Makijaż dziś jest dość wyjątkowy, bo rocznicowy. Mija mi rok z moim chłopem i choć teraz dzielą nas kilometry, to i tak mam powód do świętowania. ❤ Zatem dziś rozmyta kreska i usta w kolorze miłości. 
Beczałam dziś ze szczęścia. Much much love. 💋

Brwi: pomada Makeup Revolution Blonde, korektor Catrice Liquid Camuflage
Oczy: baza Ucanbe, paleta Sultry ABH, eyeliner Eveline Celebrities, pigment Tammy Tanuka #338, pigment MUG Halo, tusz Maybelline Colossal Volum Express, czarna kredka Paese, rzęsy Ali Express
Twarz: baza MUA Pro/Base Banana, podkład Eveline Liquid Control #005, puder Ecocera Bananowy, bronzer Models Own, rozświetlacz Mary Kay, piegi L'oreal Magic Retouch
Usta: pomadka Mary Kay At Play Red Siren

13 komentarzy:

  1. Makijaż piękny i kwiaty oczywiście również :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wygladasz a czerwone usta sa zawsze u mnie na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak można być tak ładnym?? Się pytam! No jak?? Oczu oderwać nie mogę! A tak serio- skąd jesteś? Może wpadnę na swoją metamorfozę do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku, aż się zarumieniłam! ;p dziękuję 💕 w takim razie zapraszam do Szczecina!

      Usuń
  4. Kolor przepiękny!!! Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Czy możecie mi polecić jakieś damskie okulary korekcyjne. Gdyż szukam czegoś od dawna. Z góry dziękuję wam za pomoc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)