Takie tam, dziwactwo, brzydsze, niż zwykle ;) Na dodatek rzęsy na lewym oku mniej podkręciłam tuszem i wyglądam, jak głupia :D


 Lista użytych kosmetyków:
Brwi: krem LRP, Eyebrow Stylist Set, Mollon Dermoconclear nr 1
Oczy: baza własnej roboty, cienie z paletki BeautyUk nr 6, Vollare bez numeru, GR Liky Touch Matte Eyeshadow nr 207, kredka GR Kohl Kajal, eyelinery Eveline Bauty Celebrities, GR Metellic nr1, Avon bez numeru, tusz GR
Twarz: baza Kobo, podkład GR Mineral Make Up, puder GR Pressed Powder nr 108, róż Inglot Face Blush nr 89
Usta: błyszczyk MAC Dazzeglass She-zam

+ jako bonus inspiracja nutą:

38 komentarzy:

  1. Co Ty gadasz, jest jak zawsze - rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś za bardzo samokrytyczna ;), nie widać wcale mniej podkeconych rzęs i jak zwykle pięknie! :-)

    http://timeforpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwodzicielskie spojrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ważne, że sam makijaż wyszedł bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha śmiesznie wyglądają te rzęsy, ale i tak ładnie :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, podoba mi się :) Nie miałabym cierpliwości do wykonania takiego precyzyjnego make-upu. Już pomijam fakt, że moja wersja byłaby tragiczna ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantazja Cie poniosła :) Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie i piosenka którą lubię

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje makijaże zawsze są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie :) Mimo, że twierdzisz że lewe oko wygląda gorzej bo nie jest tak samo podkręcone jak prawe to i tak każdy Twój makijaż jest perfekcyjnie idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam widoczną asymetrie twarzy na oczach :P Lewe oko ma inny kształt i mniej podatne rzęsy, ja to dopiero wyglądam jak głupia :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Prodigy o tak :)
    Brązy brązy pasują ci strasznie tak samo jak mi ciekawie to rozegrałaś na powiece:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku bardzo efektowny makijaż ! :)
    zaobserwowałam i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będzie rewanżu, bo nie bawię się w takie rzeczy, dziecinada...

      Usuń
  14. ogólnie jest ładny, ale jakoś te kropki mi go przekombinowują ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. E tam brzydactwo :P Narzekasz, a tu wszystkie Cię chwalą ;)) Mnie się podoba, jest tak mrocznie ]:->

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny! Masz boskie oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale narzekasz;d mi się podoba:) w sumie co byś nie zmalowała to mi się podoba!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. drapieżnie i ostro :D fajnie że bawisz się makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow :) Ale precyzyjna robota! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marudzisz :D Makijaż jest bardzo fajny ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy pomysł z tymi cętkami:) Masz ogromny talent:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie rozumiem, gdzie ta różnica prawego i lewego oka. Świetny makijaż :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygladasz nieziemsko :) OBSERWUJE BLOGA, bo jestem w szoku jakas Ty zdolna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ty śliczna jesteś *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)