Brwi: płyn do soczewek Evolution, Essence Eyebrow Stylist Set, korektor Mollon Dermoconclear nr 1
Oczy: baza Virtual, cienie Virtual Rock Me Baby nr 134, z paletki Rimmel Glam Eyes nr 624, z paletki Carpe Diem, z paletki Sleek Curacao, puder Sally Hansen Line Smoothing Mineral Powder jako cień, eyeliner Eveline Beauty Celebrities, kredka Max Factor Kohl Pencil, tusz MAC Haute & Naughty Lash
Twarz: krem ACNE, Siarkowa Moc, podkład MAC Studio Moisture Tint Light zmieszany z L'Oreal Lumi Magique nr 4, puder Eveline Beauty Celebrities nr 20, róż Inglot Face Blush nr 89, róż Mary Kay Orchid, puder Sally Hansen Line Smoothing Mineral Powder jako rozświetlacz, skrobia ziemniaczana
Usta: pomadka Avon Ultra Color Rich Mousse Lipstick Rum Raisin

35 komentarzy:

  1. matko i córko jak mi się Twoje brewki podobają ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie krwiste usta :) podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje makijaże! :)
    Piękny kolor pomadki - jest trwała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety z trwałością jest mizernie :(

      Usuń
    2. Ahhh szkoda! Bo kolorek fantastyczny - pasuje do Ciebie :)

      Usuń
  4. Rzęsy i kreska ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przypominasz mi bliźniaczki Olsen...piękny makeup!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie lekko przerysowane brwi ;) bardziej oglądać, bo mi nie pasują, ale Tobie za to bardzo ;) no i podwójna kreska, brawo! ;) Tak w ogóle... chyba kocham Twoje kości policzkowe ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ;)

    www.jcmakeupdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jesteś śliczna i bardzo utalentowana:) zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfekcyjne rzęsy ;]
    Makijaż wspaniały, jestem fanką Twojego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie :) Takie piękne masz te oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Twoje makijaże i zazdroszczę kunsztu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ta pomadka ma piękny kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze jak ja bym chciała choć trochę mieć taki talent jak Ty.Strasznie podoba mi się jak nadajesz kształt twarzy no bosko Ci to wychodzi.Policzki super podkreślone,cera ślicznie ujednolicona no brak słów kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna podwójna alesszzzz Ty masz te brwi jak malowane;P :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jak zawsze ;) podwójna kreska śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rzęsy :) wygladają lepiej niż ostatnio- stosujesz znowu jakąś odżywkę? Ta szminka pasuje Ci bardzo bardzo :) (i warkoczyk! :D mam ostatnio manię takich )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że widać poprawę :) stosuję ciągle Revitlash i jednak znów tknął w nie życie :D

      Usuń
    2. A nie boisz się, że jak odstawisz to znowu zaczną wypadać?
      Bo tylko to powstrzymuje mnie przed zakupem :)

      Usuń
    3. myślę, że będą wypadać tak samo, jak przedtem, czyli śmiercią naturalną ;p
      odżywkę używałam cały czas, nawet wtedy, gdy mi wypadały, tylko raz częściej, raz rzadziej, nawet raz na tydzień, ale przyczyna była inna, zła maskara :/

      Usuń
    4. Aaaa, czyli rzęsy wypadały nie po odstawieniu odżywki, tylko po kiepskim tuszu :)
      No to trzeba kupić Revitlasha :)

      Usuń
  16. Całość wygląda ekstra, a rzęsy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh, pomadka wygląda niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny makijaż :) masz oczy, a raczej tęczówkę bardzo podobną do mojej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)