Wczoraj otrzymałam same cuda od Melkior Proffesional i nie mogłam się powstrzymać, musiałam już dzisiaj przetestować wszystko, co się dało i tak oto powstał ten makijaż. Przewodzi tu cudowny, soczysty koralowy odcień, który podbił moje serce. Jest na prawdę przepysznie intensywny. Postanowiłam pobawić się takimi żywymi kolorami, w końcu mamy lato, prawdzie może za oknami tego nie widać, ale jakoś trzeba sobie radzić i czemu by nie w taki sposób. 
 Brwi: kredka Catrice Eye Brow Stylist, farbka Makeup Revolution Ultra Aqua Brwo Tint Fair, kamuflaż Catrice
 Oczy: baza MakeUp Revolution Eye Primer Matt, cień Melkior Coral, Citronelle, cień L'Oreal Infallible Sahara, brokat, tusz Etre Belle Lahs-Xpress & Hyaluronic, rzęsy Melkior Natural Look
Twarz: podkład Revlon Colorstay 180 Sand Beige zmieszany z Revlon Colorstay 150 Buff, puder Melkior Compact Powder Light Ivory, bronzer Melkior Mineral Matt Bronzing Powder Honey, rozświetlacz Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter Golden Lights
Usta: Melkior Lipstick Infinity

Przypominam również o trwającym rozdaniu na blogu, w którym można wygrać jeden z czterech zestawów pielęgnacyjnych od Mary Kay: klik klik

Lubicie takie soczyste kolory? Piszcie! :) 

39 komentarzy:

  1. W pewnym sensie kolor na powiekach jest okropny, bo oczy wyglądają na zmęczone, ale z drugiej strony jest bardzo interesujący :) Rozświetlacz wyszedł pięknie na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem fanką odcieni czerwieni na powiekach, ale muszę przyznać iż ten makijaż jest bardzo ładny i ta czerwień fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaz obłędny jak zwykle ! Brwi idealne :*
    Apropos brwi - Czy miałaś okazje testować nowe farbki żelowe do brwi inglota ? Czy byłaby szansa na tutorial/video ? Pretty Please ? :>
    Kisski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety farbek z Inglota nie miałam :( chciałam kupić, ale ostatecznie wzięłam tę farbkę z MUR, bo w porównaniu z ceną i gramaturą jest ogromna różnica na plus dla MUR, więc zrezygnowałam...ale wiem, że Maxineczka robiła test to zerknij :)

      Usuń
  4. Jak zobaczyłam ten makijaż, to od razu mi się skojarzyło: Wampirzy , A Ty w nim wyglądasz jak anielica-wampir .

    OdpowiedzUsuń
  5. Super makeup ale ten brokat moim zdaniem jest zbedny :) Reszta genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kombinowałam, żeby nudą nie wiało :) ale może masz racje, że zbędny ;) ogólnie Sahara, ten cień na środku na żywo jest bardziej...złoty i to się miało lepiej komponować z brokatem, ale ta Sahara w każdym świetle wygląda inaczej :/

      Usuń
  6. Ach! Uwielbiam czerwienie na oczach! <3 Twój makeup przepiękny, sama wyglądasz fantastycznie :) Tutaj mi przypominasz taką Królową Elfów :) Magicznie :) Dla odmiany wpadnij do mnie na mroczną Rihannę ;) buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię czerwieni na powiekach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szminka sliczna ! Ale rzęsy wyglądają zbyt sztucznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w opakowaniu fajnie wyglądały, ale na oku już niestety tak świetnie się nie prezentują :(

      Usuń
  9. Ależ mi się podoba Twój makijaż! Rewelacyjnie kontrastuje z kolorem Twoich włosów oraz odcieniem cery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Megaaaaa <3 Ten kontrast z włosami (nie mogę przestać się zachwycać!) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiego odcienia czerwieni nie posiadam, ale mam taki bardziej koralowy i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie podoba mi się całość,
    sam w sobie makijaż jest trudny i na mało kim by dobrze wyglądał, ale z Twoimi jasnymi włosami i cerą wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow... woww...
    Makijaż nie do noszenia raczej, ale na jakieś odjechane sesje zdjęciowe pasowałby idealnie. Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, artystyczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o wow pieknie drapieznie mrauuuuu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o wow pieknie drapieznie mrauuuuu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny makijaż :)! A brwi idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie, we wszystkim Ci do twarzy :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny *_* Uwielbiam takie kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny makijaż :) nie podoba mi się tylko ten brokatowy akcent, ale pewnie dlatego, że ja wolę raczej spokój na oku a on jest taki szalony :) piękna jesteś i masz cudowne kości policzkowe i kolor włosów! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz cudownie, jakby z innego świata! Kocham takie klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealnie Ci w takich kolorach , wyglądasz trochę mrocznie ale bardzo pociągająco :)
    Szminki Melkior uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  25. ale jesteś piękna. zachwycam się tym makijażem!

    OdpowiedzUsuń
  26. Odważny makijaż!
    A to się ceni :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, perfekcja sama w sobie, a dodatkowo mocny kolor podkreśla karnację :]

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne w którym niestety ja wyglądam tragicznie.. (lub po prostu nie umiem się malować w tych kolorach ;-) ) całość wygląda super, choć wydaje mi się, że jeszcze lepiej byłoby bez brokatu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sądzę, że mogłam sobie już darować ten brokat ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)