O zgrozo, sto lat nie pisałam żadnej recenzji, aż mi dziwnie, ale wiem, że tego typu recenzje ze zdjęciami przed i po są bardzo przydatne, szczególnie przy tego typu produktach i sama zanim sięgam po podobne przekopuje internety w poszukiwaniu zdjęć. Zatem przedstawiam Wam jedną z wielu odżywek, które można znaleźć na sklepowych półkach. Po które warto sięgnąć? Postaram się odpowiedzieć, gdyż testowałam już wiele produktów do stymulacji wzrostu rzęs (znajdziecie recenzje na blogu do kilku z nich, np. Revitalash), w zasadzie z odżywkami na dłużej nie rozstaje się jakoś od liceum. 



Nie ukrywam, że po Joanne sięgnęłam skuszona ceną (ok. 35zł). Szkoda mi hajsu na kolejnego Revitalasha, więc pomyślałam, że dam szanse czemuś tańszemu. Tak jak wspomniałam stosuje odżywki od bardzo dawna, z niewielkimi przerwami, rzęsy mi nie wypadły, nie wyrosły mi rzęsy w oku ani nic podobnego, zatem chciałabym rozwiać wątpliwości co do negatywnych skutków takich produktów. Zdaję sobie sprawę, że mnóstwo osób odradza stosowania odżywek stymulujących rzęs, bo powodują wypadanie. Wydaje mi się, że jako weteranka mogę powiedzieć, że to BZDURA. Takie rzęsy żyją sobie od 100 do 150 dni, może się zdarzyć, że 5 będzie żyło 80 dni, 7 rzęs zdecyduje się żyć 100 dni a cała reszta 150. Kiedy te pięć i siedem rzęs wypadnie, na tle tych, które są wyrośnięte rzeczywiście będze widoczny ich brak w tamtym miejscu. Lecz czy nie tak samo dzieję się podczas ich przedłużania? A przecież co 10 laska (na moje oko - nie prowadzę badań) przedłuża sobie rzęsy i nie obawia się, że będzie wyglądała idiotycznie kiedy te 5 przedłużonych jej wypadnie. A uwierzcie, że przy rzęsach szczotach wygląda to serio idiotycznie. W sumie przy "nieszczotach" też i jakoś mało kto się tym przejmuje. A z odżywkami robi się wielkie HALO. Także nie, one nie powodują jakiegoś namnożonego wypadania rzęs, ale potwierdzam, że kiedy część jest mega długich, a te kilka które dopiero wypadły sobie rosną (a rosną od 60 do 90 dni) to zauważycie różnice. 

Po takim wstępie mogę przejść do sedna. Odżywka ma dać efektu już po 3 tygodniach. I tu się zgodzę, bo zdjęcia, które robiłam dla porównania są zrobione w odstępie 3 tygodni i efekt rzeczywiście jest. 
Polecam otworzyć zdjęcie aby się dokładniej przyjrzeć. Rzęsy są dłuższe, gęstsze. Czy ciemniejsze? Wydaje mi się, że nie, lecz moje rzęsy z natury nie są jakieś szczególnie jasne. Wspomnę jeszcze, że stosowałam odżywkę również na brwi, bo tutaj mam zdecydowany kompleks, ale nie zadziałała. Nie zmieniło się nic :( Na drugim zdjęciu niestety nieopatrznie posmarowałam brwi mydełkiem przez co efekt może być widoczny jako gęstsze, ale nie, to tylko efekt mydełka. Na brwi nie podziałało, smuteczek. Tak czy siak efekt na rzęsach dorównuje dużo droższym odżywkom. W tej cenie zdecydowanie polecam spróbować. Wytuszowane wyglądają dużo bardziej powalająco. 
U mnie efekt przed użyciem odżywki rzęsy i tak już wyglądały dobrze, bo z natury nie mogę na nie narzekać, a i też lata regularnego stosowania odżywek daje się we znaki. Mimo to odżywka zdecydowanie wydłużyła i zagęściła rzęsy. Spróbujcie, serio! Za 35 zika nie zaszkodzi ;) 

6 komentarzy:

  1. Piękny efekt! Jak skończę obecną odżywkę może się skuszę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale rzesiory, musze miec ta odzywke hahaha moze i moje uratuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt, też szukam dobrego zamiennika revitalash. Ciekawe czemu brwi nie chwyta bo na nie też by mi się przydało :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na taką cenę odżywki to naprawdę warto spróbować bo efekt jak dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne rzęsy <3 Wypróbuje tego serum mam nadzieje że moje też takie bedą :)

    https://wieczniemloda.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)