Dzisiaj pierwszy raz piłowałam przedłużane paznokcie na kwadrat. Bułka z masłem, choć wiem, że nie są jeszcze idealne i długa droga przede mną. Na razie guzdram się z tym wszystkim, a ściąganie akrylożelu przyprawia mnie o dreszcze nienawiści. Piłowanie to dla mnie najgorsza część robienia paznokci, zawsze chcę zrobić to w miarę szybko i uszkadzam nieco płytkę przez to 😑 Zamówiłam sobie słynną frezarkę z aliexpress za 30zł, może to mi ułatwi pracę...zobaczymy.
Zamówiłam też pyłek, który okazał się totalnym gównem i nie daje żadnego efektu, więc moje wyobrażenie o paznokciach musiałam nieco dzisiaj zmienić. Wyszło jak wyszło, ale nie ma tragedii.

Do przedłużenia użyłam Flexy Gelu, czarny kolor to Audrey od Elisium, pyłek na środkowym to Bling Bling, złoty lakier to Rosalind z Aliexpress, cyrkonie również.
Niestety czarny lakier jest dość trudny we współpracy. Jeśli nałożymy go troszkę za dużo kiepsko się poziomuje i robi kupe na paznokciach (czyt. nierówności).
Jeśli macie jakieś wskazówki, które pomagają szybciej i lepiej piłować pazury, to dajcie znać!
_________________________________________________________
A teraz wrzucę kilka zdjęć, bo nie mam nawyku wrzucania co chwila czegoś na fejsa bądź insta, a bloga uważam za idealne miejsce do dzielenia się fotkami. Wchodzi i patrzy kto chce, nikomu z przymusu się nie wyświetla xD
To by było na tyle moich narcystycznych zdjęć 😆🙈

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny manicure :) Nie ma lipy :p Foty rewelka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł Ci ten kształt paznokci :) Bardzo lubię swoje w kwadracie ;) Fotki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś piękną osobą! Cudowne zdjęcia i bardzo oryginalna nazwa bloga :) Ja paznokcie robię u kosmetyczki i nie lubię piłowania. Ach te dreszcze! Sposobu żadnego nie znam, po prostu przeczekuję. Miałam kiedyś tak piłowane na kwadrat a obecnie mam na okrąg.:p Zapraszam do mnie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja osobiście wolę migdałki :) ale pazurki piękne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)