Jak na mnie, to ten makijaż jest bardzo delikatny ;)


 
Lista użytych kosmetyków:
Brwi: krem LRP, Essence Eyebrow Stylist Set, korektor Mollon Dermoconcleaer nr 1
Oczy: baza Virtual, cienie L’Or Color Infaillible nr 39 Virtual Rock Me Baby nr 134, Mary Kay Moons Tone, BeautyUk nr 6 kredka Golden Rose Classics nr 213, tusz L’Or Volume Million Lashes
Twarz: baza Kobo, podkład L’Or Lumi Magique nr 4, korektory EM Mint, Revlon Photo Ready nr 3, puder Kobo Matt Powder nr 302, róż Mary Kay Orchid, puder transparentny srobia ziemniaczana
Usta: pomadka L’Oreal Rouge Caresse nr 3

Oraz jako bonus:
 

76 komentarzy:

  1. Co Ty masz za kolor na włosach <3?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rudy, pozostałość po czerwonej farbie ;) ale zaraz znów będzie na nich czerwień i oczywiście pokażę ją tutaj :)

      Usuń
  2. jak zawsze rozpływam się w zachwycie! :D
    rozumiem, że ten bonus to zamówiona szminka L'Oreala? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to ta szminka, którą widać w poprzednim poście :)

      Usuń
  3. Piękne masz te rzęsiska :). Ta czerwona szminka powaliła mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż delikatny, ale jak znakomicie podkreśla Twoją urodę:) Jesteś nieziemsko piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak Ty uroczo i dziewczęco wyglądasz w tak delikatnym makijażu :D co nie znaczy że w mocnym źle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka Ty jesteś piękna, ten makijaż idealnie podkresla Twoją urodę, a rzęsy... nie odzywam się do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajjj jak ślicznie! :D Bardzo dziewczęco i świeżo. No i te rzęsiska... <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie najładniejszy z wszystkich make-up'ów.... tylko brwi tez mogłyby byc delikates bardziej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam delikatne brwi i...nigdy więcej, ja lubię takie przerysowane, to mój znak rozpoznawczy ;)

      Usuń
    2. Tobie to akurat bardzo pasuje :D

      Usuń
  9. no jak na Ciebie to rzeczywiście delikatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam pytanie: czemu Twoje brwi się błyszczą? czym je potraktowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. błyszczą się po kremie, wtedy cienie lepiej i dłużej się trzymają :)

      Usuń
  11. jezuniu jaka Ty jestes fotogeniczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko ja chcę twoje rzęsy:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój delikatny makijaż wygląda jak mój wieczorowy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bałabym się sama z siebie połączyć te dwa kolory na oczach: liner i cień, ale widzę, że wyglądają razem świetnie :) Chyba, że to na Tobie wszystko tak czy siak wygląda ładnie. Nie lubię Cię za to :P I za ten piękny kolor na włosach też ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. łaaaa ale cudny makijaż, taki świeży promienny i delikatny, no kurcze ładne babsko z Ciebie jest, nie ma co ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej:)
    jak udaje Ci się osiągnąc tak idealny kształt brwi? jeśli robisz henne lub malujesz to używasz jakiś szablonów czy wrodzona zdolność do tego ?
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. henny dawno nie robiłam, a brwi maluję codzienne, bez szablonów już, wprawiłam się po prostu ;)

      Usuń
  17. makijaż przepiękny, lubię taki na sobie :) ślicznie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  18. moim zdaniem najładniej wyglądasz właśnie w takim makijażu :) super :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny makijaż, ale ja Cię wolę w mocniejszych :) ale masz rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny, dziewczęcy makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny i wcale nie taki delikatny choć subtelnie stonowany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. łał. jestem pod wrażeniem i aż zaniemówiłam. Wolę taką wersję niż te poprzednie ciemniasy! A propos brwi Ci się błyszczą! Ja wiem, że po kremie, ale to mi nie leży. I dobrze, że dodałaś kredkę, bo chciałam ją kupić w nadziei na mocny turkus, a widzę, że raczej to to jest delikatne:D i jeszcze ta pomadka za każdym razem inaczej u ciebie wygląda i zawsze lepiej! W ogóle zazdrośnik się robię jak patrzę na te zdjęcia :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba bardziej lubię ciemniasy jednak :D czy z kremem czy bez kremu brwi błyszczały by mi się po paru godzinach przez moją tłustą cerę, także żadna nowość dla mnie :p ja tą kredkę roztarłam, dlatego jest taka delikatna, ale jest jej wersja w eyelinerze :D a pomadka jest jasna i zawsze była, ja nią nabłyszczałam jedynie konturówkę, która była w tym pięknym kolorze :)

      Usuń
    2. w takim razie zapoluję na eyeliner :) Też mam tłustą, ale brwi mi 'Inglotowe cienie do brwi' trzymają dobrze ;] A więc to tajemnica tej szminki :) dobrze wiedzieć, że odwrotnie do masełka z revlonu które samo w sobie daje dosyć mocny kolor.

      Usuń
  23. No faktycznie jak na ciebie delikatny :P Ale i tak ci w takim dobrze

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz jak JLo:)
    To naturalne rzesy?Jak tak to mam tylko jedno do powiedzenia-wow!

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzęsy masz metoda 1:1 ? czy po odżywce urosły? ;>
    Moim skromnym zdaniem, do ust masz zbyt mocno oczy podkreślone kolorem.... za ciemne....
    A może pokaż spokojny stonowany natural?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to odżywka ;)
      te oczy tutaj za ciemnie? to jeden z delikatniejszych makijaży, jaki miałam :p
      bo dla mnie naturalnie to jest bez makijażu, albo w samym tuszu, delikatnie raczej się nie maluję, bo jak już mam kombinować, to z mocnym makijażem ;)
      ale może będzie coś jeszcze bardziej spokojnego ;)

      Usuń
  26. Ile ty masz lat ?! :P?! Powiedz

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowicie mi się podobasz w takim wydaniu, bardzo ładnie zgrałaś kolorystycznie całość, super:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo Panie o_O jaki Ty masz piękny odrost! jaki kolor! Ty wracaj mi szybko do naturalności!!!!!! a z tym makijażem, to dopiero ładnie się ten kolorek wyeksponował. Technika techniką, kit z nią! Ważny jest efekt!!!! a ten powala mnie na kolana. Wreszcie widzę Ciebie w naturalnych, subtelnych barwach. Odcień różu świetnie się wkomponował w całość. Wyglądasz świeżo, kobieco, nie pstrokato, wspaniale po prostu! Podkreśliłaś najpiękniej jak się dało swoja naturalną urodę. Jestem z Ciebie dumna :) ha! aż mam ciarki na rękach. Zawsze tak jest, kiedy coś naprawdę skupia na sobie moją uwagę. Super!

    OdpowiedzUsuń
  29. te rzęsy :O aż muszę powzdychać do nich "ohh ahhh"

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zawsze - BOSKO!!!!!!!!!!!!!!!!
    Uwielbiam Cię :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo łądny makijaż :) a jakie ty masz rzęsy zabójcze :) cuuudo :):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny! Twoje rzęsy wyglądają oszałamiająco. Szkoda, że dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga. Oczywiście obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ pięknie wyglądasz w takim makijażu!!!!!!!!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  34. masz ładna cerę - to zasługa dobrego podkładu czy genów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkładów :D
      chociaż nigdy nie narzekałam na swoją cerę, mam drobne niedoskonałości, ale ogólnie nie mam co się czepiać ;)

      Usuń
  35. ślicznie:) ale ładna buźka;)

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam twoje makijaze :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ty to robisz, ze masz tak idealna cerę??:) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie tam idealna, na czole widać małe co nie co :p
      ale stara się dobrze to zakrywać :)

      Usuń
  38. Cudowny makijaż:) cieszę się, że trafiłam na Twój blog:D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  39. musze napisac,ze bardzo ladnie wygladasz w tym delikatnym makijazu:0 Bardzo mi sie podoba taki look.zupelnie inaczej,wedlug mnie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  40. kochana jesteś prześliczna i masz cudowne makijaze, ach żebys mnie raz tak umalowala :D marznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. pięknie tak wyglądasz ! a to Twoje rzęsy naturalne? ;o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)