Wygrałam kosmetyki Oriflame za makijaż, który możecie zobaczyć kilka postów niżej, a tutaj jest link do całego artykułu : Zapraszam

A moim małym komentarzem i podsumowaniem będzie to, że nie był to makijaż robiony specjalnie na walentynki, tak napisała redakcja, widocznie uważają, że też się nadaje, moja wersja walentynkowego makijażu jest niżej. Poza tym moim zdaniem trzeba umieć odróżnić tapetę od makijażu, nie kłaść się umalowanym spać (ja makijaż zawsze zmywam przed snem) i mnie nie zdarzyło się jeszcze pobrudzić mojego chłopaka pudrem, wolę go przedtem rozebrać ;). Jestem redakcji wdzięczna za uznanie i dziękuję za nagrodę :)

4 komentarze:

  1. makijaż prześliczny;))
    jak wszystkie tutaj u Ciebie;)
    Gratuluję;*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż :) Co do pobrudzenia chłopaka pudrem-dobrze powiedziane, do golasów się przytulamy nie do koszuli :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeeeeeeeeeesteś przepiękna :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Zasłużyłaś :) Makijaz jest mega :))
    I w ogóle jakie.. drapieżne spojrzenie :D Mrau :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)