Baboosh, czyli marokańskie bambosze robią dziś za moją inspiracje



Lista użytych kosmetyków:
Brwi: krem LRP, Mollon Dermoconclear nr 1
Oczy: baza własnej roboty, cienie z paletki Vollare nr 12, BeautyUk nr 6, 2, Mary Kay Vintage Gold, Mariza Śmietana, eyeliner Eveline Beauty Celebrities, tusz L’Oreal Volume Million Lashes
Twarz: baza Mariza, Lily Lolo Porcelain, korektor EM Mint, Golden Rose Stick Concealer, puder Kobo Matt Powder nr 302, Ingrid Special Blush Full Color bez numeru, róż EM Pink Ribbon, jako rozświetlacz puder Sally Hansen Line Smoothing Mineral Powder
Usta: błyszczyk Kobo Pearl’n’Mineral nr 114

49 komentarzy:

  1. dopiero teraz zwróciłam uwagę, ile Ty masz kolczyków :D ja poprzestałam na trzech w lewym uchu, bo mój luby chyba by mnie z domu wywalił :D czasami nachodzi mnie chętka kolejne kolczyki ]:->

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi się podobają Twoje rzęsy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej by mi pasowało bez tej czerwieni, ale i tak bardzo ładnie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taki bardziej brudny fiolet wyszedł, niż czerwień, chyba o niego Ci chodziło ;)

      Usuń
  4. Brakuje mi trochę dokładniejszych przejść między kolorami ale po za tym.. jest ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam uwielbiam uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny makijaż, masz przepiękne brwi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się stanę nudna każdy mój komentarz będzie taki sam, ale tak mnie inspirujesz hmm zostaniesz moim guru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kompletnie nie zasługuje na takie miano, ale bardzo mi miło :)

      Usuń
  8. Piękna, pozazdrościć urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawa inspiracja bamboszami :D !

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny !
    Oczy masz niebieskie czy zielone ?

    -zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dowodzie mam zielone, ale moje oczy mają ogólnie dość dziwny kolor ;)

      Usuń
  11. jestem pod wrażeniem, po prostu cudny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zachwycam się Twoimi brwiami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz co, te twoje bambosze o wiele lepsze niż te ich marokańskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna inspiracja, bambosze, nie wpadłabym na to! :D Śliczny makijaż, ale co ja będę gadać, Twoje makijaże zawsze mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż jak z Hollywood ! ;)) BOMBA ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super makijaż zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia! robisz perfekcyjne makijaże i bardzo przyjemnie się Ciebie ogląda, zdecydowanie obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle pięknie - uwielbiam Twoje makijaże :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie! Babuszki są bardzo wygodne, też je lubię. A fajną inspiracją makijażowo-marokańską jest Szefszawan.

    OdpowiedzUsuń
  21. interpretacja udana :) super wygląda całość szczególnie cień pomarańczowy/brzoskwiniowy

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem fanką Twojej kreski na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta zielen jest cudna! i twoje rzesy!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Tęczowo:) Bardzo fajnie to wygląda, bo wszystko jest perfekcyjnie roztarte:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle piękny makijaż! :) Podobają mi się bardzo jego kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak zwykle ślicznie, kurcze ale ja się nawzdycham na Twoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie,zazdroszcze talentu!!

    katttusia.blogspot.com -zapraszam :]

    OdpowiedzUsuń
  28. cóż mogę oryginalnego powiedzieć, idealnie :) bardzo dobrze oddałaś klimat Maroka moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie chcę się powtarzać :D Ale chyba i tak muszę :D Jak zawsze Twoje makijaże są bardzo udane. :) A z tą inspiracją to mnie zaskoczyłaś :D Nie wpadła bym na to :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny makijaż! A Twoje oczy w nim normalnie aż elektryzują :D Rewelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny makijaż, cienie maja super kolory, jaka pigmentacja!!!!
    a rzęsy...też mam ten sam tusz L'oreala, ale na moich lichych rzęsach nie daje takiego efektu :(

    OdpowiedzUsuń
  32. fascynująca uroda :D znakomicie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)