czwartek, 14 czerwca 2012

39 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy komentarz typu "poobserwujemy" będzie usuwany

      Usuń
  3. Szkoda że to impreza nie na moje włosy. za krótkie i jest ich za mało:( Ale na pocieszenie mam rubin na głowie:D Miały być w kolorze "bursztynowej czerwieni" Ale zadowolona jestem póki co więc:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie gadaj?! :D pokazuj mi szybko jak wygląda u Ciebie! :)

      Usuń
  4. Ja też chcę taką! :D Tylko na moich piórkach to można co najwyżej przypiąć jakieś sztuczne włosy i dopiero ;P :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam, aż mi włosy urosną do takiej kokardy, na razie, jak spróbuję się tak uczesać, to sterczą na lewo i prawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie wyglada ta fryzura;P i kolor wlosow super

    OdpowiedzUsuń
  7. Fryzurka wygląda mega uroczo, szkoda, że na moich włosach nie dałoby się takiej zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebiste:D
    Aż żałuje, że mam krótkie włosy.Dobra cały czas tego żałuję ale jak widzę takie cuda to tak jakby bardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  9. krótkie włosy wyglądają ładnie, bo można je wymyślnie obcinać i będzie fajnie, ale jak się ma długie włosy, t i się warkocza zaplecie, różne różniaste warkocze, zrobi taką kokardkę, no wszystko ma swoje plusy i minusy :D ja teraz marzę o włosach do pasa, więc nie ścinam, zapuszczam, pielęgnuje, a przynajmniej...staram się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie! :) zawsze sie zastanawialam jak zrobic takiego fryza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zszywce, yt jest mnóstwo filmików, albo zdjęć jak takie cudo zrobić :)

      Usuń
  11. bardzo ładnie to wyszło, bo masz lśniące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo fajny kolor włosów, pasuje Ci :)I pytanie - jakiego podkładu używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie innego :D ale tutaj mam akurat MAC'a zmieszanego z Avon'em

      Usuń
  13. Szkoda, że nie mam dłuższych włosów bo sama bym zrobiła sobie taką kokardkę :)

    Uważaj! śledzę Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę możliwości zrobienia kokardki ;) moje włosy chyba są za bardzo wycieniowane... albo moje ręce zbyt niezdarne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie to wina wycieniowania, wtedy odstają włosy na każdą stronę, bo ja ostatni raz cieniowałam włosy 2 lata temu ;)

      Usuń
  15. Ale słodko wyglądasz!!! Super blog ;) Occzyiwście daje subka :* i również zapraszam na mojego bloga i do jego obserwowawnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym się pewnie jakoś tak głupio czuła w takiej kokardzie, ale uważam, że jest cudna:) Może nie codziennie, ale cudna!

    OdpowiedzUsuń
  17. W wolnej chwili zrobię zdjęcie i jakoś ci podeślę.kolor całkiem, ale ciut za ciemny dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wygląda taka kokardka. Ostatnio czesałam tak siostrę na wesele.

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie w niej wyglądasz! jestem zachwycona:) pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta kokarda! Niestety obawiam się, że moje włosy muszą do niej doROSNĄĆ:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć;) sama próbowałam zrobić ta fryzurę różnymi sposobami i jest super.Niestety scielam teraz włosy;( mam nadzieje,ze jak podrosna to zrobie sobie taki fryz;) I to prawda,ze ręce bolą. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. ale z Ciebie pozytywnie zakręcony rudzielec. Taka jesteś słodziuchna :DD jakim cudem nie miałam Cię na liście blogów? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)