Nie pamiętam kiedy ostatni raz malowałam się jakoś "wyjściowo", codziennie robię sobie tylko kreskę i jakoś nie pacykuje się bardziej do roboty, wolę się rano wyspać. Święta jednak tuż tuż, pomyślałam sobie, że może z tej okazji jebnę coś wyjątkowego i oto powstał próbny makijaż na święta. Raczej ostatecznie się tak nie pomaluje, ale ogólnie wyszło nawet dobrze jak na taką sporą przerwę.
Tak czy siak plan na święta jest taki, żeby się nawpierdalać pierogów i uszek z barszczem, czekam na to cały rok i chyba to w świętach cieszy mnie najbardziej. Od mikołaja zasłużyłam co najwyżej na rózgę. Mam tylko nadzieję, że ktoś mnie nią porządnie wychłosta ;)


 Brwi:farbka do brwi Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint, pomada Freedom Make up Medium Brown, korektor Catrice Camouflage 010, wypełniacz do brwi Inveo 
Oczy: baza Too Faced Shadow Insurance, paleta Sleek Sparkle 2, cień Makeup Geek Typhoon, glitter Makeup Geek Soltice, paleta Too Facet Chcolate Bar, pomadka jako eyeliner Huda Beauty Famous, tusz L'Oreal False Lash Wings, rzęsy Ardell Demi Wiespies
Twarz: podkład Catrice Liquid Coverage 010, puder My Secret Rice Matt Powder, bronzer the Balm Bahama Mama, rozświetlacz Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter Golden Lights
Usta: pomadka MDMFlow Bossy

Nie wiem, czy Wy też macie świąteczną sraczkę, ale ja mam z głowy już prezenty dla wszystkich i nie musiałam czekać godzinami w żadnych kolejkach, a wiem, że teraz w centrach handlowych odbywa się jakiś dramat. Muszę jeszcze tylko wszystko ładnie zapakować i podziwiać radość na ryjkach moich bliskich. W kwestii religijnej święta nie mają dla mnie większego znaczenia, ale naprawdę miło jest spędzić czas z rodziną, bo w święta panuje dość specyficzna, wyjątkowo miła atmosfera, kiedy wszyscy są tacy chętni do rozmów, są bardziej życzliwi niż zwykle i jakoś jest tak inaczej. To chyba ta chwila, kiedy chciałabym wszystkim życzyć Wesołych Świąt, co by zawsze móc tak się kochać, jak na święta ;) 

Wyjątkowo ściskam i całuję Was wszystkich! :D 

14 komentarzy:

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)