poniedziałek, 7 października 2013

Recenzja pudru prasowanego Madame Lambre

Kolejny kosmetyk, który przez ostatnie tygodnie został moim ulubieńcem! 

Słowa producenta
Doskonale matuje skórę nadając jej jednocześnie subtelnego satynowego blasku. Idealny do wykończenia makijażu, nie wysusza skóry i nie tworzy efektu maski. Cudownie rozświetla skórę, wyrównuje koloryt i sprawia , że twarz jest świeża i wypoczęta.
Moja opinia
 Z każdym zapewnieniem producenta muszę się zgodzić, puder spełnia wszystkie obietnice. Posiadam odcień nr 4, czyli najjaśniejszy i wpasowuje on się doskonale w moje blade lico. Żaden inny puder tak dobrze mnie nie matuje, jak ten. Mój tłusty pyszczek wytrzymuje z nim ok. 4 godziny bez żadnych poprawek, gdzie normalnie u mnie jest to niemożliwe! Jest drobniutko zmielony, przez co też świetnie kryje drobne niedoskonałości. Nie ściera się tak szybko jak inne produkty na mojej twarzy, wymaga może 2-3 poprawek od 7 godziny do 21. Dobrze się go nakłada, nie pyli na wszystkie strony. Doskonale wtapia się w cerę i jest prawie niewidoczny, a jednocześnie pozostawia buzię rozświetloną i jakby wypoczętą. Dobrze radzi sobie z rozszerzonymi porami, lekko je maskuje, tak jak zaskórniki i inne wredne parchy. No i na dodatek te tłoczenie, jest tak urocze i piękne, że aż szkoda było mi babrać tam pędzlem! 
A zapach typowo pudrowy, ale przyjemny i nie tak natrętny jak niektóre kosmetyki kojarzące się ze starszymi paniami. Na dodatek tani jest jak barszcz! Myślę, że to mój ideał wśród pudrów! 
 Zalety
 + doskonały dla bladziochów
+ matuje
+ nie złazi szybko z twarzy
+ radzi sobie z zakrywaniem niedoskonałości
+ wtapia się w buzię
+ nie pyli
+ pozostawia rozświetloną skórę
+ piękne tłoczenie i zapach
Wady
- brak
Cena
10zł / 12g

20 komentarzy:

  1. Chcę go mieć! Gdzie można go kupić Natalka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie online http://shop.madamelambre.eu/
      i szkoda, że nie można go dostać stacjonarnie :(

      Usuń
    2. ojojoj, no to rzeczywiście jest to utrudnieniem:(

      Usuń
  2. Rzeczywiście jest bardzo jasny na zdjęciu, też mam blada cerę i mam problemy z dobraniem podkładu czy pudru- zawsze biorę transparentne (pudry) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm naprawde warto go miec z tego co widze chetnie bym go zakupila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo fajnie, aż się zdziwiłam kiedy przeczytałam cenę:) Właśnie testuję puder bambusowy z BU, ale wpisuję go na listę oczekujących:)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że dostępny tylko przez internet :/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, będę o nim pamiętać, niedługo skończę swój stary i chętnie kupię jakiś inny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go mam i też go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne tłoczenie :) aż przyjemniej się używa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nic nie matuje na długo.

    OdpowiedzUsuń
  10. o! to w takim razie sobie go sprawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam problemy ze świeceniem się, dlatego puder byłby idealny :D
    Czuję się skuszona do kupna - jeszcze za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzorek na nim jest tak ładny, że aż żal używać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za taka cene rzeczywiscie warto wyprobowac :) Moim idealem poki co jest transparentny puder NYC :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj Oj a gdzie można go dostać bo już na niego choruje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie internetowym wyłącznie, kilka komentarzy wyzej podalam link:-)

      Usuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)

Follow Us @wdowapostalinie