Zdjęcie dla przyciągnięcia uwagi 😆
Wraz z marką Perhaeps organizujemy dla Was konkurs. Do wygrania jeden z modeli rzęs do wybrania z: Perhaeps
Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Który model rzęs Perhaeps wybrałabyś do jesiennego makijażu?
Osobę wygrywającą wybieram ja, na podstawie najciekawszego komentarza 😊
Konkurs trwa od dziś do 10 października włącznie. 
Post niżej można zobaczyć jak jeden z modeli prezentuje się na moim oku.
Bądźcie kreatywne! Buziaki 😘


PS. Niebawem przewiduję konkurs organizowany przeze mnie. Im więcej będzie zainteresowanych tym lepiej! Wtedy pewnie będą zacniejsze nagrody! Bądźcie czujni! 

3 komentarze:

  1. Do jesiennego makijażu wybrałbym model Sissi. Wyraźnie podkreślone rzęsy świetnie zgrają się z ciemniejszymi cieniami. Już wyobrażam sobie zestawienie tych idealnie długich rzęs, cieni w kolorze brązu, nudziaka na ustach... Cudo :D Poza tym, jako że jestem posiadaczkądużych oczu, pasowałby mi ten model rzęsek. :) Problem posklejanych tuszem rozwiązałby się sam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim marzeniem od zawsze było by elektryzować spojrzeniem. Niestety moim rzęsom daleko do ideału. Z zazdrością zawsze więc patrzyłam na te wszystkie piękne kobiety, które trzepotały rzęsami z ekranu telewizora. Teraz, kiedy mogę wybrać model idealny dla mnie, bez namysłu odpowiadam - Elektra. Najbardziej odpowiada mojemu postrzeganiu tego, jak powinny wyglądać rzęsy. Ma być przede wszystkim na bogato, akceptując oczy które potrafią elektryzować i ściągać na siebie męskie spojrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny konkurs ^^ Życzę wszystkim uczestnikom powodzenia :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)