Jako, że to mój pierwszy organizowany konkurs, na początek będzie skromnie, ale na pewno z biegiem czasu będę organizować coś dużo ciekawszego, a przynajmniej z ciekawszymi nagrodami! :)

Obecnie jednak do wygrania będzie bon o wartości 20zł na zakupy w e-Lady

Bon można wykorzystać do 31.01.2012

Z racji tego, że jest to blog przede wszystkim o makijażu, aby wygrać ten bon trzeba będzie zrobić makijaż o dowolnej tematyce.
Nagroda będzie niestety tylko jedna, ale obiecuję, że będzie więcej konkursów.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest obserwowanie mojego bloga.
Pracę proszę przesyłać na mojego mejla: nata.w9@wp.pl
Konkurs trwa do 15.01.2012, wyniki ogłoszę lada dzień po zakończeniu konkursu.

Mam nadzieję, że będziecie zainteresowane!

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)