Nie wiem czy to kwestia światła, podkładu, pudru, podkładu który nie współpracuje z pudrem czy wszystkiego naraz, ale moja gęba wychodziła dzisiaj na zdjęciach tragicznie. W sumie na żywo też wygląda jakoś tak żółto, fuj. Czas poszukać odpowiedniego odcienia do papy. 
Naszło mnie dzisiaj na różyczki. Mam je wszędzie: na oczach, na ręce, a nawet przyodziałam się celowo w bluzeczkę w róże. A więc patrzcie i podziwiajcie 😂
Brwi: pomada Makeup Revolution Chocolate, Makeup Revolution Aqua Brow Pomade, kredka Essence Eyebrow Designer, korektor Catrice Liquid Camuflage, korektor do brwi Eveline 5 w 1
Oczy: Maybelline Colour Tattoo #91, paleta Huda Beauty Rose Gold Remastered, korektor Catrice Liquid Camuflage, pigment Tammy Tanuka #338 (na żywo wygląda obłędnie, na zdjęciach ciężko mi go było uchwycić), eyeliner Maybelline Eyestudio Lasting Drama, tusz Maybelline Total Temptation, cień Makeup Geek Tai Mahal, rzęsy Perhaeps Queen
Twarz: podkład Maybelline Super Stay 24H Full Coverage, puder Melkior Professional, bronzer The Balm Desert, rozświetlacz Benefit What's Up! 
UstaPudaier Lip Gloss 2

11 komentarzy:

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)