Lista użytych kosmetyków:
Brwi: krem LRP, Eyebrow Stylist Set, koretor Mollon Dermoconclear nr 1
Oczy: baza własnej roboty, cienie Kobo nr 203, Vollare bez numeru, z paletki BeautyUk nr 6, pigment Kobo nr 402, eyeliner Eveline Beauty Celebrities, tusz L’Oreal Mega Volume Collagen 24
Twarz: podkład Kobo Smoothing Make Up nr 502, puder Kobo Mineral Loose Powder Matt Effect nr 202, róże Special Blush Full Color bez numeru, Vipera Vipera Cheek nr 6
Usta: wazelina Ziaja, Kobo Fashion Colour nr 111

Miałam czekać do końca tygodnia, później do piątku, ale NIE, to jednak zdecydowanie za długo, bo myślę, że 4 dni wystarczą na wysłanie adresu...2 dziewczyny wysłały mi go zaraz o zakończeniu konkursu! Niestety kolorowerefleksy, nie przesłała mi danych i jestem zmuszona wybrać inną dziewczynę, ale nie mogę czekać w nieskończoność, a chciałabym, żeby nagrody powędrowały do wszystkich dziewczyn, bo w sumie powinny być wysłane jak najszybciej. Mam nadzieję, że dziewczyna, którą teraz wybiorę prześlę mi dane do niedzieli, inaczej będę musiała wybrać znów inną osobę, a jest nią:
ktosnaciebiepatrzy
Bardzo proszę prześlij mi swoje dane na mejla: nata.w9@wp.pl
Jej historia:
 
Moja przyjaciółka miała 18 urodziny , wie z moimi koleżankami wymyśliłyśmy niespodziewany wpad do jej domu w kostiumach ;D jedna koleżanka przebrała się za diabła druga za kibola,a trzecia założyła po prostu kominiarkę na głowę(nie mam pojęcia czemu miałyśmy takie pomysły , może dlatego że był to szybki plan na ostatnią chwilę ;D) za to ja stwierdziłam ze będę klaunem ;D no wiec umalowałam dziewczyny i zaczęłam malować siebie , zrobiłam czerwony nos i biały podkład resztę trzeba było wykończyć czarną kredką, lecz w tym czasie moja koleżanka popsuła mi wykręcaną kredkę a że nie mogłam wykończyć tego czarnym cieniem bo to nie ładnie wyglądało, wiec jako jedyna dziewczyna z prawem jazdy musiałam jechać do sklepu , a z powodu braku czasu nie mogłam się rozebrać z mojego kolorowego stroju i peruki oraz zmyć nie wykończony makijaż, mam tylko taką nadzieję że nikt mnie wtedy nie poznał ale byłam dość spięta w tym sklepie ;Pi żeby nie tracić czasu malowałam się w samochodzie(co mi się tylko wtedy zdarzyło) gdy już byłam gotowa również ja jechałam samochodem na urodziny i też się kompromitowałam , ale ważne że cała niespodzianka się na prawdę udała i przyjaciółka było bardzo szczęśliwa , a czego dla przyjaciół się nie robi :P

Ale ze mnie matoł, skreśliłam na dodatek tą dziewczynę, co nie trzeba, matkoo!

45 komentarzy:

  1. wspaniale! choć ja i tak z każdym postem najbardziej jaram się Twoją urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :) Widzę że twój blog zyskuje szybką popularność ! I bardzo dobrze zasługujesz sobie na to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow makijaż jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z gwiazdeczkami :) Całość jak zawsze zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zupełnie nie moja kolorystyka, ale na Tobie te kolorki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham Twoje rzęsy!!

    http://timeforpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż mi się podoba ale jakoś niepotrzebne jak dla mnie te gwiazdki nad brwią ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolory, ale w takich czuję się jak z zapaleniem spojówki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twoje makijaże , są fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznie :) i zabójcze rzęsy :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny i lepszy od poprzedniego (z tej serii)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy w życiu bym nie pomyślała, że róż na powiekach może tak pięknie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow :) a Twoje rzęsy bomba !

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie Ci w takich odcieniach... ja niestety muszę na nie bardzo uważać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory cieni, a o makijażu już nie wspomnę..:>

    OdpowiedzUsuń
  17. Ni w ząb nie kojarzy mi się z Tai- ale sam makijaż jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie ;)))
    błyszczący, wściekły róż, ale tematycznie pasuje :))
    ja coś nie mam pomysłu na Tajlandię ehhh a tydzień mija... :P

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczny makijaż oczu, zazdroszczę urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dostałam odpowiedź, że dane doszły a teraz w poście jest, że nie przesłałam danych...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie na mejl,a bo szukałam i na prawdę nie widzę tylko Twoich danych

      Usuń
  21. wow, zaszalałas na całego :) Ale mega pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolory nie moja, ale Tobie bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, Kolorowerefleksy wygrała u mnie candy kiedys. Po sprawdzeniu okazało sie, że nie spełniła warunków, które były na liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym to wyjaśnić :) ale na razie nie mam kontaktu, więc poczekam do niedzieli :)

      Usuń
  25. cudowny makijaż!
    ale Ty masz piękne brwi- malujesz je henną?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj mam same cienie :)
      henny bardzo dawno nie robiłam ;)

      Usuń
  26. Ładnie wyglądasz w taich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tobie w każdym makijazu jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wysłałam kolejną wiadomość do Ciebie... jeśli możesz to sprawdź proszę...

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow,pieknie ci wyszedl ten makijaz. W ogole masz do nich réké jak widze:)

    OdpowiedzUsuń
  30. prześliczny makijaż :) moja ulubiona kolorystyka :) muszę się w końcu wybrać po cienie i pigmenty Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tobie jest do twarzy po prostu w każdym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie, Ci w tym kolorze ust!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)