Mono Colour nr 106, Mariza Śmietanka, kredka GR Kohl Kajal, MAC Eyeshadow Nehru, Wibo, EM Still Moments, L’Oreal Color Infallible nr 39, 21, eyeliner Eveline Bauty Celebrities, kredka GR Classics nr 219, tusz L’Oreal Volume Million Lashes
Twarz: baza Kobo, podkład Lilly Lolo Porcelain, korektor EM Mint, puder Kobo Mineral Loose Powder Matt Effect nr 202, róż EM Pink Ribbon, Corner Office, skrobia ziemniaczana jako puder transparantny
Usta: konturówka Golden Rose Classics nr 323, błyszczyk Kobo Long Lasting Class Shine nr 204

73 komentarze:

  1. Podoba mi się kolorystyka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piekny :) sama bym chciala taki miec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny pasuje Ci :) zaskakujące jak sztuczne rzęsy mogą dodać uroku makijażowi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używam sztucznych rzęs odkąd zauważyłam, że 2 pary z nich są krótsze, niż moje naturalne pomalowane ;)

      Usuń
  4. ten brzoskwiniowy cien to jakiej marki? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ,myślę że nie tylko na ślub ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie bardziej zachwyca ten kolor włosow....:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ty masz śliczną tą buzię

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny makijaż i cudowna Ty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaintrygowała mnie "baza własnej roboty" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gliceryna, wazelina, podklad, puder z drobinkami czy bez, w zależności jaką się chce baze, może być też krem tłusty i działa jak ta lala:) trzyma mi sie odkąd sie malowalam do teraz i jestem przekonana że wytrzyma do samego wieczora, a jak ladnie podbija kolory:)

      Usuń
  10. Bardzo ładny makijaż :) nie tylko na ślub.

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż jak zwykle profesjonalnie, ale kolor włosów coraz bardziej intensywnie czerwony, co bardzo mi się podoba! :_)

    OdpowiedzUsuń
  12. skrobia ziemniaczana jako puder transparantny?? Jak się sprawdza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej, niz pudry drogeryjne i jak tanio wychodzi:) no i świetnie matuje na dlugo:)

      Usuń
    2. Polecam też puder dla niemowląt Nivea Baby, również super matuje :)

      Usuń
    3. nie próbowałam :) ale pewnie i tak wyjdzie drożej, niż mąka ;)

      Usuń
  13. Ślubny z pazurem :) Fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie planuje zrobić sobie brzoskwiniowy makijaż ślubny :) Dzięki za inspirację! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. baardzo Ci taki makijaż pasuje! :) pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. makijaż po prostu S U P E R
    a włosy błyszczą Ci tak nieziemsko !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Natalio!
    Powiedz czy na kolorze włosów ciemny blond ( zbliżonym do Twojego naturalnego jaki widziałam na blogu) po pierwszym zafarbowaniu na rudości i czerwienie kolor "chwyci"?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam twoje makijaże - są takie perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie mogę! :O to są Twoje rzęsy naturalne? Masz może jakieś specjalne odżywki czy matka natura dała Ci takie cudo? Makijaż piękny, idealne roztarcie!

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś tak piękna ża az dech zapiera :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no podpisuję się pod Obs, oddaj trochę, a nie tylko smaka robisz ;//
      makijaż piękny, strasznie Ci w nim do twarzy i kolor włosów genialny! :)

      Usuń
    2. nie ma czym dzielić! i kto to mówi, same piękne się odzywają!

      Usuń
  21. Podoba mi się ten cień na środku powieki. A włosy wyszły ładnie

    OdpowiedzUsuń
  22. uh, romantycznie :) też właśnie zrwociłam uwagę na środek powieki - cudnie sie odznacza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz przepiękne, hipnotyzujące oczy i fantastyczny kolor włosów! A makijaż faktycznie ładny, ale Twoja uroda przyćmiewa wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo mi się podoba. Ogólnie, pasują Ci właśnie takie odcienie. Trafiasz ostatnio w mój gust kochana :>
    chcę więcej!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, na pewno będzie więcej w Twój gust :*

      Usuń
  25. śliczny :)
    będziesz w przyszłości piękną panną młodą :]

    OdpowiedzUsuń
  26. powiem Ci, że bardzo ładnie Ci w tych nowych włoskach :)
    a makijaż śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  27. ładniutki - ciekawe jak będziesz wyglądać na slubie :)
    - zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładny makijaż:) A co to za baza własnej roboty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gliceryna, wazelina, podklad, puder z drobinkami czy bez, w zależności jaką się chce baze, może być też krem tłusty i działa jak ta lala:) trzyma mi sie odkąd sie malowalam do teraz i jestem przekonana że wytrzyma do samego wieczora, a jak ladnie podbija kolory:)

      Usuń
  29. pomarańcz jest z....?
    szukałam z KOBO ale nie widziałam, a chcę ładny odcień matowy, gdzie mogę szukać ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ta brzoskwinka, a dokładnie papaja jak podaje nazwa cienia jest z Kobo :)

      Usuń
  30. śliczny, choć na ślub trochę za mocny wg mnie, wolałabym bardziej stonowany, może dlatego, że ten jest za odważny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ciężko byłoby się spodziewać delikatnego ślubnego makijażu :D

      Usuń
  31. twój kolejny delikates ;) i kolor na włosach widzę odświeżony już:) ciekawi mnie czy faktycznie baza wytrzymała Ci do wieczora, kurcze, nie widzę bazy z wazeliny i dodatkowo tłustych powiek razem, chyba tajniki chemii są mi zupełnie obce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tłustą cerę i to bardzo tłustą ;p, a baza wytrzymała mi do wieczora i co mnie zdziwiło pozytywnie, nie zebrało mi się nic w załamaniach powieki!

      Usuń
  32. bardszo mocno podkreślone brwi...Ale ogólnie ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam z brwiami wiele razy i w innych po prostu czuję się źle ;)

      Usuń
  33. Bardzo ładny :) Zapisałam sobie i spróbuje się nauczyć robić podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo mi sie podoba :) jedyne 'ale' to brwi. jako panna mloda nie chcialabym miec tak mocno podkreslonych

    OdpowiedzUsuń
  35. pieknie by sie komponowal z jakims lososiowym lub pomaranczowym dodatkiem we wlosach czy sukience;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż sobie wyobraziłam taką piękną kokardę łososiową wokół talii :))

      Usuń
  36. świetny ten brzoskwiniowy cień :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo piękny makijaż . W ogóle skojarzyłaś mi się z megan Fox

    OdpowiedzUsuń
  38. o Twojej urodzie się nie wypowiadam, bo już chyba powiedziałam dość :-) kolor włosów jest absolutnie cudny. makijaż mocny, dobry, fajnie podkreśla Twoje rysy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny make-up świetnie dobrane kolory! Kolr na włosach odnowiony? Jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) w poprzednim poście jest trochę więcej info o tym :)

      Usuń
  40. Super makijaż, piękne oczy:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. no co Ty mówisz:) u mnie wygląda ładnie tylko w słoneczku, w sztucznym świetle mam mase czarnych refleksów jeszcze :( a u Ciebie jest taki rowniutki

    OdpowiedzUsuń
  42. super makijaż, nadal się nie mogę napatrzeć jaki Ty masz ładny nosek, i brwi!! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. miałam praktycznie identyczny makijaż na studniówkę, tylko nieco mocniejszy :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  44. idealny kolor włosów marze o takim :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Na zdjęciu na którym patrzysz się na wprost wyglądasz niemal identycznie jak Liv Tyler:O Od razu przypomniał mi się film "Armageddon" :D
    Piękne makijaże:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)