Brwi: płyn do soczewek Evolution, Essence Eyebrow Stylist Set,  korektor Mollon Dermoconclear nr 1
  Oczy: baza Virtual, cienie Mariza Śmietanka, Maybelline Shadow Stylist Sophisticated Wine, Vollare, Lily Lolo Bronze Sparkle, eyelinery Miyo Glam Eyes, Avon, tusz L’Oreal Mega Volume Collagen 24H
 Twarz: krem Siarkowa Moc, Kobo Smoothing Make Up nr 502 zmieszany z L'Oreal Lumi Magique nr 4, puder Eveline Beauty Celebrities nr 20, róż Inglot Face Blush nr 89
 Usta: GR Classics 222, błyszczyk Essence Ballerina Backstage nr 1

81 komentarzy:

  1. usta!! nie wiem na co patrzeć najpierw,oczy <3 kurde,skupić się nie mogę,fantastycznie Natalko!

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowy! chyba nieźle się przy nim napracowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, trochę się trzeba było namęczyć z tymi kreskami, szczególnie złotymi, bo nie były intensywne samym linerem i musiałam je poprawiać cieniem

      Usuń
  3. złotko! ;D ślicznie wyglądasz, bardzo sylwestrowo lub świątecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się jak zrobiłaś usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie! Nadal nie mogę zebrać szczęki z podłogi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje brwi bardzo mi się podobają! a te oczy na 2-gim zdjęciu, to bym Ci wydłubała i sobie zainstalowała!:p

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny, spróbuję wyczarować u siebie coś podobnego na Sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wow , wow .
    Zaniemówiłam !
    Uwielbiam Cie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jestem pod wrażeniem:) Skojarzył mi się z Kleopatrą;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo pomysłowo i odważnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaszalałaś, pasuje do ciebie, super :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale żeś odwaliła kawał dobrej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy i nietuzinkowy, chyba jakaś Egipcjanka maczała w tym palce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym powiedziała kociczko zamiast złotko :D i jeszcze te usta *,*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz jak zwykle ślicznie, masz ciekawy typ urody.
    Podoba mi się Twój makijaż, jest estetycznie poprowadzony... ale brwi - wolę bardziej naturalne, nawet przy tak graficznym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś niesamowita! Taka każda kreseczka, jaka precyzja! Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! <3 mega mi się podoba:) I te kreseczki takie równiutkie:) szacuniek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż bardzo ładny i świetnie wykonany, ale dla mnie trochę za dużo dzieje się pod oczami. Tak czy siak efekt bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny makijaż! Wyglądasz w nim jak egzotyczna księżniczka z jakieś Hollywoodzkiej produkcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  21. złotko :P ile pracy włożone ale sie opłacało bo efekt koncowy cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. makijaż świetny i tytuł mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piekny makijaz , widac ze bylo przy nim sporo pracy ale oplacalo sie bo efekt cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jest... dziwny. ale przez to potwornie interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale cudnie ! proszę przyjechać i pomalować mnie na sylwestra :D :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Na święta w sam raz! Błyszczysz :)
    Ale się musiałaś namęczyć z tymi kreskami...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe co to za czerwone ubranko, bluzka, a może sukienka?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny makijaż, nie mogę oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Istne dzieło sztuki:) Jestem pod ogromnym wrażeniem, widzę, że wciąż rozwijasz i szlifujesz swój talent:) Tak dalej trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
  30. O rany, Ty to masz talent, Kobieto :D

    OdpowiedzUsuń
  31. nie trać czasu i wysyłaj to na jakiś konkurs :))))
    super ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Efekt jest niesamowity. Zawsze zazdroszczę Ci tych świetnie podkreślonych brwi. Ja potrzebuję do moich czegoś w czarnym odcieniu, a wiecznie znajduję tylko brązy ... :/

    OdpowiedzUsuń
  33. inny, ale fajny :) ciekawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  34. Normalnie dzieło sztuki! Wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie. Widać że dużo wysiłku w to wyłożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak perfekcyjnie, musiałaś się napracować, wszystko jest tak równiutko.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo oryginalny ^^ Lubię taki lekko błyszczący make-up : )

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowite! Ty to masz talent! Pozostaje mi zazdroscic :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne są te kreski jedna pod drugą! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Makijaż kojarzy mi się z Kleopatrą :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam Twoje makijaże ale moim zdaniem to złoto pod czarną kreską jest już niepotrzebne. Sam makijaż niesamowicie ciekawy i odważny, wykonany starannie ale trochę za dużo tego na dolnej powiece...z boku daje to wrażenie ubrudzonej dolnej powieki takim brokatem w kleju- tak mi się kojarzy

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki świetny makijaż ! Oczy pięknie podkreslone :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Rewelacja! Blog godny polecenia! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. piękny makijaż z linerem ode mnie łiii;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja to już nie mam słów na te Twoje makijaże! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. A te usta to jakoś szczególnie malowałaś? Bo takie cieniowane wyszły

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeju, dziewczyno, ale Ty masz piękne oczy! A do tego umiesz je ładneie wyeksponować. Kurcze - przepadłam - jestem tu po raz pierwszy i trochę mi zajęło, zanim przejrzałam kilkadziesiat postów wcześniejszych u Ciebie - piękny make-up :)
    Natalio, przy okazji zapraszam Ciebie do mojej Pracowni Porannych Przyjemności. Jako redaktor naczelna portalu o urodzie dostaje mnustwo kosmetyków do testów i nie wszystkie mam czas testować, wiec będę je przekazywać w dobre ręce blogerek podczas rozdań. W tej chwili sa do wygrania 3 flakony wody perfumowanej More by Demi o wartości 135zł.
    Mam nadzieje, że się u mnie zadomowisz :)
    Pozdrawiam ciepło,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękny makijaż! Ty masz prawdziwy talent ;) Jestem zachwycona ale to jak zawsze ;) Buziaki :*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. Matko i córko! toż to mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  50. złotko! uwielbiam Twoje makijaże i Twoją urodę :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapraszam na konkurs, w którym do wygrania są buty!!! Wystarczy spelnić 3 proste warunki i Twoje wymarzone lity, szpilki lub inne są Twoje! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Genialne jest to złotko ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Super wykonanie :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  54. Zmodyfikuj tę wersję i weź udział w konkursie u mnie na blogu, gdzie motywem przewodnim jest złoto!

    OdpowiedzUsuń
  55. Natalko jesteś zabójcza, uwielbiam Twój talent i Twoja urodę!

    OdpowiedzUsuń
  56. Dla mnie raczej wielki brak talentu, co to w ogole jest ;D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież nie musisz mnie odwiedzać, skoro Ci się tu nic nie podoba, nikogo tu siłą nie trzymam

      Usuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)