Lista użytych kosmetyków:
Brwi: krem LRP, Eyebrow Stylist Set, korektor Mollon Dermoconclear nr 1
Oczy: baza własnej roboty, cienie z palety BeautyUk nr 6, paletka  Meybelline Expert Wear Eyeshadow Countre Chrome, puder Saly Hansen Line Smoothing Mineral Powder użyty jako cień, eyeliner Eveline Beauty Celebrities, tusz L’Oreal Mega Volume Collagen 24
Twarz: baza Kobo, podkład Kobo Matt Make Up nr 101, puder Kobo Matt Powder nr 302, puder Saly Hansen Line Smoothing Mineral Powder użyty jako róż
Usta: błyszczyk MAC Creamsheen Glass Loud & Lovely

59 komentarzy:

  1. Dla mnie nawet na wieczór byłby za mocny i przekombinowany, ale to nie zmienia faktu, że jest przepiękny :) Zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co ja bym dała, żeby mieć taki kolor oczu... ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Artystyczny ;) bardzo dopracowany! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze jaki precyzyjny i dokładny :) bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę extra, muszę wspomnieć, że najpiękniejsze są usta:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, ładnie choć ja nie jestem na tyle odważna by móc wyjść w takim makijażu na wieczór gdzieś :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie kolorów :) Lubie takie kolorowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć takie piękne szaleństwo u siebie na oczach! :)
    Przepiękny makijaż.

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam dolną kreskę :)

    http://timeforpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na dolnej powiece - świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. podobałby mi się bez tej długiej fioletowej linii. Myślę, że wówczas naprawdę mógłby być uznany za wieczorowy, teraz jest raczej formą artystyczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta tęcza na dolnej powiece wygląda rewelacyjnie:) Powinnaś robić artystyczne makijaże do sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały jest <3!!!!!!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie uwodzicielskie spojrzenie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż. Oczy wyszły Ci rewelacyjnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje makijażowe czary po prostu powalają mnie na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No pewnie, 7 zł to nie majątek, a na prawdę warto :) Ja jestem bardzo zadowolona z efektów:)

    A tak na marginesie, witam ! :)) Zawsze zapominam napisać, że założyłam bloga na blogspocie, mam nadzieję, że mnie jeszcze pamiętasz:) Makijaże coraz piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie się nie da zapomnieć, oczywiście, że pamiętam! :)

      Usuń
    2. Hmma czemu nie da się zapomnieć?:P
      A kosmetyki Organique pachną obłędnie ! Aż nie chcę ich zaczynać, ale chyba jestem do tego zmuszona w ramach współpracy:))

      Usuń
    3. zapamiętałam Cię od razu, charakterystyczna jesteś, że tak powiem, szczególnie po makijażu z rybką :)
      heh, chyba tak ;)

      Usuń
  18. WOW! Twoje makijaże robią wrażenie nieziemskie! Nie wiem co dodać więcej bo mnie poprostu zatkało!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale zmysłowe oczka :)
    -zapraszam do mnie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brwi masz po prostu przefantastyczne! Sama się nimi zajmujesz ;> ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, niżej jest o nich post :) maluję je, bo natura poskąpiła mi bujnych brwi ;)

      Usuń
  21. Idealny i genialny na impreze :))

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny :) idealny na wieczór

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje makijaże są obłędne !

    OdpowiedzUsuń
  24. Po raz kolejny mistrzostwo ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. ME GUSTA :D ty to nie dosyć, że ładna to jeszcze takie ładne makijaże musisz robić, osz ty :D :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny i bardzo ciekawy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne masz oczka <3 dziękuje za odwiedzenie mojego bloga ;*
    obserwuje :)
    http://mynameisodetteswan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow super:) Piękna z Ciebie kobieta:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor na ustach świetny! Brwi jak dla mnie trochę za mocno wyrysowane.

    OdpowiedzUsuń
  30. wow! ale makijaż! wspaniałe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle pięknie. Może masz ochotę na zabawę makijaż inspirowany kwiatami? Jeśli tak to zapraszam do mnie
    http://ana-umalowana.blogspot.nl/2012/07/nowa-zabawa-makijaz-inspirowany.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie biorę udział już w jeden zabawie i raczej nie wyrobię się z drugą ;)

      Usuń
  32. Przepiękny makijaż, ale tylko na jakąś wielką okazję. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wowww!! właśnie zbieram buzię z podłogi! :) super!

    OdpowiedzUsuń
  34. To to mi się podoba :D na dolnej moje kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  35. przepieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. muszę kiedyś spróbować tak podkreślić dolną powiekę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)