Zostałam jedną z 50 testerek maskary Pupa Milano Vamp! i z tej okazji stworzyłam makijaż, który ma zobrazować owy styl. Właśnie w takim makijażu czuję się najlepiej! :)
Produkty PUPA Milano znajdziecie na stronie Douglas.pl


Brwi: kredka Catrice Eye Brow Stylist, pomada Freedom Makeup Blonde, kamuflaż Catrice #10
 Oczy: baza Too Faced Shadow Insurance, cienie Makeup Geek: Cosmos, Barcelona Beach, Baby Face, Cooper, Mai Tai, pigment Makeup Geek Afterglow, glitter Makeup Geek Dark Matter, Halo, kredka Golden Rose Classics #201, tusz Pupa Milano Vapm! Extreme, rzęsy Ardell Demi #120
Twarz:  podkład Revlon Colorstay 150 Buff zmieszany z Bourjois Healthy Mix #51 Vanille Clair, puder Melkior Compact Powder Light Natural, bronzer Melkior Professional Coffe, rozświetlacz Mary Kay Juicy Guava
Usta: konturówka Prestige Lipliner #05 True Love, pomadka Maybelline Color Sensational Matte #965 Siren in scarlet 

27 komentarzy:

  1. bardzo fajnie podkreślone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie :) Ja też się załapałam i niebawem muszę tworzyć swoją wersję Vampa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądam więcej Twoich zdjęć bo wpadam w kompleksy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super makijaż jak zwykle. Kobiecy i zadziorny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ;) Zdecydowanie to też mój ulubiony typ makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne! oczy wymiatają, ale usta... uwielbiam takie czerwienie, są mega seksowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. great post as usual :)I follow you :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały makijaż, wyglądasz czarująco! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oszałamiający efekt ;) subtelny i czarujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny efekt! ;) U mnie również test mascary Pupa - VAMP :)
    http://backtoblack5.blogspot.com/2016/02/makijaz-vamp.html#more

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny, świetnie w nim wyglądasz :). Pomadka cudowna, już miałam pytać co to za odcień, a tu patrzę i też go mam haha :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow przepiękny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz, a usta <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny, aż miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Natex, nie uważasz przypadkiem, że jesteś za ładna, za szczupła i za zdolna? :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha, nie mogę się zgodzić z żadnym z tych punktów! :P :*

      Usuń
  17. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)