A na zdjęciu ja, kiedy sama robię sobie architekturę brwi. 

Edit: Wiem, że nie każdy dotrwa do końca postu. Niektórzy oglądają tylko zdjęcia, przez co potem piszą bzdury xD Zatem wrzucam linki tutaj do obu Pań, które za brwi są odpowiedzialne. 
Katarzyna Teresiak PMU Bogusia Rynkiewicz PMU

Na punkcie brwi mam lekką obsesje, dla mnie mają być idealne i doskonałe, dlatego najwięcej czasu podczas makijażu traciłam właśnie na nie. Jakieś 6 lat temu zdecydowałam się na swój pierwszy makijaż permanentny metodą piórkową, było chujowo, więc kto chce się wgłębić w temat zapraszam pod ten link. Ogólnie miałam po tym wielki "uraz" i pomimo pięknych efektów, które wiele razy migały mi gdzieś na instagramie czy fejsie odwodziłam się od tego pomysłu, bo obawiałam się, że znów będzie spierdolone. 

Jakiś diabeł podkusił mnie, żeby może spróbować jeszcze raz. Lenistwo zwyciężyło, chciałam mieć spokój z ich malowaniem, chciałam, żeby makijaż zajmował mi niewiele czasu. Pokusiłam się. Znalazłam jeden taki profil na insta z brwiami idealnymi, typiarka robiła cuda, z resztą możecie sobie zobaczyć pod tym klikając tutaj. Obserwowałam typiarkę od jakiegoś czasu, widziałam, że co jakiś czas wrzuca info, że potrzebuje modelek pokazowych dla swoich kursantek. Dla mnie to był dar od losu, myślę sobie ekstra, piszę się na to, widocznie los tak chciał, że te info zobaczyłam. Potem okazało się, że termin na maj, więc zrezygnowałam, bo w maju to ja już miałam zaplanowaną przeprowadzę do Gdańska, więc o tym poinformowałam, że z tego powodu rezygnuje. Potem zaś los się uśmiechnął do mnie, że jest termin na marzec, więc ja uradowana nie zastanawiając się zgodziłam się z pocałowaniem w rękę. Wszystko ustalone, pyk pyk, że szkolenie miała prowadzić ta od cudownych brwi, a sam makijaż zaawansowana kursantka. No i nadszedł dzień zero. Zanim Wam opiszę co i jak, wrzucę fotkę brwi saute, które jako tako udało mi się wyhodować, z czego byłam mega dumna. Kocham grube brwi, uważam, że odmładzają i już dawno minęła moda na plemniczki i brwi w kształcie najki. 

Byłam święcie przekonana, że wyjdę z pięknymi brwiami, zaufałam tym osobom, widziałam ich pracę, wiem, że szkoleniowiec nie podpisałby się pod certyfikatem, gdyby ktoś dał totalną plamę, po to są robione szkolenia pod okiem szkoleniowca. 

Nie będę wchodziła w szczegóły zabiegu, był żmudny, pochłonął dużo czasu, skrupulatnie każda brew była rysowana. Wcześniej podpisałam zgody, iż zdaje sobie sprawę, że makijaż wykonuje kursantka, o przeciwskazaniach i tak dalej. Spędziłam na fotelu ok. 5 godzin, nie podglądając na brwi w trakcie, wiedziałam, że będą zajebiste. 

Tak wyglądały bezpośrednio po zabiegu. Zostałam poinformowana o tym, żeby ich nie moczyć, nie przecierać, nie smarować niczym i tak dalej. Również o tym, jak wygląda proces gojenia, że teraz się wydają ciemne, potem będą się wydawały za jasne, ale ogólnie pigment ściemnieje i będzie git. Oczywiście miało się również odbyć dopigmentowanie. Usłyszałam termin na maj, przerażona, bo przypominam WYPROWADZKA, mówię, że nie ma szans, że nie przyjadę, więc cudem zostałam wciśnięta na kwiecień. Uf. 

 Ogólnie pierwsza moja ocena była, że rzeczywiście zajebiste, choć trochę bardziej w kształt najki, niż bym wolała. Jednak im bliżej zaczęłam się im przyglądać, tym wydawały mi się bardziej asymetryczne. Lewy początek brwi jest niżej niż prawy, za to cała prawa brew jest nieco wyżej od lewej i wydaje się jakby cieńsza. No ale wiedziałam, że to opuchlizna jeszcze, że takie świeże, ale trochę przerażona napisałam od razu do osoby prowadzącej szkolenie, ale kazała mi zaczekać, aż się wygoją. No okej, myślę sobie, że raczej asymetria nie zjedzie wraz z wygojeniem, ale co ja tam wiem, ufam specjalistom. 

Po wygojeniu wygląda to tak. A im dalej w las, tym gorzej. I nie, na zdjęciu nie podnoszę prawej brwi do góry. Jak zeszły mi strupki, to chciało mi się wyć, asymetria jeszcze bardziej zaczęła się uwydatniać, pomijając fakt, że brwi są meeega jasne, ale mając z tyłu głowy, że będzie dopigmentowanie, że wszystko da się naprawić. 


Tak dla ułatwienia zrobiła, linie pomocnicze. 

Wysłałam zdjęcie brwi obu Paniom, szkoleniowca i kursantce, akurat w momencie, kiedy wszedł kolejny PiSiorowy lockdown i wiedziałam już, że zostałam z ręką w nocniku. Dostałam info, że wizyta się nie odbędzie, że zostanie przesunięta na niewiadomy termin (czyt. nie skorzystam, bo się WYPROWADZAM). Zdruzgotana, że jestem w dupie stwierdziłam na szybkości, że w takim razie w Gdańsku usnę już je sobie laserem, bo nie będę w nich chodziła jak debil, a Szczecin już nie wchodził w grę. Wiecie, to nie henna, co się zmyje po miesiącu czy dwóch, to jednak makijaż permanentny, nie zmaże go gumką. Nawet faceci zauważali, że coś jest nie halo, także jak już nawet oni to widzą, to ewidentnie jest chujowo. Napisałam też do kursantki, co można zrobić, czy może ona przyjmuje, czy mi to poprawi, że może do niej dojadę i w ogóle. Odpisała, że spoko, że przyjmuje w domu, że się dogadamy ale mam zdjęcia podesłać. Potem przez kilka dni była cisza, a ja jakby z tymi krzywymi brwiami dalej łażę. Napisałam również do osoby, która prowadziła szkolenie. W końcu no nie ma sytuacji bez wyjścia, może coś się uda. Miałam nadzieję, że jakiś termin może się znajdzie tuż po lockdownie, no bo głupio tak w krzywych brwiach chodzić co nie. Nie chciałam się bezczelnie wciskać, bo miałam taki kaprys, tylko jednak troszkę wyjątkowa sytuacja. Tym bardziej, że wiedziałam, że szkolenia mogą odbywać się normalnie, więc była dla mnie jakaś nadzieja. 

No nie było. Dostałam informację zwrotną, że ogólnie to asymetrii nie ma, a to, że są jasne, no to cóż, dopigmentowanie załatwi sprawę, no ale termin niewiadomy (przypomina, że wydupiam na 300 km od Szczecina). Zatem ponownie napisałam jak jest, że no asymetria jednak jest widoczna, BO JEST, no i że skoro można robić szkolenia w covid, to czemu nie można dopigmentowania i wiecie, no pierdololo, bo jakby ja dalej mam krzywe brwi. Dostałam odpowiedź oczywiście już w nieco zmiennym tonie, że nie mogę pouczać nikogo w sprawach obostrzeń (które jak widać są traktowane jak komu pasuje), że przecież widziałam na co się pisałam, że kursantka się uczyła nowej metody. Okej, jakby byłam tego w pełni świadoma, ale metoda metodą, wszystko rozumiem, mogłwy wyjść jaśniejsze, ciemniejsze, cokolwiek. Ale krzywe, przez przypominam zaawansowaną kursantkę? (Link). Potem jednak obie kobiety doszły do wniosku, że brwi rzeczywiście różnią się od siebie. Różnią się, nie różnią się, są asymetryczne, nie są asymetryczne. Ene due rike fake. Potem odezwała się do mnie kursantka, że może mi zaproponować dopigmentowanie albo laser. Ja zaś opisałam sytuację z wprowadzką, że raz mówią tak, raz tak, a brwi jak były krzywe, tak są, że gdybym wiedziała, że tak to będzie wyglądać, to bym się nie zdecydowała i że żałuje. Lockdownu nie można było przewidzieć, ale termin dopigmentowania już tak. Gdyby mi ktoś wcześniej powiedział, że nie da się tego zrobić w dogodnym mi terminie (pierwotnie usłyszałam propozycje na maj) to bym się absolutnie nie zgodziła. Może bym się wtedy zdecydowała na Gdańsk, może nie, może pomysł by mi przeszedł. Ogólnie wtedy dostałam wiadomość zwrotną, że przecież one do mnie rękę wyciągają, że ja powinnam być za to wdzięczna i w ogóle. Ale hola hola, ja mam SPIERDOLONE brwi, nikt mi nie robi łaski z tego powodu. Gdybym to ja komuś coś zjebała, postarałabym się bardzo, żeby to naprawić, a tu ja mam być wdzięczna, że któraś z nich mi to poprawi na termin, który już mnie nie interesuje. Bo kursanta, ta, która przyjmowała podczas lockdownu w domu, raptem stwierdziła, że przyjmie mnie, ale po obostrzeniach, bo jednak się boi. A że asymetria, to jest normalna, bo każdy ma asymetryczną twarz. Mnie się wydawało, że permanentny jest po to, żeby to niwelować jeśli już, a nie podkreślać, ale już tego nie napisałam. Stanęło na tym, że pluje jadem, że czego ja oczekuje, skoro wyciągają do mnie pomocną dłoń. A no oczekuje tylko tego, żeby profesjonalnie podchodzić do sprawy. I brać odpowiedzialność za coś, co się zrobiło. A ja poczułam się zbyta i wręcz obarczona tym, że te brwi są krzywe, jakby to była moja wina. No ale przecież byłam tylko modelką, więc co ja tam mogę wymagać. Na coś się przynajmniej przydałam. Nie chce robić z nikogo kozła ofiarnego, ale nie lubię też, kiedy się robi ze mnie debila. A tak się czuję, z resztą po opisie sytuacji wnioski wyciągnijcie sami. 

A piszę to dlatego, bo jestem teraz w dupie. I gdybym się 5 razy zastanowiła, to bym się nie zdecydowała i bardzo teraz żałuje. I sugeruje zawsze milion razy przemyśleć, czy na pewno chcemy coś bardziej inwazyjnego. Good for me, że nie spierdolił mi nikt tatuaży, ani ust, ale tutaj trafiłam na naprawdę spoko ziomków, których będę polecać i zawsze mówić o nich ciepło. 

Póki co ratuje się makijażem, a może potem jak już ogarnę wszystko w nowym miejscu zamieszkania, to zdecyduje się ich pozbyć i zapuszczać moje brewki, bo niestety z grubasków niewiele zostało :( 


Powodzenia i uważajcie na siebie 💋

33 komentarze:

  1. Podobają mi się te brwi, wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo matko, nikt nie czyta :P Przyznam, że nigdy nie zdecydowałabym się na makijaż permanentny robiony przez niewyszkoloną kursantkę, ale ja ogólnie jestem boidupa :P W sumie dobrze, że są tak jasne, bo zawsze da się coś zamaskować makijażem, ale przecież nie o to chodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, no, dobrze mówisz, nikt nie czyta i potem pisze jakieś bzdury xD
      Tak, plus w sumie, że są jasne, bo sobie to umiem zakryć 😆 ale nie kurde, mega żenująca sytuacja

      Usuń
    2. Ha a ja zrobilam w piatek w renomowanym salonie gdzie zrobily rzez wieksza niz kursantka sutorki posta i tez pierdzielenie o asymetri twarzy i ze nie widac ze jedna wyzek a druga nizej i tez jestem w czarnej dupie na poprawke nie ide a pieniedzy oddac za nia nie chca

      Usuń
  3. Wdowa po Stalinie? Innego nicku się nie dało wymyślić? Proponuję cofnąć się do szkoły i dowiedzieć kim był Stalin, co zrobił i co robił z ludźmi. Może sobie włączyć jakieś filmy na YT o historii, zamiast ciągłej pielęgnacji własnego ja. No chyba, że dla niektórych taka nazwa jest tylko powodem do chełpienia się w imię: "czy jestem w stanie wymyślić coś głupszego od innych, byle by na mnie zwrócili uwagę i o mnie mówili". W sumie, to bardzo przykro się patrzy teraz na to nasze społeczeństwo, młodzież i to co sobą reprezentują, bez żadnych przemyśleń i głębszych zastanowień. Smutny świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nazwa, którą sobie wymyśliłam jest dla takich ludzi jak Ty, którzy mają ból dupy, pozdrawiam serdecznie i ściskam 💋

      Usuń
  4. Nikt nie ma symetrycznej twarzy. Moim zdaniem sztucznie by było gdyby ci zrobili idealnie równo, bo nie pokrywałoby się to z twoim łukiem brwiomym. Widzałam już takie brwi na czole czy krawędzii twarzy i wcale to nie jest ładne. Tutaj widać, że szli z twoim naturalnym wzrostem włosa, pigmentu nie ma wyżej bo już tam masz czoło bez włosków. Wygląda ok, serio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie ma, oczywiście. Ale to te twarze, które są najbardziej symetryczne nam się podobają. Te bliższe ideału. A po to jest makijaż permanentny, żeby ewentualne asymetrię niwelować, a już na pewno nie tworzyć dodatkowej asymetrii. Po co się robi rysunek wstępny? Inaczej on nie miałby sensu. Uczą tego jednak już na podstawowych kursach, więc może ktoś, kto umie podstaw nie powinien się brać za dodatkowe kursy. Spójrz na zdjęcie, gdzie mam brwi bez makijażu, mam tam dużo włosków, a już na pewno nie mam asymetrii.

      Usuń
  5. Jako kreatywna osoba lubiąca świat... koniecznie musisz tu dołączyć: https://www.facebook.com/groups/264729708405263

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, współczuję. Ja swego czasu też długo myślałam o permach, zrezygnowałam bo
    1) bałam się, że właśnie będzie krzywo, jedna grubsza, druga cieńsza - czyli tak jak u ciebie (nie rozumiem tych komentarzy, że jest ok albo że przecież twarz jest asymetryczna WTF? makijaż ma zmniejszać asymetrię a tutaj ją powiększył, nadal w żaden sposób nie usprawiedliwia to fakty, że jedna brew jest wyraźnie grubsza) i dół jak od linijki..
    2) niby są lepsze barwniki teraz ale nadal nie do końca wiadomo jak komu będzie schodzić, moje siostrze sprało się na wyblakły granat i beznadziejnie to wyglada
    3) koleżanka, która robi takie brwi ostrzegła mnie, że i tak potem trzeba trochę domalowywać, tyle że mniej.
    Więc jak i tak mam robić makijaż to bez sensu.
    Ja obecnie robię sobie raz na 6-8 tygodni lifting brwi i rzęs, brwi się spokojnie zapuszczają i mi ta opcja pasuje.

    Dzięki, że opisałaś to tutaj, jakby mi znowu przyszły głupie myśli o permie to sobie przypomnę.
    Mam nadzieję, że jednak uda się zrobić korektę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie te punkty, które wymieniłaś powinny mnie powstrzymać 🙈
      Teraz już opanowałam idealna metodę, żeby je zakryć makijażem i żeby wyglądały dobrze, więc zostanę przy malowaniu 😆 dość mam tych dwóch bab

      Usuń
  7. Wszystkim zainteresowanym tematem kosmetyków mogę polecić stronę https://eveline.pl/paznokcie/pielegnacja-paznokci/serum-do-paznokci , gdzie znajdziecie rozbudowaną ofertę produktów Eveline. Czy ktoś z Was również korzysta z ich kosmetyków? Co sądzicie o ofercie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuje - też się zastanawiałam nad takimi brwiami, ale po tym co tu zobaczyłam to raczej się wstrzymam ;-), trzymam za Ciebie kciuki i mam nadzieję, że uda Ci się je "zlikwidować" ;P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama się przymierzałam do makijażu permanentnego brwi, ale jak zaczęłam szperać w Internecie i zobaczyłam różne nieudane zabiegi, to stwierdziłam, że chyba wolę zainwestować w dobrą kredkę do brwi

    OdpowiedzUsuń
  10. To fakt, na pierwszy rzut oka wyglądają super, ale po przeczytaniu i przyjrzeniu się... Współczuje, więcej nerwów niż to wszystko warte.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fachowy materiał. Pierwsze zdjęcie naprawdę mocno surrealistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też myślałam o tym, żeby sobie zrobić makijaż permanentny, już nawet byłam umówiona, ale w ostatniej chwili zrezygnowałam. I chyba koniec końców na dobre mi to wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem co powiedzieć. Profesjonalnie wykonany makijaż permanentny wygląda perfekcyjnie. Po tym wpisie widać, że miałaś pecha. Też zastanawiałam się czy iść na taki zabieg, ale zamiast tego zdecydowałam się postawić na sprawdzone kosmetyki w postaci kredki do brwi. Życzę Ci aby wszystko się ułożyło i chętnie zerknę do Ciebie i będę śledzić co dalej z Twoimi brwiami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami niestety trzeba spróbować, żeby się przekonać :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że nie tylko ja mam podobny problem. Wcale nie jestem zadowolona ze swoich brwi, choć korekt i poprawek było dość sporo. Już nawet zadowala mnie kształt, ale pigment już zupełnie nie. I tak musze uzywać pomady lub kredki, więc już więcej raczej nie wydam tylu pieniedzy na tego typu makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że trafiłam na ten wpis, od dłuższego czasu zastanawiałam się nad wykonaniem tego zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie moja bajka ale dobry opis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Już niedługo kolejny przetarg na prawa do transmisji ekstraklasy, na razie faworytem do wygranej jest dotychczasowy nadawca Canal+ ale do rywalizacji mocno przygotowuje się największy konkurent czyli PolsaT Box. W obu przypadkach jeśli chcemy oglądać mecze naszych lokalnych piłkarzy musimy zamówić montaż anteny satelitarnej Canal+ z pakietem Sport 3 i 4 na którym obejrzymy zmagania drużyn. Ostatnio jednak Polsat Box umożliwił swoim abonentom dostęp do kanałów Canal+ Sport podpisując umowę na dostęp do tych kanałów w swoich dekoderach cyfrowych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pani teresiak to mistrzyni photoshopa. Świetnie poprawia zdjęcia swoich prac :) oszustka

    OdpowiedzUsuń
  20. Żałuję, że nie znalazłam ciebie wcześniej, też zrobiłam brwi ale u innej osoby i są tak asymetryczne, że szok. Boję się iść na korektę, swoje brwi najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam osoby, które decydują się na makijaż permanentny. Boję się, że jeśli coś pójdzie nie tak będę wyglądać niekorzystnie przez długi czas.

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie brwi miałaś piękne, a zrobiły Ci asymetrię i zgadzam się w tym co napisałaś, jestem wizażystka od 6 lat i tak makijaż jest po to by podkreślić piękno i zawsze s nim dążymy do uzyskania symetrii, tym bardziej jesli na twarzy jej brakuje. Sama jestem właśnie po zabiegu tydzień i mam bardzo podobna sytuacje do Ciebie, w jednej brwi włoski wypadły mi z nasady, również zauważyłam asymetrię, z tym ze ja za swój zabieg zapłaciłam osobie która miała zrobić to dobrze i wyszło jak wyszło, teraz będę rządach zwrotu pieniędzy bo usługa która wykonała pożal się zamiast upiększyć mnie oszpecila

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)