Rzadko kupuję kosmetyki, z których nie jestem zadowolona, bo przed tym buszuję w internecie w poszukiwaniu opinii. Jednak ten błyszczyk wygrałam i niestety...

Piękna reklama, błyszczyk rewelacja jak zapowiadał producent, niestety zawiodłam się, pomimo tego, że Max Factor to dobra firma. Błyszczyki są w wielu kolorach, jednak koloru praktycznie na ustach nie widać. Niby miały błyszczeć, a usta wyglądają, jakby były polane wodą (akurat mnie ten efekt się nie podoba). Ten produkt jest wodnisty i bardzo nietrwały, spływa z ust i mam wrażenie, jakbym się śliniła, a to niezbyt przyjemne.. Na dodatek ma niezbyt przyjemny zapach. Aplikator, niby miał być super, a jednak nabiera się na niego ciut za mało produktu. Z przykrością, nie polecam.

Brak komentarzy

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)