Lista użytych kosmetyków:
Brwi: Essence Eyebrow Stylist Set, korektor Mollon Mollon Dermoconclear nr 1
Oczy: baza własnej roboty, cienie z palety Mariza, L’Oreal Kohl Minerals nr 5, Kobo Mono Ehe Shadow nr 106, Luminous Baked Colour nr 103, Sally Hansen Line Smoothing Mineral Powder, Maybelline Shadow Stylist Sophisticated Vine, eyeliner Eveline Beauty Celebrities, tusz L’Oreal Volume Million Lashes
Twarz: baza Kobo, podkład Lily Lolo Porcelain, puder Kobo Matt Powder nr 302, korektor EM Mint, róż Mary Kay Orchid, skrobia ziemniaczana
Usta: Mollon VoLip nr 3

76 komentarzy:

  1. Jeju jaka Ty śliczna jesteś :)) genialny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny! jak robisz sama bazę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gliceryna, wazelina, podkład, puder z drobinkami czy bez, w zależności jaką się chce bazę, może być też krem tłusty i działa jak ta lala :)

      Usuń
    2. muszę spróbować :)) a makijaż genialny.

      Usuń
  3. też miałam w planie kwitnącą wiśnie ale jakoś mi nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę piękną tęczówkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda świetnie, zresztą jak większość Twoich makijaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż! Podoba mi się to połączenie kolorów! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż, trochę z jesienią się kojarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna dziewczyna, perfekcyjny makijaż *_* jesteś nie mo żli wa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż jest świetny, tylko mogłabyś popracować jeszcze troszkę nad roztarciami. Ten brąz trochę za bardzo odcina się od środkowego koloru, a nie płynnie przechodzi. No ale kreska jest przepiękna i bardzo Ci pasuje taki makijaż. I jaką Ty masz cerę! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozcierałam go pół godziny, dosłownie, wina różowego cienia, który nie potrafi z nim współpracować ;)

      Usuń
    2. a to niedobry cień! :< bo rzeczywiście roztarty wyglądałby o wiele lepiej... no ale i tak jest śliczny :D

      Usuń
  10. Piękny makijaż, taki subtelny i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty masz oczyska piękne :) a te dłuuugie rzęsy to Twoje, takie osobiste ? :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, moje, własne po odżywce :D

      Usuń
    2. już wiem, jakoś tak przeglądałam posty i dogrzebałam się do tego jaka to odżywka, jestem przerażona ceną ;o ale efekt niesamowity !

      Usuń
    3. tak, cena niestety nie mała :(

      Usuń
  12. PIĘKNY...CUDOWNY...BOSKI MAKE UP!!!!! buziaczki serdeczne:* ps. wdowa po stalinie...intrygujace :D ale szczesliwa wdowa nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny, kwiaty wiśni :)
    No i jak zwykle - Twoje przecudne rzęsy mnie oszałamiają :D

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny makijaż, azzazdroszczę:))

    pozdrawiam i zapraszam na http://precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę powiedzieć, że jesteś jedną z najładniejszych polskich blogerek.

    OdpowiedzUsuń
  16. ten makijaż jest chyba najładniejszy ze wszystkich :) baaaardzo mi przypadł do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też uwielbiam!
    dlatego od dawna marzyło mi się sfotografowanie kobiety w ciąży. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chciałabym takie fotki porobić :D ale jeszcze trochę i porobię...:D

      Usuń
  18. masz piękną urodę :)
    a makijaże tworzysz genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny :) Wiesz, oglądałam dziś Twój makijaż Delikates i tak mi się nieziemsko na Tobie spodobał <3 Wolę Ciebie w delikatniejszej wersji, serio! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale zaczęłaś nam tworzyć na potęgę! ;) standardowo powiem, że ładnie ładnie.Pan Przyjemniaczek dzienniaczek wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nuda mnie zjada to chociaż makijaże robię :D i fryzury, ha ha :D

      Usuń
  21. Ślicznie ! Cholernie przypominasz mi rozsławioną i utalentowaną skandynawską blogerkę-Lindę (kojarzysz) : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam :) ale w życiu bym nie pomyślała, że mogę być do niej podobna :)

      Usuń
  22. cudny, bardzo subtelny!:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. naprawdę muszę Ci znowu prawić komplementy?!
    weź zrób coś brzydkiego! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Z początku nie kojarzył mi się z Japonią, ale gdy tylko spojrzałam na Twoją inspirację od razu zrozumiałam ocb :) Fajnie! Za mną już Bora-Bora, ale przed - Kenia i Nowa Zelandia...Uff!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestes niesamowicie piekna, nie moge sie napatrzec !:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś piękną kobietą :)
    Makijaż bardzo ładny, ale musisz popracować nad cieniowaniem kolorów :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj ze mną róż nie chciał współpracować :( nakładałam milion warstw, męczyłam się z nim dobre pół godziny i nie wyszło i tak :/

      Usuń
  27. Ale Ci znowu wszyscy słodzą, ja dzisiaj tego nie zrobię :p

    OdpowiedzUsuń
  28. O matko, jaka Ty jesteś piękna ! ;o Makijaż cudo. Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie zobaczyłabym Cię w makijażu nude. Prezentujesz tutaj wiele propozycji dość kolorowych i odważnych, ale ja swym okiem widzę Ciebie w stonowanych, delikatnych kolorach z pięknie wyrównaną buzią, nieskazitelną cerą. Może skombinujesz coś takiego dla nas ? ;> Myślę, że byłoby to bardzo ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nude, mhm, może taki nude z prawdziwego zdarzenia kiedyś zrobię :D bo w sumie właśnie na blogu chcę pokazać te odważniejsze makijaże, kolorowe, ale taki też można zrobić :)

      Usuń
  30. Twoje rzęsy są niesamowite! makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podobają makijaże w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No jak zwykle pięknie i ehh te Twoje włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten różowy, to taki pod brzoskwinie zalatujący? Bo jeśli tak to właśnie zauważyłam ze strasznie ładnie się prezentuje przy niebieskich oczach. Piękna, perfekcyjna kreska i te rzęsy...

    OdpowiedzUsuń
  34. Wg mnie wyszlas zbyt czerwono, tzn wlosy, policzki ,oczy- za duzo dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  35. Co to za cienie z Marizy??? Bo takie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Rzęsy! Piękne! Oficjalnie Ci ich zazdroszczę i szczerze podziwiam talent do makijaży:)

    OdpowiedzUsuń
  37. woowww so beautiful!!! love your lashes!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę, że zainspirowała Cię kwitnąca wiśnia;)

    OdpowiedzUsuń
  39. piękny ...nie ma się co więcej rozpisywać :)

    Dodaję do obserwowanych. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  40. pięknie <3
    śliczny masz ten kolor włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie:) masz ciekawy kolor włosów:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)