Niby lekko mroczy, ale z drugiej strony ta złota "plama" to śnieżynka, ciutkę się rozciapkała na powiece, chociaż czekałam aż wyschnie...no ale jakiś tam zarys ma i ten chłód, zimę reprezentuje :D 



Brwi: płyn do soczewek Evolution, Essence Eyebrow Stylist Set,  korektor Mollon Dermoconclear nr 1
  Oczy: baza Virtual, kredka Golden Rose Kohl Kajal Eye Pencil, cienie z paletki Sleek Curacao, cienie Lily Lolo Amethyst, Midnight, cień z paletki Maybelline Eye Studio Intense Chic, eyeliner złoty Avon, tusz Volume Million Lashes
  Twarz: krem Siarkowa Moc, podkład Lilu Lolo Porcelain, puder Eveline Beauty Celebrities nr 20, róż Ingrid Special Blush Color, róż Cheek nr 6
Usta: błyszczyk Kobo Pearl'n'mineral nr 114

Tak jak w poprzednim poście, nadal proszę Was o pomoc, czyli kliknięciu lubię to przy moim zdjęciu w konkursie u MademoiselleZu, głosujemy pod tym linkiem. Głosujący również zostaną nagrodzeni, także życzę powodzenia Wam i sobie :)

90 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam, to pierwsze zdjęcie jest przeszywające :D

      Usuń
  2. powodzenia w konkursie :P makijaz piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż :) piękna jesteś♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wygląda błyszczyk na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę super :) ale najbardziej zaciekawiło mnie, że używasz płynu do soczewek na brwi ;) muszę wypróbować ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. C U D O W N I E! Ahh jak ja bym chciała, żebyś mnie kiedyś pomalowała!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne pierwsze zdjęcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Złotko pięknie akcentuje resztę:)
    Polska złota jesień..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie, to bardziej miałam na myśli zimę, malując śnieżynkę ;)

      Usuń
    2. Hy, no to dałam plamę. Złoto i rudości zawsze mi się kojarzą jesiennie :x

      Usuń
  9. Fantastyczny efekt.
    U mnie testowanie suplementów - 16 kuracji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie to się prezentuje, a do tego uwielbiam to, w jaki sposób modelujesz swoje brwi... :)

    / jeśli chcesz, to u mnie rozdanie megakrzemu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zabójczo pięknie jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszkę rozmazane fakt, ale urokliwe jak nie wiem!!:)
    Bardzo mi się podoba!:)
    Ach Ty za ładną masz tą twarzyczke:P
    miłego dnia;*

    OdpowiedzUsuń
  13. na tym 1 zdjęciu pięknie wyszłaś <3
    a makijaż jak zawsze świetny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz bardzo ładnie w tym makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny, wyglądasz w nim tak drapieżnie :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy Twoje soczewki(domyślam się po płynie że je nosisz) zmieniają kolor oka? Fantastyczny kolor :)
    A makijaż bardziej jesienny niż zimowy hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie noszę soczewek, płynu używam jedynie do brwi ;) kolor oka mam ogólnie dziwny, pod każdym światłem wygląda inaczej, ale w dowodzie mam wpisany, że zielony :p

      Usuń
  17. swietny makijaz, taki intensywny, idealny na wieczor:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brwi jakieś takie delikatniejsze ;) mrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może ciutkę :) może to też przez lampę, którą w końcu zaczęłam używać i chyba się z nią nie rozstanę, daje fajny efekt :)

      Usuń
  19. Najbardziej podoba mi się kontrast między Twoją tęczówką a ciemnymi cieniami na powiekach.

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczny ten makijaz :) zazdroszcze Ci urody :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kolory, elegancki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. interesujący make-up , fajny efekt z tym eyelinerem

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny !!! Nie wpadłam na pomysł żeby na jednym oku zrobić coś takiego, a warto :)

    OdpowiedzUsuń
  24. arcydzieło! Natalko jesteś moim guru makijażowym ;) jedynie mi nie pasują srebrzysto szare cienie,wyglądam w nich niekorzystnie;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż piękny, po prostu mega! Idealny na zimę :) Super pomysł :>

    OdpowiedzUsuń
  26. woah, w tej wersji chyba Cię lubię najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  27. hmmm śniezynka... ja tam widze Pegaza :D ale i tak cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie podobają mi się brwi.. Cały makijaż super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsze zdjęcie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny makijaż, a Ty wyglądasz zabójczo pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  31. wiesz co mi się najbardziej podoba?
    tak, tak
    Twoje piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. oczy cudne, makijaż rewelacja, tylko jakoś zawsze Twoje brwi mi się nie podobają :|

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny makijaż, świetnie podkreśla Twoją urodę :)
    a zdjęcie kliknięte i polubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zawsze świetnie :)) Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę talentu :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawie to wygląda;-) oryginalnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow masz niesamowite oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sama bym chętnie w taki makijaż wskoczyła hehe;))

    OdpowiedzUsuń
  38. jak zwykle cudowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale z Ciebie zdolniacha! Ja bym raczej nie była w stanie stworzyć takiego cuda na swoich powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. No przepięknie! Szczerze podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. muszę wypróbować patent na brwi z płynem do soczewek.... Twoje wygladają tak soczyscie! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. oo a jaki horror polecasz? :P
    Świetny makijaż *_*

    OdpowiedzUsuń
  43. jak zwykle makijaż perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne! I muszę powiedzieć, że masz niesamowite oczy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Oczywiście makijaż piękny, ale kolor oczu to Ty masz zjawiskowy, naprawdę ładna tęczówka.

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny makijaż! Bardzo ale to bardzo mi się podoba!:):)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładny efekt :) Ale Ci kolor włosów pasuje do urody :)

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie wygląda ten makijaż ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładnie :) A powiedz mi proszę, takie brwi "nosisz" na co dzień? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ach te Twoje oczyska!;) super,super(jak zawsze;)))

    OdpowiedzUsuń
  51. przepiekny makijaz <3 taki by mi odpowiadal na sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu ♥
    Do wygrania jest para butów którą wybierasz ty ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  53. makijaż super, ale niech Ci się już skończy ten płyn do soczewek coby Twoje brwi nie wyglądały na aż tak przerysowane. Ale poza tym fantastycznie, po raz milionowy rozpływam się nad Twoją urodą ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. ZAPRASZAM NA KONKURS/ROZDANIE: http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html DO WYGRANIA WYBRANE BUTY FIRMY RENEE!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ponownie powtórzę, że masz cudowne oczy! A jeśli idzie o makijaż, to istne dzieło sztuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. mmm :) ty to zawsze zrobisz coś megaśnego :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Tobie to w każdym makijażu ładnie! ;)
    A ja chciałam coś pokazać, bo dawno makijażu żadnego u mnie nie było, ale tak mnie wysypało, że wstyd zdjęcia wstawiać :/

    OdpowiedzUsuń
  58. Twoja twórczość na oczach nie ma chyba granic ;) Piękne są Twwoje makijaże! Czy te oczy mogą kłamać, że idzie zima? Chyba nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten makijaż wybił twój kolor oczu,wygląda to świetnie

    OdpowiedzUsuń
  60. Przepiękny makijaż! Zdolniacha z Ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. Kurcze, jak dla mnie brwi zbyt przerysowane. Ale oko po prostu piękne!!!:) W ogóle śliczna jesteś dziewczyną:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Oryginalny makijaż, wygląda jakbyś przykleiła sobie złote płatki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)