Brwi: pomada Wibo Dark Brown, Makeup Revolution Aqua Brow Pomade, kredka Essence Eyebrow Designer, korektor Catrice Liquid Camuflage, korektor do brwi Eveline 5 w 1
Oczy: paleta Too Faced Semi Sweet Chocolate Bar, paleta Makeup Geek Vegas Lights, cieńMakeup Geek Phantom, NYX Glitter Primer, NYX Glitter Briliants, kredka Miss Sporty 100% Rock, eyeliner Maybelline Eyestudio Lasting Drama, pigment Makeup Geek Light Year, tusz Maybelline Lash Sensational, rzęsy z Aliexpress
Twarz: podkład Maybelline Super Stay 24H Full Coverage #05, puder ryżowy Ecocera, bronzer Kobo Matt Bronzing&Contouring Powder, rozświetlacz Benefit Whatt's Up!
Usta: Mary Kay At Play Taupe That

27 komentarzy:

  1. Jak zwykle wyglądasz oszałamiająco!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się nauczyć robić takie brwi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wciąż się uczę xD co chwilę mi coś w nich nie pasuje

      Usuń
  3. Olsniewajacy makijaz, a Ty kochana wygladasz bezblednie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze ta dziarka pasuje do wszystkiego 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki idealny makijaż! Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie podkreślona dolna powieka ♥
    Dziękuję za odwiedziny, obserwuję i będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, rzęski prezentują się świetnie, bardzo podoba mi się pomadka kolor idealny jak dla mnie, a kreska perfekcyjna :) dawno nie malowałam kreski na powiece i nie wiem czy nie wyszłam z wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż ! Również używam pomady do brwi z wibo :) Jest genialna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      na początku jej nienawidziłam! źle mi się z nią pracowało, ale teraz robi robotę :D

      Usuń
  9. Piękny makijaż oka :) Wszystko się ze sobą niesamowicie komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jaki dopracowany makijaż! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny makijaż, tatuaż widzę też masz ciekawy♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* moja rodzina tatuaży wciąż się powiększa :D

      Usuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)