Na wstępie zaznaczam, że jest to makijaż graficzny, tam gdzie granice nie są roztarte celowo zostały nieroztarte i nie jest to błąd makijażowy, bo nie ma co się sztywno trzymać zasad makijażu, tylko dać się ponieść wyobraźni :)

Żródło: Flickr

Brwi: płyn do soczewek Evolution, Essence Eyebrow Stylist Set,  korektor Mollon Dermoconclear nr 1
 Oczy: baza Virtual, cień Lily Lolo Bronze Sparkle, Midnight, Deep Purpule, cień z paletki Sleek Curacao, cień Maybelline Shadow Stylist Sophisticated Wine, cień MAC Nehru, cień z paletki Vollare, cień L'Oreal Color Infallible nr 21, tusz Lily Lolo Lash Alert
Twarz: krem ACNE, krem Siarkowa Moc, podkład Kobo Smoothing Make Up nr 502, puder Eveline Celebrities nr 20, róż Inglot Face Blush nr 89, bronzer Maybelline Expert Wear Sun Light
Usta: pomadka Mollon VoLip nr 3

84 komentarze:

  1. Piękny ten cień w kolorze, złota, świetnie wyszedł Ci ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kompletnie nie mój styl, ale muszę przyznać, że wygląda naprawdę bardzo interesująco ;) fajne połączenie kolorów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje spojrzenie jest w tym mejkapie tak hipnotyzujące, że wybacz, ale nie napiszę nic bardziej konstruktywnego, nie mogę wzroku oderwać!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż! Super dobór kolorów i rzeczywiście spojrzenie super hipnotyzujące...

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudo!!! no no masz ogromny talent:)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny makijaz :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczna bransoletka ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny! nie mam pojęcia dlaczego dopiero teraz trafiłam na Twój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulala, na bogato :). Powieki piękne, natomiast nie bardzo podobają mi się tak wyrysowane brwi, wolę trochę naturalniejsze podkreślenie ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Z reguły nie podobają mi się makijaże graficzne, ale ten jest wyjątkiem. :)) Połączenie ciepłych połyskujących brązów oraz matowych niebieskości wygląda bardzo oryginalnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba Twoja tęczówka, makijaż jaki by nie był i tak wyglądasz ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ten makijaż jest wręcz kosmicznie niesamowity!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. JEJA jakie piękne oczy-cudny makijaż-obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny efekt! Podoba mi się zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo, bardzo mi się podoba!
    Pozazdrościć talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż jak zwykle genialny. Tobie to chyba we wszystkim jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie oddaje klimat Bliskiego Wschodu i Taj Mahal :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taj Mahal, makijaż świetnie oddaje klimat. Wow, dzięki temu, że nie trzymałaś się zasad i zostawiłaś nie roztarte granice makijaż wyszedł jedyny w swoim rodzaju. Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  19. od przodu swietny, z boku.. nie wiem, cos mi nie pasuje, chyba ten jasny niebieski daje taki niepasujacy element, jakby oko bylo sztuczne, ale to tylko moja opinia.podziwiam Cie za odwage , taki makijaz trzeba umiec na sobie pokazac i perfekcyjnie go zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się makijaż, ale muszę przyznać, że wolałam Twoje "stare" brwi, którymi ciągle się zachwycałam, zwłaszcza na wizażu. Teraz wydają mi się za bardzo przerysowane, wyglądają troszkę jak u manekina jakiegoś. Oczywiście nie chcę Cię obrażać! Po prostu stare kochałam całym sercem ;)))) No ale dalej jestem pod wielkim wrażeniem Twojej urody i talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny, masz piękny odcień szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Łał! Efekt zabójczy, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ Ty masz cuuudowne oczy! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Konkretny :) taki trochę baśniowy, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż prezentuję się fenomenalnie :)))
    uwielbiam takie makijaże które są ciekawe i przykuwające wzrok a ten taki właśnie jest :))
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę nie w moim stylu ale i tak jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurde, no uwielbiam Twoje makijaże! Ten pasuje Ci bardzo do oczu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ bajeczny makijaż,chciałabym mieć choć odrobinę takiego talentu jak TY:)

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie się bardzo podobają te złote akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jej dziewczyno jestem tutaj po raz pierwszy, zakochałam się w twoich makijażach, robisz najfajniejsze jakie widziałam na blogach, są takie klimatyczne, inne niż wszystkie, maja to coś, czary, urok prawdziwej kobiety:) Podziwiam talent:)) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Makijaz ekstra! I ten zloty cien z tym brokatem no powalil mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny! Od razu skojarzył mi się z księżniczką Jasmine z Alladyna!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny :) sprawia, że masz jeszcze bardziej złotą otoczkę wokół źrenicy oka :))

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny makijaż, a co do fluidu z perfecty, czytałam w opiniach, że dziewczynom, które mają cerę tłustą, efekt matowy utrzymuje się nioestety tylko godzinę czy dwie..

    Super blog, dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  35. WOW !!! piękny, pasuje do Twoich oczu :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny! Bardzo lubię blask na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Makijaż pięknie odwzorowuje zdjęcie powyżej, na prawdę świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny makijaż, zresztą jesteś śliczna!

    www.nathalie-who.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam! Bardzo fajny blog i pomysł na posta. Dołączyłam do grona obserwatorów i liczę na wzajemność. W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    modnywieszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. wow niesamowity makijaż, Ty to potrafisz!

    oj gapa ze mnie to lustro ma dwie strony: z jednej podkład, a z drugiej róż
    już dodam fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zachęcam do wzięcia udziału w Tagu- maseczkowym:) Szczegóły na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  42. ale orientalny, prześliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jezu, jesteś moją idolką, naprawdę.:P :) Śliczna i utalentowana.:D

    Pozdrawiam!
    Madziula

    OdpowiedzUsuń
  44. rzucaj mi tu czymś nowym piękna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam już parę nowych pomysłów i postów na zaś, będzie na co patrzeć jeszcze :D

      Usuń
  45. Nie no... tym makijażem pobiłas wszystkie swoje dotychczasowe prace ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Makijaż piękny, ale Ty - jeszcze piękniejsza! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cień w kolorze złota jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zaniemówiłam! Makijaż przepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Makijaż wręcz cudowny, ale to Twoja uroda tutaj powala na kolana. Jest czego zazdrościć! Kochana ja mam jeszcze takie pytanie do Ciebie i jeśli możesz odpowiedz u mnie bo nie wiem czy tutaj zobaczę. Jakim aparatem robisz zdjęcia makijaży? i jakie masz wtedy ustawienia?:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuję za odpowiedź:) Piękny makijaż naprawdę! Jesteś może z okolic Podkarpacia?

    OdpowiedzUsuń
  51. świetnie oddałaś klimat miejsca w makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Na impreze idealny:)
    (Spinacze bardzo ułatwiają codzienne obowiązki, ale o tym wkrótce na moim blogu)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepięknie ci wyszedł makijaż. PO prostu cudo. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  54. łooo szał ciał. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo precyzyjne wykonane i ładnie u Ciebie wygląda;-) muszę też poszaleć z takimi kolorami; D

    OdpowiedzUsuń
  56. ale cudo! pięknie to wygląda! :)
    jestem pełna podziwu dla Twoich makijaży, strasznie lubię je oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. ale Ty dziewczyno masz oczyska:) PIĘKNA

    OdpowiedzUsuń
  58. makijaż strasznie mi się podoba!:) wyglądasz pięknie! i świetny kolor pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wow!genialne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)