Dziś na tapetę idzie jeden z moich ulubionych bronzerów, który daje na prawdę piękny efekt na buzi. Jest to odcień nr 143.


Słowa producenta
Rozświetlający puder sypki z drobinkami brokatu do twarzy i dekoltu. Nadaje efekt skóry mieniącej się złotymi drobinkami.

Moja opinia
Tych złotych drobinek to on w sobie ma...i to dużo. Te drobinki jednak nie są nachalne i dają bardzo ładny efekt rozświetlenia i zarazem efekt bronzera. Dlatego też nie odważyłabym się go nałożyć na całą twarz i dekolt. 
Jest średnio napigmentowany, dlatego też można stopniować efekt i uzyskiwać lekką opaleniznę. Mieni się cudownie na buzi i dlatego skradł mi serce. Niestety wyciera się w ciągu dnia, pewnie moja tłusta cera mu w tym pomaga, jednak dość szybko blednie i potrzebuje poprawek w ciągu dnia. Te kilka godzin można się nim nacieszyć, a za cenę 22zł może nam długo posłużyć, bo jest bardzo wydajny. Jeśli mogę się jeszcze do czegoś doczepić, to będzie to opakowanie. Nieporęczne i można przy nim ubabrać całe ręce. 
Tak się prezentuje na buzi:
Zalety
+ średnia pigmentacja, można stopniować efekt
+ mieniące się drobinki
+ efekt bronzera i rozświetlacza w jednym
+ wydajny
Wady
- szybko blednie i wyciera się
- nieporęczne opakowanie
Cena
ok. 22zł / 9g



*******************************************************************************
Mam do sprzedania kolejną partię kosmetyków, tych, które udostępniłam w zakładce sprzedam/wymienię. Można kupić całość, można kupić wybrane produkty, wszystko opisane na tablica.pl. W razie pytań proszę pisać na tablicy, lub pod adresem nata.w9@wp.pl
  **********************************************************************

22 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się twój makijaż smoky, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wygląda na Twojej buźce

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie mialam takiego produkty

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda na Tobie. Ja unikam bronzerów, mam wrażenie, że jestem zbyt blada do tego typu kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem blada ;) a ten daje ładny nienachalny efekt :)

      Usuń
  5. kurde super Ci pasuje ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aktualnie poszukuję bronzera, więc wezmę go pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo naturalny efekt! Mi niestety by nie podszedl, bo moja twarz sama w sobie jest "rozswietlona". Wiadomo o co chodzi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja też się świeci, ale na policzkach wygląda dobrze, to u mnie akurat strefa bez nadmiernego sebum :)

      Usuń
  8. Świetny mam z tej samej serii cień virtual rock me baby i też jestem z nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny makijaz :) mega odwazny- jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę używać osobno bronzera osobno rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny efekt , ale szkoda że szybko blednie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. może i ładnie wygląda, ale sypkie produkty są nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że blednie szybko, bo na prawdę świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że blednie. Chociaż ja z sypkimi produktami mam taki problem, że wysypują się na podłogę zanim zdążę je użyć:P

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze ślicznie wyglądasz :) ładny daje efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :) uwielbiam bronzery <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)