Nie podziewałam się dziś kuriera, nie miałam nawet pojęcia, że załapałam się do testowania Revitacell, bo wyniki ogłosili raptem wczoraj, a tu już kurier, dlatego zrobił mi miłą niespodziankę. Jednak straszna gapa ze mnie, w aplikacji zamiast odżywki do rzęs zaznaczyłam krem do twarzy, albo i dobrze zaznaczyłam, tylko przeglądarka mi ześwirowała, no ale jakby nie było, mam nadzieję, że opis producenta się spełni, a zaraz ten opis Wam przybliżę. Kremy przyszły w ładnym, nienachalnym pudełeczku, z ładnymi srebrnymi wstawkami, krem jest na dzień i na noc, po 15ml, malutko, ale miejmy nadzieję, że zdziała swoje. 





Moje cudnie prezentujące się odciski palców :D
 A najbardziej zainteresowało mnie to, że te kosmetyki są opracowane przez polskich naukowców z Wrocławia! Oraz to, że w ich skład wchodzą komórki macierzyste. 

Kremy na szczęście nie są typowo przeciwzmarszczkowe, mają za zadanie poprawienie elastyczności i witalności skóry, więc mam nadzieję, że nie wpłyną niekorzystnie na moją młodą cerę, tylko zrobią to, co powinny.

Kosmetyki jeszcze nie trafiły na rynek, nie długo będzie jednak ich premiera, jestem jedną z pierwszy osób, które załapały się do testów, nie mam też pojęcia więc ile takie cudeńka będą kosztowały. 

A teraz przybliżę Wam troszkę opis producenta.

NHAC Biocervin MIC-1 to unikatowy składnik kuracji, pozyskany dzięki przełomowemu odkryciu naukowemu – opatentowanej linii komórek macierzystych MIC-1. Jego aktywne czynniki białkowe stymulują skórę do regeneracji. Zawiera łatwo przyswajalne formy kolagenu, biorące udział w odbudowie uszkodzonych i stymulujące powstawanie nowych włókien kolagenowych skóry. Daje skórze impuls do szybkiej, efektywnej, naturalnej i samodzielnej regeneracji.

Stem Cells Face Therapy Revitacell powstała z myślą o stymulacji naturalnych procesów regeneracyjnych zachodzących w skórze. Zanieczyszczenie środowiska, promieniowanie UV, nieprawidłowa dieta, stres i wiek wpływają na jej kondycję i zdolność do regeneracji. Jednym z najskuteczniejszych sposobów pobudzenia skóry do regeneracji jest dostarczenie jej czynników, które stymulują odnowę keratynocytów i fibroblastów. Komórki macierzyste są najlepszym i naturalnym źródłem bioaktywnych czynników potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania komórek skóry. Kuracja Revitacell jest oparta o unikatowy składnik NHAC Biocervin MIC-1 zawierający kompleks naturalnych czynników białkowych, pozyskanych z opatentowanej linii komórek macierzystych MIC-1. Zadaniem kompleksu czynników jest aktywacja komórek skóry do produkcji białek koniecznych do odbudowy rusztowania skóry, m.in kolagenu. Badania wykazały, że bioaktywne czynniki zawarte w komórkach macierzystych stymulują fibroblasty do syntezy kolagenu. Co więcej, znacząco opóźniają proces starzenia się keratynocytów i fibroblastów. Kolagen zawarty w Revitacell spłyca zmarszczki oraz nawilża skórę. Kuracja została starannie opracowana z myślą o zapewnieniu kompleksowej regeneracji i optymalnej pielęgnacji. Kuracja została przebadana dermatologicznie.



Składniki dzień: Aqua, NHAC Biocervin MIC-1, Isononyl Isononanoate, Betaine,Isostearyl Isostearate, Glycerin, Squalane, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Isoamyl Cocoate, Hydroxyethyl Acrylate / Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Tocopheryl Acetate, Allantoin, Xanthan Gum, Sodium Phytate, Carbomer, Sodium Hydroxide.

Składniki noc: Aqua, NHAC Biocervin MIC-1, Isononyl Isononanoate, Glycerin, Squalane, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Isostearyl Isostearate, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Isoamyl Cocoate, Xylitylglucoside , Anhydroxylitol , Xylitol, Hydrogenated Olive Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil,Olea Europaea (Olive) Oil Unsaponifiables, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Hyaluronate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cetearyl Alcohol, D-Panthenol, Allantoin, Sodium Phytate.

 
Składniki aktywne - Kuracja dzienna: NHAC Biocervin MIC-1, witamina E, małocząsteczkowy kwas hialuronowy, masło shea.

Składniki aktywne - Kuracja nocna: NHAC Biocervin MIC-1, witamina B5, alantoina, olej winogronowy, małocząsteczkowy kwas hialuronowy, masło shea.

Sposób użycia: opakowanie zawiera dwa osobne pojemniki do zapewnienia kompleksowej regeneracji w ciągu dnia i nocy. Niewielką ilość kuracji nanieść delikatnymi ruchami na oczyszczoną skórę twarzy (w tym pod oczy) oraz szyi.

Efekty kuracji: stosowanie kuracji dziennej zapewnia intensywną regenerację, poprawę elastyczności oraz witalności skóry. Starannie dobrana receptura dodatkowo zapewnia działanie antyoksydacyjne, chroniąc delikatną skórę twarzy i szyi przed niekorzystnym działaniem wolnych rodników. Stosowanie kuracji nocnej zawierającej regeneracyjno-odżywczy kompleks NHAC Biocervin MIC-1 wzbogacony o składniki wspierające aktywuje procesy naprawcze oraz wielowymiarową regenerację skóry podczas snu. Synergiczne działanie obu preparatów stymuluje naturalną samoregenerację skóry i zapewnia jej kompleksową pielęgnację.

Stosowanie: stosować regularnie w celu zapewnienia poprawy stanu, regeneracji i ochrony skóry lub objawowo w razie konieczności (w szczególności po zabiegach dermatologicznych i kosmetycznych oraz w przypadku pogorszenia kondycji skóry).

Przechowywanie: w suchym i chłodnym miejscu w celu ochrony aktywnych składników formulacji.

Dostępne opakowania: 2 opakowania airlees po 15 ml

Mam nadzieję, że poprzez taki innowacyjny składnik kremy jak i 2 pozostałe dermokosmetyki  Revitacellu to będzie przełom ;) 

Pozostałe dermokosmetyki, czyli  odżywkę do rzęs i brwi oraz produkt do stymulacji regenerowania się cebulek i skóry głowy możecie poznać na stronie producenta: http://www.revitacell.pl/

17 komentarzy:

  1. no to czekamy :) ma recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, fajnie że Ci się udało! :)) Czekamy więc teraz na recenzje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również się załapałam i tak jak ty byłam zaskoczona wizytą kuriera;) Ja do testowania otrzymałam kurację do rzęs i brwi co mnie bardzo cieszy bo akurat skończyła się moja stara odżywka ;) No to życzę Tobie miłego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją chciałam, ale mi chyba już na oczy padło i zaznaczyłam krem, albo i coś przeglądarka pokichała :p

      Usuń
  4. gratuluję, widziałam wyniki wczoraj, a dziś dużo osób pisało o przesyłka, mega prędkość, to się chwali

    OdpowiedzUsuń
  5. Śledzę Twojego bloga już dość długi czas i widzę, że już kolejny raz załapałaś się na testowanie różnych, fajnych produktów : ) skąd wiesz, kto akurat szuka testerek i jak się zgłosić? a może producenci sami się do Ciebie zgłaszają, widząc, że prowadzisz coraz popularniejszego bloga o pokrewnej tematyce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wujek google w takich sprawach jest zbawienny ;) producenci często prowadzą akcje, gdzie poszukują osób nie tylko prowadzących bloga do testów ich nowych kosmetyków na przykład lub po prostu szukam konkursów :)

      Usuń
  6. fajna współpraca , jestem ciekawa efektów

    OdpowiedzUsuń
  7. O też dostałaś ja wybrałam tą kurację do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i przyszło Ci do rzęs, czy do twarzy?

      Usuń
    2. Do rzęs zdziwiłam się że tak szybko. Zobaczymy jak to cudo się spisze jutro zacznę kuracje bo nie miałam czasu zrobić zdjęcia przed. Rzęsy mam marne jak sama widziałaś więc zobaczymy.

      Usuń
    3. no a ja zaznaczyłam to samo i przyszło mi do twarzy jak kilku innym osobom, no ale trudno, rzęsy już w sumie mam to co tam :p

      Usuń
  8. Gratuluje wspolpracy :)) Jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w sumie, to jest bardziej wygrana niż zawarta współpraca, ale okej :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)