Jakiś czas temu załapałam się do testowania okularów przeciwsłonecznych i płynu do soczewek od www.kontaktowe.pl. Cieszę się, bo słońce daje teraz niemiłosiernie, a moje poprzednie Aviatorki już się starzeją, w sensie, strasznie się porysowały, ale swoje lata już mają, a te okulary, które sama wybrałam sobie ze sklepu są cudownee, do tego czarne, eleganckie etui ze ściereczką, teraz na pewno okulary mi się nie porysują. Za jakiś czas wstawię zdjęcia okularów na moim nosie i powiem, jak się sprawują, soczewek nie noszę, więc albo znajdę kogoś, kto przetestuje płyn, albo sama znajdę mu inne zastosowanie :) Do tego dostałam jeszcze małe lustereczko, gdzie jedna część jest powiększając.



22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przeczytałam ;D Wybacz :) Ja używam i chętnie bym przygarnęła choć ja mam bardzo tanie :D

      Usuń
  2. a gdzie zdjęcie z okularami na twarzy? :D, śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na zdjęcie okularów na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na zdjęcie na nosku, bo na razie to mi się nie podobają są nie w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :)
    Czekamy na zdjęcia w okularach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też czekam na zdjęcie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kiedyś nosiłam soczewki, a teraz już nie muszę, a co do okularów przeciwsłonecznych to też lubię aviatorki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne okulary, mi się ciężko jakiekolwiek dopasować, i nie mam żadnych:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakiś czas temu zamówiłam sobie próbkę płynu do soczewek z jakiejś strony, i dostałam 00 ml produktu, a że nie używam soczewek to płyn lezy i się kurzy. :) ot

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje :) ja chciałabym kupić sobie soczewki na specjalne okazje bo normalnie okulary wygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. łaaaa sunglasski są boskie ;) gratuluje i zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja sie noszę i noszę z zakupem jakichś okularków ale mi nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) Bardzo fajne okulary!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)