Mam nadzieję, że w tym roku Mikołaj się postara (czyt. ja), bo nikt nie zrobi mi lepszego prezentu, niż ja sama sobie. A może po prostu nie wierzę już w Mikołaja i nie ma mi kto robić prezentów. Nie ważne. Ważniejsze jest to, że ja postanowiłam zrobić prezent Wam i pokładam nadzieję, że nie byle jaki. A więc, do zgarnięcia jest wszystko to, co przedstawiam na fotach. 
Do zdobycia jest 5 pomadek Miss Sporty z nowej kolekcji, masełko do ust NYX, azjatycki krem BB, cień MakeUpGeek, paletka Mary Kay, paletka My Secret, paletka Artdeco do wypełnienia, 4 lakiery Miss Sporty. Podoba Wam się nagroda? Wszystko zapakowane będzie w kuferek, o taki: 
Co trzeba zrobić, aby wziąć udział? Już mówię i nie będę zbyt wymagająca ;) 
Całe przedsięwzięcie trwa miesiąc, aby każdy mógł na spokojnie wziąć udział, tj. 04.12.2016 do 04.01.2017
Warunkiem obowiązkowym jest:
Bycie obserwatorem na blogu Wdowa Po Stalinie
Polubienie mnie na fejsie Natalia Wabich Makeup
Obserwowanie mnie na Instagramie
Trzeba też udostępnić post konkursowy na Fejsie, bądź na Instagramie i w obu przypadkach oznaczyć mnie poprzez @nataliawabichmakeup, albo @wdowapostalinie
Dodatkowym punktem na pewno będzie też zostawienie gdzieś po sobie śladu, komentarza, reakcji, czegokolwiek ;) 

W komentarzach poprawne zgłoszenie wygląda następująco:
Obserwuje jako:
Lubię jako na fejsie jako:
Obsewuje na Instagramie jako: 
Udostępniłam: facebook/instagram 


Organizatorem konkursu jest blog: nataliawabich.blogspot.com
Rozdanie trwa od 04.12.2016 do 04.01.2017 (włącznie)
Ogłoszenie wyników nastąpi do 7 dni od zakończenia konkursu
W przypadku gdy osoba która zdobędzie nagrodę nie zgłosi się do 3 dni od ogłoszenia wyników, losuję kolejną osobę
Wysyłka nastąpi nie później niż 7 dni od zakończenia konkursu, nagrody wysyłam tylko na terenie Polski
Zgłaszając chęć udziału w rozdaniu przyjmuję warunki Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883) Rozdanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku NR4 pozycja 27 z poźn. zm.)

POWODZENIA! :) 

23 komentarze:

  1. Obserwuje jako: Aleksandra Peter
    Lubię jako na fejsie jako: też Aleksandra :P
    Obsewuje na Instagramie jako: demolka_
    Udostępniłam:na fejsiku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też nikt prezentu nie przyniesie. Czyli wychodzi na to, że i ja powinnam zostać dla siebie Świętym Mikołajem (albo spróbować szans w rozdaniu :D). Od jakiegoś czasu chodzi za mną zestaw startowy do manicure hybrydowego i tak się zastanawiam czy nie zrobić sobie prezentu gwiazdkowego :D
    Nagroda jest... aż brak słów :D Dla samego kuferka warto wziąć udział w rozdaniu ;) Mimo, że rzadko uśmiecha się do mnie szczęście w grach losowych to nadal nie przestaję próbować ;) A nuż w końcu się uda ;)

    Obserwuje jako: Sheira
    Lubię jako na fejsie jako: Anna Agnieszka S.
    Obsewuje na Instagramie jako: anna.sheira

    No i życzę udanych Świąt ;) Mam nadzieję, że jednak dostaniesz więcej prezentów niż ten, który sama sobie sprawisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam szczerze, że ja też nie mam szczęścia do takich gier :D ale co tam, komuś na pewno się uda :)
      musisz jeszcze udostępnić post na fejsie bądź na insta ;) tylko pełne zgłoszenia są brane pod uwagę :)
      dziękuję i ja również życzę spokojnych i obfitych w prezenty i jedzenie świąt :)

      Usuń
    2. Przepraszam, jakoś mi umknęło. Dobrze, że tu zajrzałam przed końcem rozdania ;)
      Udostępniłam na instagramie: https://www.instagram.com/p/BOKV7B1gYWf/?taken-by=anna.sheira

      Usuń
  3. Obserwuje jako: Milena M
    Lubię jako na fejsie jako: Milena Kosmetycznepasje
    Obsewuje na Instagramie jako: nie mam insta
    Udostępniłam: facebook https://www.facebook.com/milena.mn.3/posts/1253829654675938?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obowiązkowo trzeba obserwować na insta, inaczej zgłoszenia się nie liczą :( warto sobie założyć, to trwa 3 minuty, a może Ci się jeszcze przydać ;)

      Usuń
  4. Obserwuje jako: Oliwia
    Lubię jako na fejsie jako: Oliwia Kierczuk
    Obsewuje na Instagramie jako: santadiabla97
    Udostępniłam: instagram https://www.instagram.com/p/BNmhN8MBqtXmk8T5J_i_N7MvGZeuPNrMcYXJgs0/
    Może tym razem 💗

    OdpowiedzUsuń
  5. mój chłopak zawsze robi mi najlepsze prezenty. Mam nadzieję, że Mikołaj w końcu Cię odwiedzi. Przyznaj się czy byłaś grzeczna? :D
    Obserwuje jako:Żaneta Serocka
    Lubię jako na fejsie jako: Żaneta Serocka
    Obserwuję na Instagramie jako: nie mam ale za to dodałam baner na dole bloga http://www.babskikacik.pl/
    Udostępniłam: facebook https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1065489123576585&id=367590060033165

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie sądzę, żebym była i może w tym problem :(

      Usuń
  6. Obserwuje jako: psychodelax3
    Lubię jako na fejsie jako: Anita Sad..
    Obsewuje na Instagramie jako: psychodeliczny_swiat
    Udostępniłam: facebook https://www.facebook.com/nataliawabichmakeup/photos/a.224429554374422.1073741828.222214991262545/729287733888599/?type=3&theater + banner blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako: Joanna K
    Lubię jako na fejsie jako: Joanna Kida
    Obsewuje na Instagramie jako: @joannakida
    Udostępniłam: facebook/instagram: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1352203764824311&set=a.457805880930775.113673.100001041008271&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tych warunkow trzeba spelnic ;) ale nic sie nie dzieje, wezme sie za to jak wroce z pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już te szmineczki wonder smooth i lakiery, więc udziału nei wezmę, ale sama polecę koleżankom, bo warto je mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako: Serenitka B
    Lubię jako na fejsie jako: Monika Bochman
    Obsewuje na Instagramie jako: serenitka
    Udostępniłam: facebook https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/1421230361250364?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje jako: Ciepły kącik (Martyna Zawierucha)
    Lubię jako na fejsie jako: Martyna Zawierucha
    Obsewuje na Instagramie jako: martyna_zawierucha
    Udostępniłam: facebook: https://www.facebook.com/martyna.zawierucha.549/posts/1302234806506097

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje jako: Night Thinker
    Lubię jako na fejsie jako: Kasia Oxx
    Obserwuje na Instagramie jako: xoutcastgirlx
    Udostępniłam: https://www.instagram.com/p/BOHg_MtDkf4/?taken-by=xoutcastgirlx

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako: blogemiliany
    Lubię jako na fejsie jako:blogemiliany
    Obsewuje na Instagramie jako: blogemiliany
    Udostępniłam: http://blogemiliany.blogspot.com/p/blog-page_31.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje jako: Sabina eM
    Lubię jako na fejsie jako: Sabina Matusik
    Obsewuje na Instagramie jako: xsabina1
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/sabinka.em/posts/1815751558700929?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako: Kuferek Lenki
    Lubię jako na fejsie jako: Marlena Monika Cygan
    Obsewuje na Instagramie jako: marlenacygan
    Udostępniłam: post konkursowy na facebooku na swoim profilu (widoczność: publiczne)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako: Ewa B
    Lubię jako na fejsie jako: Ewa Behr
    Obsewuje na Instagramie jako: @ewczens93
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/ewa.behr (post publiczny)

    <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako: Beatrice
    Lubię jako na fejsie jako: Beata Dąbek
    Obsewuje na Instagramie jako: beatadabek
    Udostępniłam: facebook i baner na blogu

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako: Pink Lipstick
    Lubię jako na fejsie jako: Agata Czuła
    Obsewuje na Instagramie jako: pinklipstickmua
    Udostępniłam: facebook https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=391736917832295&id=100009879698091&pnref=story

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)