czwartek, 29 sierpnia 2013

Recenzja oliwki Skin Therapy Oil Palmer's

Dziś opiszę Wam produkt, który skradł moje serce :) 
Słowa producenta
To specjalistyczny, uniwersalny produkt stosowany do skóry całego ciała łącznie ze skórą twarzy. Zawiera opatentowana formułę Cetesomate - Ecomplex, która zapewnia wyjątkowo głęboka penetrację i wchłanianie aktywnych składników produktu. Oliwka terapeutyczna nie zawiera konserwantów, posiada lekką konsystencję i przyjemny zapach. Jest produktem wielozadaniowym i skutecznym w walce z bliznami, rozstępami, suchą i zniszczoną skórą oraz z objawami starzenia się skóry. Terapeutyczna oliwka do ciała to kombinacja czystego masła kakaowego, oleju sezamowego, oleju rzepakowego i oleju z dzikiej róży. Zawarta w niej unikalna formuła Rapidermal Absorption Systeme pomaga przeniknąć przez warstwę naskórka i dostarczyć skórze niezbędne składniki. Oliwka łatwo się wchłania, nie brudzi ubrań. Pomaga nawet w najbardziej ekstremalnych problemach skórnych. Produkt przebadany dermatologicznie.


 Moja opinia
Co urzekło mnie najbardziej? Oczywiście zapach! We wszystkich kosmetykach Palmer's z serii Cocoa Butter jest cudowny czekoladowy zapach, ale oliwka przeszła samą siebie. Woń przypomina mi jakby babeczkę z nadzieniem budyniowym o smaku czekolady, aż chce się ją zjeść!  Zawsze wszystkim w domu narobię apetytu. Dobrze, że opakowanie jest z pompką, dzięki temu unikniemy ubabrania wszystkiego dookoła. Nie brudzi ubrań. Używałam tej oliwki wyłącznie na ciało. Niestety nic nie mogę powiedzieć o używaniu jej na twarz, ale pod tym kątem też ją przetestuję, więc dołączę wtedy 3 grosze do tej recenzji. Bałam się jej troszkę nałożyć na twarz, bo mam tłustą cerę i nie wiedziałam jak skóra zareaguje. Ale odważę się i spróbuję. Jeśli chodzi o działanie na ciało...cudo! Osoby zwracające uwagę na skład na pewno byłby przychylne do niej, ma na prawdę przyjemne składniki. Konsystencja nie jest mocno tłusta. Błysk na ciele pozostaje przez jakieś 15 minut, później oliwka jest idealnie wchłonięta i nie pozostawia tłustego nieprzyjemnego filmu. Co mnie wręcz zaskoczyło, bo jestem przyzwyczajona do oliwek, które są bardzo tłuste i z trudem wchłaniają się w ciało. Blizn kilka posiadam, ale są one raczej małe. Jako punkt odniesienia wybrałam sobie bliznę po ugryzieniu psa, ponieważ była brązowa dookoła. Ten brąz zdecydowanie zbladł i teraz trzeba się dobrze przyjrzeć, żeby zauważyć, że cokolwiek tam jest. Rozstępy również posiadam, ale nie są już one czerwone, tylko blade i trzeba naciągnąć skórę, żeby widzieć, że one tam są. A z tego co wiem, z takimi rozstępami już nic się nie zrobi, także oliwka również ich nie usunęła. Za to na pewno dobrze nawilżyła moją skórę, która teraz jest na okrągło miła w dotyku. Co do starzenia się skóry, jestem jeszcze ciut za młoda i mam za mało zmarszczek, żeby coś na ten temat powiedzieć. Wydaje mi się jednak, że w porównaniu z innymi oliwkami jest dużo mniej wydajna. Używam jej raz dziennie z rana. Na opakowaniu producent zaleca używanie jej 3 razy dziennie, ale w takim tempie zużyłabym ją chyba w ciągu max 2 tygodni. Bo jak widać, już nie ma pół opakowania, a używam jej od 3 tygodni i może z 2 razy zapomniałam się naoliwić. Tak czy siak najważniejsze jest działanie, a tu jest miłe zaskoczenie i dla mnie to oliwka cud! Na pewno kupię jej większe opakowanie, bo używanie jej to sama przyjemność :) I na pewno teraz sprawdzę jej działanie na cerę.
Zalety
+ zapach, mniam mniam!
+ konsystencja
+ pompka
+ szybko się wchłania
+ nie pozostawia tłustego filmu
+ nie zostawia nachalnego błysku
+ redukuje blizny
+ świetnie nawilża
Wady
- mało wydajna
Cena
49zł / 150ml

24 komentarze:

  1. Kochana, dziś dotarło do mnie zaproszenie na makijaż do Sephory. Dziękuje:)
    PS. Bardzo spodobał mi się Twój charakter pisma:D

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie tak oglądam Twoje posty i oglądam i doszłam do wniosku, że marzy mi się makijaż u Ciebie *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. Forma olejku/oliwki zupełnie do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę ja w takim razie sobie kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. smarowałam nim na poczatku moja blizne

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że tak mało wydajna :/ ale za to nawilżanie i wchłanianie wielki plus

    OdpowiedzUsuń
  7. W zapachu napewno bym się zakochała :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno kiedyś ją przetestuję :)
    Moim numerem jeden jest balsam z Palmer's ujędrniający!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale kusisz.. zwłaszcza jego zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa oliwka- ale cena trochę odstrasza .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga jak na takie maleństwo :P ale czy ja wiem czy taka mało wydajna? 3 tygodnie i pół butelki przy codziennym smarowaniu ciała?
    Myślę że jest jednak całkiem nieźle wydajna ;P ale ja się na oliwkach nie znam bo nie lubię! :P

    Zapraszam na pierwsze ogólnopolskie forum dla blogerek kosmetycznych i nie tylko https://kosmetyczneblogerki.fora.pl/ zachęcam do rejestracji i udzielania się, forum z każdym dniem się coraz bardziej rozwija! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 49zł to cena za 150ml :) ja mam wersje mniejszą, czyli 60ml ;)
      mnie się wydaje trochę mało wydajna, bo porównywałam ją trochę do oliwki z johnsons i tamtej wystarczyła ilość ziarna grochu i można było się natłuścić przynajmniej na obie ręce ;) ale nie lubiłam jej, bo strasznie ciężko się wchłaniała

      Usuń
  12. Tym zapachem mnie zastrzeliłaś, do końca recenzji myślałam tylko o babeczce :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusisz nią bardzo...
    Cenę ma zabójczą, ale pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukałam czegoś na moją bliznę... i się znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jakoś nie umiem przekonać się oliwkowych konsystencji, bo mam wrażenie, że jestesm śliska i wszystko brudzę wokół siebie :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym ją wypróbowała choćby dla zapachu. I pewnie jak już zużyję to co mam, tak właśnie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiszę na twoim blogu od wczoraj, przejrzałam wszystkie posty i jestem pod wrażeniem jakie postępy zrobiłaś od czasu założenia bloga O_o normalnie szok! Ja dopiero zaczynam przygodę z wizażem i dodałaś mi wiary w siebie szczerze ci powiem:) twoje makijaże są genialne, lecę po pędzle i ćwiczę, jesteś genialna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :) życzę powodzenia w malowaniu! :)

      Usuń
    2. Dzięki, przyda się:D jakbyś miała taką możlowość to nagraj czasem filmik jak wykonujesz makijaż.

      Usuń

Dziękuję bardzo za WSZYSTKIE komentarze, jest mi niezmiernie miło czytając je! :)

Follow Us @wdowapostalinie