Troszkę mały poślizg, ale weekend miałam przyjemnie zajęty. Właśnie tak wyglądałam odbierając świadectwo i ciesząc się oficjalnym początkiem wakacji ;) Niestety tego jak byłam ubrana nie pokażę, bo nie robiłam zdjęć :( 


Lista użytych kosmetyków:
Brwi: krem LRP, Essence Eyebrow Stylist Set, korektor Mollon Dermoconcleaer nr 1
Oczy: baza Virtual, cienie BeautyUk nr 6, róż Ingrid użyty jako cień, eyeliner Eveline, kredka Oriflame Smooth Definer, tusz L’Oreal Mega Volume Collagen 24
Twarz: baza Kobo, podkład Kobo Matt Make Up nr 101, puder Kobo Matt Powder nr 302, róż EM Corner Office, jako puder transparentny użyta skrobia ziemniaczana
Usta: konturówka Golden Rose Classics nr 309, pomadka L’Oreal Rouge Caresse nr 3

97 komentarzy:

  1. mowie Ci w trymigach do agencji! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle pięknie. Chłopakowi bym Cię nie przedstawiła xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, bo bym wolała mieć dla siebie, sesese :D haha :D no piękna jesteś! :)

      Usuń
  3. Jak zawsze piękna! Nie mogę już na Ciebie patrzeć, bo tak obrzydliwie śliczna jesteś :P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne oczy, takie kocie ;) mrrrau! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. moja mama by już skomentowała: "a nie za mocny makijaż moja panno?" haha, pamiętam te czasy, kiedy czarne kredki zabierało się do kieszeni i przy szkolnych lustrach poprawiało makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zakończeniowo? :D czy mogę wiedzieć ile masz lat? :) wyglądasz bardzo dojrzało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie jak zawsze :) właśnie, ile Ty masz lat! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech to będzie nuta tajemnicy :D

      Usuń
    2. haha, nie ma się czego wstydzić! :D

      Usuń
    3. nie wstydzę się, ale wolę, żeby on został tajemnicą :))

      Usuń
    4. a widzisz! i już masz temat na konkurs haha :D kto datę będącą najbliżej twych prawdziwych urodzin... wygryyywaaa... no właśnie - co? :D

      Usuń
    5. coś mało chętnych w poprzednim konkursie, a co dopiero w następnym :D
      ale pomysł świetni, możliwe, że go kiedyś wykorzystam :D

      Usuń
  8. pięknie :)
    widzę, że Twoje włosy już są mniej czerwone niż ostatnio. zamierzasz jeszcze je farbować na czerwono? bo wyglądałaś w nich rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor zszedł mi kompletnie i teraz są rude, ale już zakupiłam odpowiednią farbę i nie długo będą efekty pokazane na blogu :D

      Usuń
    2. fajnie :)
      jaram się czerwonymi i jaskrawo rudymi włosami, a mi niestety takie kompletnie nie pasują :/

      Usuń
    3. a farbowałaś się na czerwień, że tak mówisz?! :P

      Usuń
    4. nie, ale widzę, że nie będzie pasować :P mam bardzo ciemną oprawę oczu, czarne, grube brwi i cerę z delikatnymi oliwkowymi tonami ;)
      zresztą nawet jakby mi czerwony pasował to już po ptakach, bo od września zaczynam pracę w firmie, gdzie obowiązuje ostry dress-code i zakaz farbowania włosów na tego typu kolory :P

      Usuń
    5. to faktycznie mogłoby być trochę ciężko no i praca uniemożliwiłaby noszenie koloru, chociaż i tak się szybko wypłukuje :(

      Usuń
  9. Ty nie gadaj, że w liceum jesteś?! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jestes stanowczo za ladna;) slicznie:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakończeniowo? Liceum kończyłaś? :D Ładnie wyglądałaś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maturzyści kończyli wcześniej (mają zakończenie pod koniec kwietnia) czyli pewnie drugą klasę LO skończyła ;p

      Usuń
  12. Ja też jestem bardzo ciekawa Twojego wieku :)
    Super makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczny makijaz, sliczna dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty jeszcze do szkoły uczęszczasz?:O Ja myślałam że ty gdzieś w moim wieku jesteś:O

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne usta.Całośc tez cudowna ale usta najbardziej mi się podobają.Pójde obadać tą szminkę, koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten kolor to zasługa konturówki, więc rozglądajcie się za konturówką, bo pomadka nadała tylko połysku i intensywności, bo sama pomadka jest lekko różowa :)

      Usuń
  16. i co tu napisać, jak już wszystko zostało powiedziane; bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bym Ci dała ok 24-26 lat poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tyle samo obstawiałam wyglądasz na moją rówieśniczkę ja w tym roku 26 kończę

      Usuń
    2. nie, nie, pooglądajcie sobie jakieś delikatniejsze makijaże i zmieńcie zdanie, ha ha :D
      w sumie to zrobię jakiś delikatny na dniach i zobaczymy wtedy, na ile wyglądam :D

      Usuń
    3. oj przynajmniej wiadomo że można się nieźle pomylić na podstawie zdjęć:))

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. po tapecie tak :D bez też mi dokuczają pewnie niedoskonałości :(

      Usuń
  19. wyglądasz poważniej niż na liceum:) piękny makijaż! oczy niesamowite! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcie piękne, niczym z czerwonego dywanu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. eee, no nie przesadzajcie, przecież to widać i po urodzie i po stylu pisania, że jest jeszcze młodziutka. Ale przecież to dobrze! Co mi ją tu postarzacie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Szałowo jak zawsze :D chyba Cię kiedyś porwę i każe przeszczepić sobie Twoją twarz :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak na zakończenie roku szkolnego, to dość odważnie, ale bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. halo halo, może być technikum chociażby :) Choć dla mnie też wyglądasz na jakieś 23-24 ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. oczy cudowne, ale cerę masz niesamowitą!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja myślałam, że masz około 20 lat :) Wyglądasz bardzo dojrzale, a przy tym jesteś niesamowicie ładna i masz taki talent! Jejciuuu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20 lat to już o wiele lepszy wiek dla mnie, niż 26 :p

      Usuń
    2. A powiesz, ile tak naprawdę masz lat? ;P
      Tak w ogóle, to jesteś troszkę podobna do Edyty Herbuś, z tym, że jesteś ładniejsza od niej :)

      Usuń
    3. niech to pozostanie na razie tajemnicą :D
      nienawidzę Edyty Herbuś :p

      Usuń
    4. Eee dla mnie od pierwszego wejrzenia J.Lo normalnie *_*

      Usuń
    5. uf, już wolę J.Lo :D haha :D

      Usuń
  29. piękna jesteś, tyle w temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie, Kochana, jak zawsze, wiesz co, tyle Cię odwiedzam i dopiero kapłam się, że nie mam w obserwowanych :-) No już mam :-)
    Piękność!

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziewczę brak mi słów na Ciebie.. jak można TAK wyglądać na zakończeniu?
    Ja bym Ci świadectwa nie dała dopóki byś mnie tak nie wymalowała, o! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wychowawczyni pochwaliła mnie za profesjonalny makijaż :D

      Usuń
    2. Hahaha a książka z podpisami nauczycieli jako nagroda była? ;-)

      Usuń
  32. love your make up!!! It's fantastic <3 I'm following you <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz zjawiskowo! Masz przepiękną cerę! Jakich kosmetyków używasz do twarzy, że wygląda ona tak nieskazitelnie? Pewnie nigdy nie miałaś problemów z cerą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że jakoś szczególnie nie skupiam się na jej pielęgnacji, dopiero mam zamiar zacząć, oczyszczać ją codziennie żelem i 2-3 razy w tygodniu robić peeling, bo pomimo tłustej cery mam sporo suchych skórek...no i oczywiście teraz nawilżać
      też mam czasem z nią problemy, ale odkąd schudłam jest ich o wiele mniej i jak się popudruje, to nic nie widać :)

      Usuń
  34. Kurcze, jesteś tak śliczna że aż zazdrość mnie bierze! Wcale się nie dziwię, że wszyscy tutaj się zachwycają twoją urodą. Moim zdaniem masz buzię jak modelka albo śliczna aktorka. Na pewno zwróciłabym na Ciebie uwagę przechodząc na ulicy!

    OdpowiedzUsuń
  35. Pieknie pomalowalas oczy- w ogole sliczna jestes, ale pewnie to juz wiesz :D

    Co do octu: kup! To tylko 5-6 zl, duzo go nie potrzebuejsz do jednej plukanki (oczywiscie mozesz eksperymentowac z iloscia octu na ilosc wody, chociaz wg mnie warto zaczac od mniejszych ilosci i patrzec co sie dzieje), wiec octu starczy na dlugo :)
    ocet mozna tez pic rano, w formie oczyszczenia (wspomaga ponoc odchudzanie... choc watpie, zeby to Ci bylo potrzebne). tanio i przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę, info o picie octu z rana bardzo przydatne, bo ja muszę zrzucić jeszcze 6 kilo :D chyba warto mi będzie w niego zainwestować...:D

      Usuń
  36. oczyska to Ty masz cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. lubię takie mocno podkreślone brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  38. ahhh przepraszam, za to moje pytanie.. bo widzę teraz...że wywołało burzę pytań :D

    OdpowiedzUsuń
  39. wow, masz buzię jak z plakatu;) śliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojejuś, jaka Ty śliczna jesteś babeczko :) Swietny makijaż. w ogóle bomba. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ten kolor na ustach jest dla Ciebie stworzony! jak dobrze, że tu trafiłam :D:D:D
    piękna i zdolna :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny makijaż.
    Podglądam i ... uczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. o... myślałam że masz 23, 24 lata a ty do szkoły jeszcze chodzisz wyglądasz bardzo dorośle ale ładna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  44. ale przesadziłaś z tym makijażem tak do szkoły? tak to można na dyskotekę nie czas i miejsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko i wyłącznie moja sprawa jak i gdzie wyglądam i nikogo nie powinno to interesować:)

      Usuń
  45. przepiekny makijaż na pieknej kobiece- i w takich brwiach jest ci najlepiej (i kolor, i kształt, i ogólne wypełnienie) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)